Recenze Booho.cz – ČOI varuje před rizikovou nákupní galerii

80 komentářů a zkušeností: Recenze Booho.cz – ČOI varuje před rizikovou nákupní galerii

Platba kartou předem už dneska zaskočí málokterého zákazníka. Je pohodlná, rychlá a zkrátí vyřízení celé objednávky. Ne vždy je ale nákup na e-shopu bezpečný a o své peníze můžete snadno přijít. A před nákupem na Booho.cz už varuje i ČOI.

Co je Booho.cz? 

Tváří se jako e-shop, funguje jako e-shop a přesto rozhodně není klasickým internetovým obchodem. Booho je nákupní galerie – stejně jako například Wish nebo eBay, na které najdete velmi obsáhlý sortiment od módy až po auto-moto doplňky. 

Nečekejte ale české produkty, většinou se jedná o zboží z Číny a dalších asijských zemí, které nemá příliš vysokou kvalitu. Samozřejmě se ale i zde může najít výjimka v podobě povedeného výrobku… pokud se ovšem dočkáte jeho doručení.

POZOR: Nepleťte si web Booho.cz s legitimním internetovým obchodem Boohoo.com.

Náš tip: Pozor také na Beliamo a Rivalenti, které je jednou z kopií Booho či Bonky …

Jak Booho funguje?

Jako zákazník přijdete na web, vyberete zboží, vložíte jej do košíku a zaplatíte předem kartou. Doprava je většinou zdarma a podle motta na titulní straně Odešleme dnescokoliv chcete, Vám můžeme zabalit a odeslat ještě dnes” se můžete těšit na skutečně expresní dodání. 

Opak je ale pravdou. Stačí se podívat do obchodních a dodacích podmínek. V těch je jasně stanoveno, že doba dodání je 10 – 40 dnů, v ojedinělých situacích může ale Booho prodloužit dodací lhůtu až na 365 dní! A podle recenzí to vypadá, že se rozhodně nejedná o stanovených max. 0,3 % objednávek, ale mnohonásobně vyšší množství. 

Vy si tedy objednáte na Booho, to předá vaši objednávku s uhrazenou částkou (na které má slušnou provizi) prodejcům někde na druhé straně světa a od té doby má od vás na rok pokoj. Dočkáte se leda tak strohého e-mailu s informací o době dodání, která může být až jeden rok.

Recenze Booho – zkušenosti zákazníků

Asi vás po přečtení předchozího vysvětlení nepřekvapí, že většina recenzí na internetu je negativních. Stačí se podívat na diskuze na nejrůznějších fórech nebo třeba na sociálních sítích a bude vám jasné, že nákup tady nebude ideální. 

Zákazníkům většinou zboží nedorazilo ani ve zmíněných 365 dnech nebo …

  • objednávka dorazila nekompletní
  • zboží neodpovídalo obrázkům a popisu
  • produkty neměly očekávanou ani běžnou kvalitu
  • velikosti obuvi a oblečení neodpovídaly běžným normám ani velikostní tabulce prodejce
  • zboží přišlo rozbité či poničené
  • reklamace nebyla uznána nebo není možné ji vyřídit
  • částka za objednávku, která nedorazila, jim nebyla vrácena

Náš tip: Pozor na podvodné půjčky – máme jejich seznam!

Na Booho jsou samozřejmě ale recenze velice kladné a podle postranního widgetu “Oceněno zákazníky” je 98% zákazníků s objednávkou spokojeno a Booho se tak stal “Oceněným e-shopem 2021”. Dále se zde dočtete, že “obchod BOOHO získal díky spokojenosti zákazníků certifikát Oceněno zákazníky” … Opět jde ale jen o lákadlo na zákazníky a widget se nápadně podobá Ověřeno zákazníky od Heureky. Neustále je zde 15 recenzí, u kterých se nejspíše pouze mění datum a pár detailů, aby vypadaly aktuálně. 

Booho a varování ČOI

Před Booho.cz a také Booho.sk už od konce roku 2021 varuje i ČOI. Zařadila oba obchody na seznam rizikových e-shopů s následujícím vysvětlením:

Kromě ČOI se stížnostmi zákazníků zabývá také web dTestu VašeStížnosti, na kterém můžete najít nejen problémy, které zákazníci s Booho řeší, ale také oficiální vyjádření dTestu.

blank

Pozor na další kopie!

Booho není jedinou rizikovou galerií. Jelikož se asi pro majitele jedná o výnosný business postavený na neznalosti zákazníků, vznikají neustále další a další galerie, které jako by Booho z oka vypadly.

Pozor si tak dejte zejména na:

  • Bonky
  • Beliamo
  • Juum
  • Beliamo
  • Rivalenti
  • Joot 
  • Mollio …

Náš tip: Zjistěte další informace o těchto podvodných e-shopech ve článku o Bonky!

Booho a Záhady Josefa Klímy

Naštvaní zákazníci, kteří přišli o své peníze, už na fenomén nákupních galerií, na které ani ČOI nemá žádnou páku, upozornili i Josefa Klímu. A ten galeriím typu Bonky či Booho věnoval celý lednový díl na Stream.cz s názvem Stovky českých zákazníků se šikují proti čínské nákupní galerii. A ten rozhodně stojí za zhlédnutí.  

Jak se bránit po nákupu na Booho?

Také patříte mezi zákazníky, kteří se nechali zlákat nízkými cenami a na Booho nakoupili? Nic nemusí být ztraceno! Můžete sice nejprve zkusit od objednávky odstoupit, většinou vám to však nebude nic platné. Ideální je postupovat podle těchto bodů:

  1. Informujte slušně Booho o své situaci – ať už chcete objednávku zrušit a dále na zboží nečekat nebo nejste s došlými produkty spokojeni. 
  2. Požádejte svou banku o tzv. Chargeback – tedy vrácení platby. Nepatří to sice k jejim povinnostem, většinou však banky klientům u rizikových e-shopů vycházejí vstříc. Většinou jde však využít pouze v případě, že jste platili kartou.
  3. Obraťte se stížností na ČOI – přestože již o e-shopu ví, další stížností nic nezkazíte. Možná se o to dříve rozhýbe náš systém a situaci začne řešit. 
  4. Najděte další podvedené zákazníky a zkuste se připojit k hromadným žalobám, přidejte se k policejním spisům nebo podepište některou z petic. Naštvaní zákazníci se většinou shlukují na Facebooku a dalších soc. sítích nebo na nejrůznějších fórech – postačí minutka googlení.
  5. Podělte se o svou zkušenost nejen s blízkými. Šiřte informace o rizikových e-shopech, aby už se další lidé nenachytali a majitelům se tento typ podnikání nadále nevyplácel.

Shrnutí závěrem:

Co je Booho?

Žádný český e-shop, ale nákupní galerie – stejně jako například Wish nebo eBay, na které najdete především zboží z Číny a dalších asijských zemí, které nemá příliš vysokou kvalitu. 

Jak funguje Booho?

Jako zákazník přijdete na web, vyberete zboží, vložíte jej do košíku a zaplatíte předem kartou. Doba dodání je pak 10 – 40 dnů, v ojedinělých situacích může ale Booho prodloužit dodací lhůtu až na 365 dní! A podle recenzí toho často využívá.

Je nákup na Booho bezpečný?

Rozhodně vám jej nemůžeme doporučit. Před Booho.cz a také Booho.sk už od konce roku 2021 varuje i ČOI. Zařadila oba obchody na seznam rizikových e-shopů. O jednání obdobných galerií informoval i Josef Klíma ve svých Záhadách, spoustu stížností najdete také na webu VašeStížnosti od dTestu. 

Máte také zkušenost s nákupem na Booho? Podělte se s námi i ostatními čtenáři v komentářích níže …

Zdroje: https://booho.cz/, https://www.stream.cz/zahady/stovky-ceskych-zakazniku-se-sikuji-proti-cinske-nakupni-galerii-64303812, https://www.vasestiznosti.cz/stiznosti?q=Booho a https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/

1.4/5 - (36)

80 vašich komentářů a zkušeností: Recenze Booho.cz – ČOI varuje před rizikovou nákupní galerii

  1. Dobry den ano take jsem si objednala zbozi na Bohoo,lanovy most pro kocky v cene 2000kc, psala jsem na maily i na zak.PODPORU tam mi psaly at napisi reklamaci a furt dokola,uz zase most nabizi,napsala jsem zly komenatar,oslovila je a stale nic,nekomunikuji PENIZE nikde ani zbozi

    1. Naprosto stejný scénář,ve finále cena šílená,tedy jestli vůbec zboží dorazí,komunikace o ničem

    2. u mě to samé,zboží z nich tahám 8 měsíců,chtěla jsem vrátit peníze a nic,podávám stížnost na čoi,nemůže jim to procházet.

      1. dobrý den Ivo,dopadla jsem stejně.Sice mě bylo zboží doručeno,ale katastrofa. Chci jej vrátit ale nekomunukují a reklamace mi byla zamítnuta. Chci se zeptat zda jste u čoi pochodila a jestli by jste byla tak hodna a poradila mi jak na to.Protože chci udélat to samé. Ale nevím jak na to. Děkuji za info. Míša

  2. Už od září z nich tahám zboží. Odstoupil jsem, požádal banku o vrácení peněz – prý jsem lhář – zní oficiální stanovisko jejich banky ve Friscu. Jenže jsem taky jediným poškozeným – ani zboží ani peníze.

  3. Zboží i peníze nikde. Pozor na jejich stránkách na místo prodejny. Je to lokalita Umělecké školy v Praze 1. Chtějí zaplatit předem a není možnosti dobírky. Už to o něčem svědčí.

    1. Nápodobně, zboží zaplaceno,ale nedorazilo 700kc placeno přes účet,tak teď de jen mohu modlit ať mi nevyberou i ten???

  4. V obchodě Bohoo.cz nedoporučuji nakupovat zasílají pořád dokola jeden email . Objednala jsem si přes tento obchod a nevěřila jsem si ji. Již to je přes měsíc a zboží stále nedorazilo a jestli dorazi bude zázrak. Odchod určitě nedoporučuji,ale doporučuji prvně prověřit společnost než něco objednáte. Přeji pevně nervy co si od této společnosti objednali.

  5. sháním všechny lidi kdo byl podveden od společnosti Booho ohledně podání hromadné žaloby , nebo toho kdo tyto kroky již učinil prosím pište na email farlab@email.cz ,,,,jedině když se spojíme něčeho dosáhneme děkuji

    1. Dobrý večer, teď právě také řeším ten sám problém. Sice jsem zaplatila 654,-Kč, a zboží nikde, žádala jsem o odstoupení od smlouvy a sdělila mi nějaká Marie, že zboží je na cestě od dodavatele. Zatím nic nepřišlo.Tak mě napadlo, jestli to není podvod a zřejmě ano. Připojím se ke společné žalobě. Pěkný večer Ilona Kynclová

      1. Dobrý den – od ledna čekám na objednané zboží – za 1400 Kč , psala jsem jim snad 10 mailů s dotazem kde je moje objednávka , kdy to přijde , že chci zpět peníze … žádný telef. kontakt …opakovaně stejná odpověď , že zboží je na cestě , že to trvá 30 dnů ( čekám od ledna ..)… napsali mi kód na trasování zásilky ( nelze tento formát dohledat ..), pozor včera přišel malý balíček – 1 z položek ( ta nejlacinější ) z původních 4 dorazila…! Omg opět jim píši , kde je zbytek objednávky , že chci peníze zpátky … opět odpověď že mám počkat … vyhozené peníze . Podvodníci největší . Proč se nemůžeme bránit? Proč nám nikdo nepomůže ? Na co máme naši COI ?

    2. Dobrý večer , mám bohužel stejnou zkušenost. Zaplaila jsem za zboží 1056,-, chtěla jsem odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, ale stále mi odepisuje Marie, že je zboží na cestě , a že doba odpovídá jejich podmínkám. Ráda se přidám k žalobě a zkusím požádat banku o vrácení peněz.

    3. Vážená paní,

      21.11.2022 jsem u Booho objednala, zaplatila a zboží nikde. Zuřím, myslela jsem si, že mě nikdo nikdy nepodvede a šmejdům odolám. Není to pravda.
      Je mi už hodně let, ale kuráž mám a zničit lidi co za tímto podvodem stojí, to bych uvítala.

      Věra Bozděchová, Praha

    4. Dobrý den, také bych se přidala k hromadné žalobě. 28.12.2022 jsem si objednala zboží, kartou zaplatila 30.12.2022. Nic se nedělo, tak jsem je 11.1.2023 kontaktovala emailem, odpověděli že právě dorazila moje platba a že zboží je na cestě. Teď mi začíná být jasné, že jsem také nalítla /jedná se asi o 300kč/, ale jak se říká: ke korunce korunka. Ještě jsem nezkoušela banku zda by se mi peníze vrátily.
      Eva Schovánková schovkaeva@seznam.cz

      1. Ráda se připojím k hromadnému sepsání stížnosti , byla jsem také podvedena – v lednu jsem jim poslala 1400 Kč a stále čekám na své objednané věci – marně…
        Odpovídají mailem stále dokola ať počkám atd

    5. Dobrý den, také bych se ráda přidala k hromadné žalobě. Zboží jsem objednala v zari 2022 a cast dorazila az 20.1.2023, zbytek stale nic. Kvalita dodaneho zboží je naprosto příšerná a velikost S odpovídá spise velikosti L. Ze zákaznické podpory se mnou uz 3 tydny nekomunikuji. Celková objednavka je v částce 5000,-! Proto bych tedy ráda řešila soudní cestou, jelikož Booho nekomunikuje a tudíž mi neuzná ani reklamaci… Kontakt na mě marky.jezkova@gmail.com.

    6. Objednáno na Booho, zbozi ani penize nikde, jako odpověď na me dotazy chodi vygenerovane maily.

    7. Já jsem byla taky stále píšu e-maily kde je zboží žádám vrácení peněz a stále jen výmluvy napřed 30 až 40 dní potom až 80 dní pak zase až 180 dní a pořád jen výmluvy a výmluvy zloději zlodějskÿ objednala sem si v lednu bundu za 1000 . Kč a nic???

  6. Zboží zaplaceno a do 30ti dnů dorazilo. ALE. Za 1.: bídná kvalita, za 2.: velikost XL pro trpaslíka a za 3.: inzerovaná bunda jako zimní, ovšem ve skutečnosti tak teplejší podzim a jaro.Při požadavku na výměnu zboží za jinou velikost, ustala ze strany BOOHO veškerá komunikace. Oproti jiným zákazníkům zboží mám,tak se ho pokusím prodat třeba na Aukru.

  7. Dobrý večer, teď právě také řeším ten sám problém. Sice jsem zaplatila 654,-Kč, a zboží nikde, žádala jsem o odstoupení od smlouvy a sdělila mi nějaká Marie, že zboží je na cestě od dodavatele. Zatím nic nepřišlo.Tak mě napadlo, jestli to není podvod a zřejmě ano. Připojím se ke společné žalobě. Pěkný večer Ilona Kynclová

  8. Dobré opoledne,tak to vypadá,že i já jsem se ptáčkovi chytila do pasti.Již měsíc čekám objednávku za 2600,-Kč.Několikrát dotaz ohledně zásilky,kde mi bylo zasláno sledovací číslo zásilky.Po zadání o sledování uvedené číslo neexistuje.Připojím se ke společné žalobě.Hezký zbytek dne všem podvedeným.
    Iveta Čermáková

    1. Ten samej případ. Objednávka 753- placená 15.11. číslo zásilky neexistuje. Jsem to ale blbec. Na email mi Marie odpovídá, že peníze nevrací, zboží je na cestě. Leda tak ?

  9. Zdravím všechny podvedené! Ano, také jsem si “ naběh“. Jen nechápu jak je možné, že s tim ani ČOI nemůže nic udělat. Tedy než upozornit, že se zjevně jedná o další Šmejdy. Takže jim to projde? Mě ta “ zkušenost“ stojí ( asi stála) 757 Kč. Proč tedy ta ČOIka vlastně je? Kolik úředníků zaměstnává a platí z našich daní?! Nebo ji zajímají pouze případy od milionu výše a my podvedení do 1000 Kč vůbec nestojíme za pomoc?! Hm. Tak za co jsme vlastně “ cinkali“? Kolik podvodníků si už 30 let mastí kapsy a podvádí? Oni moc dobře vědí, že se jim nemůže nic stát. Jsou vůbec dohledatelní? Snaží se je vůbec někdo dohledat a po zásluze potrestat? Ne! Asi stačí jen napsat: pozor podvodníci! A ( vy naivní a důvěřivý) si poraďte sami. Milan (*1951)

  10. Zboží Vám nikdy nepřijede ,je to podvod. Peníze Vám také nevrátí. Nenaleťte jako fjá.

  11. Dobrý den, co k tomu napsat. Jsem tak hloupa!!! Jak jsem jen mohla naletet! 4.12.2022 jsen objednala synovi na vanoce triko. Ale stejne jako vam ostatnim, nic mi nedoslo. Jsou to potvory, ktere okradaji tolik lidi. A nikdo s tim nic nemuze udelat ?!
    To opravdu neni nejaky urad, ktery jim tu lumparnu zatrhne?? Jsou to zlodeji nejvyssi kategorie.

  12. Naprostá katastrofa – zákaznický servis pořád tvrdí, že zboží je na cestě. Navíc toto nechodí ani z ČR, ani EU a dokonce ani UK. Proto zboží uvízne v celním řízení – z toho jsem ho dostala jen díky tomu, že jsem podobnou věc řešila s nepodvodným eshopem. Uvádějí navíc hodnotu zboží nesmyslně např 1 dolar – takže jsem musela doplatit v celním řízení nemalou daň – vzhledem k reálné hodnotě objednávky – celnice si žádá fakturu.
    Stále odpovídá paní Marie na zák. servisu, že je vše v pořádku:) a v souladu s jejich podmínkami. Největší podvod spatřuji v tom, že web je .cz a je v češtině a tváří se jako lokální eshop. Příště už budu poučená a NIKDY VÍCE.

    Zboží dorazilo ze 3ks pouze dva, po víc než 3 měsících, na kvalitu už sem se ani nedívala, protože znechucením se to nedá. Objednávka v říjnu, vysvobozena ještě s doplatkem teď v půlce ledna. Třetí kus z objednávky vůbec nedorazil a to jsem ho uvedla samozřejmě v celním řízení, takže jsem zaplatila daň za něj úplně zbytečně. Podle paní Marie na zákaznickém servisu je to samozřejmě takto stále v pořádku.

    Tu zásilku jsem dohledala jenom proto, že jsem si všimla nějakého čísla co mi poslala paní „Marie“ v emailu a zadala ho na stránky České pošty a tam se dočetla, že je drženo v celním řízení. Dostala jsem ho jen díky vlastní aktivitě v tomto a dodatečnému poplatku za daň.

    Ten web i služby jsou naprostá katastrofa a varuju všechny, kdo by nějakým mýlením na něm nakoupili nebo hodlali nakoupit.

  13. Naprosto stejné zkušenosti, 10.11. 2022 jsem objednala tričko za 317 Kč pro vnuka k vánocům. Několikrát jsem urgovala dodání. Marie mi stále odpovídala stejně, že je na cestě. Dostala jsem i sledovací číslo. Stále ukazovalo, že je tríčko v zahraničí. Napsala jsem že už ho nechci, protože je po vánocích a žádala o vrácení peněz. Je zajímavé, že jsem dostala 3 maily, že platba dorazila, poslední v lednu. Včera bylo tričko ještě v zahraničí a dnes údajně na poště, ale je tam poznámka, že mám zaplatit 197 Kč clo při obdržení.Tak nevím zda radši neoželím těch 317 Kč. Ráda se přidám k většině. Tyto šmejdi nás je okrádají!!!

    1. klasika Čína … „pán“ je tak lakomý že dal z číny free shiping, tudíž Vás čeká také zaplatit České poště poštovné (a oni se přihlásí věřte mi)

      1. Aha, tak už rozumím tomu, proč po mě pošta chtěla 230,- kč doplatek….. Tak to je opravdu solidní jednání….

  14. 19.12.2022 jsem taktéž naletěl a zaplatil za zboží 3000 Kč.
    Na mou urgenci dorazily 2 Emaily o ničem jeden dokonce se sledovacím číslem (samozřejmě neexistujícím). Rád se přidám k ostatním zažalovat „pána“ (cucák nar. 2002), Sídlo firmy je na umělecké škole v Praze (haha) ale sídlo pobytu „pána“ je na Masarykova 402, 46822 Železný Brod – Železný Brod, okres : Jablonec nad Nisou.

  15. Objednávala jsme na poslední chvíli před vánocemi ještě nějaké dárky. Vůbec mě nenapadlo, že může jít o podvod. U zboží bylo napsáno, že odesílají expres do 24 hodin. Tak to mě asi zaslepilo 🙁 Zaplatila jsem kartou asi 1000,-Kč a po týdnu když jsem urgovala, zda již bylo odesláno, přišla odpověď, že balíček je na cestě a doba dodání 5-40dním, výjímečně 60dní. To už mi pak nedalo, a hledala jsem další informace. Psala jsem i stížnost na ČOI, ale bez reakce. Ráda se přidám k žalobě.

  16. Dobrý den ,mám tu samou zkušenost na zboží již čekám tři měsíce měl to být dárek k vánocům do dětského domu ze stromu přání bohužel , Bohu dík jsem objednala dárek a dopadlo to dobře . V. Horáková

  17. Dobrý den ráda se přidám k žalobě, zaplatila jsem 2205 Kč za objednávku 28.11.2022, dárky k vánocům nikde. Emaily mám 4, ale sledování zásilek ukázalo 17.1.2023 doručeno adresátovi, ale nic nemám.

  18. Dobrý den,

    stejná písnička i u nás…potřebovala jsem rychle dořešit jeden dárek k Vánocům pro syna a má nepozornost se mi stala osudným – dne 14.11. objednáno a zaplaceno a stále nic a bez reakce na jakékoliv zprávy.

    Ještě jako bonus jsem měla problém s výpadkem platební brány a zkoušela platit 3x, přičemž jsem byla vyzývána, abych to zkusila znovu, ze se jedna o výpadek a transakce nebyla dokončena, ale zpětně se mi odečetly všechny tři částky, aniž bych je potvrzovala bankovním klíčem!!! To je bankovní ochrana ČS teda! Hned jsem na e-shopu reklamovala tuto skutečnost, že jsem nechtěla platit rozhodně 3x a jak je to možné, že se to odečetlo (3x 397 Kč), když jsem nic nepotvrzovala… přišla mi od nich jedna částka zpět jako vratka s tím, že zbytek zboží se prý již expedoval, ale kde to netuším.
    K hromadné žalobě se také přidám…spíš se mi jedná o to, aby se s tím něco dělalo, protože jako zákazník/jedinec nic nezmůžeme.

  19. Dobrý den,
    také jsem bohužel objednala zboží zimní boty za 857 kč 20.12.2022. Zboží dodnes nepřišlo, několikrát jsem psala e maily , kde je má objednávka i jsem jí chtěla zrušit a vrátit peníze. Bohužel mi bylo odepsáno, že to nejde, že peníze už byly odeslány.
    Telefonní číslo nikde nemají radši.
    Už nikdy přes Boohoo neobjednám, nechovají se slušně k zákazníkům a hlavně nikde na jejich web stránkách není napsáno, že zboží bude odesíláno z ciziny !!

    1. Ano, to nemají. Když jsem se před nákupem emailem dotazovala na zákaznické lince, kde mají zboží skladem uloženo, raději mi vůbec neodpověděli, i když na stránkách se chlubí, že během dne odpovídají hned.

  20. Hrozná zkušenost..potřebovala jsem určité zboží, které na jiném e-shopu momentálně nebylo, tak jsem to riskla, i když u e-shopů, které nedodávají na dobírku normálně nic nekupuji. Další průběh byl naprosto stejný, jak popisují i předchozí recenze. Zaplatila jsem 1675 Kč, několik dnů tvrdili, že platba nedošla, pak, že objednávka je na cestě a další bla, bla. Upozornila jsem na ně d-test a také jsem poslala stížnost na tento e-shop na ČOI. K hromadné žalobě se ráda přidám. Mne ta částka nepoloží, ale jsou lidé, pro které je taková částka poměrně velká a hlavně se třeba na něco těšili a výsledek známe.

  21. Dobrý den,také od září čekám na zboží v hodnotě 900,- kč .Marně.?Též se ráda přidám k hromadné žalobě .

  22. Dobrý den, bohužel i já s dcerou jsme naletěly. Za šaty jsme daly 850 Kč. Ta hrůza co dorazila. Po dvou měsících. Měly být sněhové bílé. Jsou žluté, průhledné. Neodpovída ani velkost. Celkově hrůza. Eshop zamítl reklamaci. Chceme odstoupit od smlouvy, ale obávám se, že to bude bez úspěchu. Budeme kontaktovat ČOI, bohužel si myslím, že tento podvodny obchod bude stále z lidí tahat peníze….

  23. Ano, i já nejspíš marně čekám na zboží. A to jsem už někdy kolem 10.1.23 vyplňovala celní papíry zaslané na e-mail pro případné clo. Teprve pak jsem si uvědomila, že nejde o klasický český e-shop. Ale zásilka nedohledatelná. Mělo mi být hned podezřelé, že psali „zboží vám ještě dnes ve 23.30 zabalíme….“

    Pokud by někdo podnikal nějaké kroky k nápravě, aktivitu podpořím. Sama za sebe mohu odeslat info na ČOI.

    Eva

  24. I já naletěla. Chtěla jsem si pořídit šaty na letní dovolenou. Až když jsem se zmínila v práci a podívala se na recenze, tak jsem pochopila, jak jsem naletěla. 1250 Kč je asi „charita“. Požádala jsem banku o vrácení peněz a teď čekám, jak to dopadne- mají lhůtu 30 dní. Nevěřím, že by zboží došlo a asi nepřijdou ani ty peníze. Ráda se přidám k případné žalobě.

    1. Dobrý večer také čekám na zboží již od listopadu, bohužel stále e-mail jak píšete, dokola čekám a zboží nikde… klidně se přidám k hromadné žalobě

  25. 6. 12. jsem objednala kabát synovi, i když jsem o rizicích věděla. Riskla jsem to, protože u nás jsem žádný takový nesehnala. Že nebude k Ježíšku jsem tušila, ale doufala jsem, že by mohl přijít aspoň do půlky ledna, kdy má syn svátek. Nestalo se tak, ale nakonec přišel včera (1. 2.), a já jsem ráda, že ho aspoň kousek zimy vynosí. Naštěstí mu sedne, ale oba si myslíme, že má v reálu trochu jiný střih než na obrázku.
    To, co mě ovšem hodně překvapilo, bylo to, že jsem při převzetí musela zaplatit DOPLATEK (na předem zaplacený kabát) 230,- kč. Jako, říkala jsem si čert to vem, hlavně, že přišel, ale jak se toto může bez jakéhokoliv upozornění stát???
    Navíc kolem Vánoc mi přišla sms, že mám vyplnit nějaké údaje kvůli clu, tak jsem to rozklikla, a byly tam informace o výrobku, které bych stejně sama neměla šanci napsat. Vykašlala jsem se na to, nebyl na to čas, a nakonec to došlo i bez toho, ale předpokládám, že to navýšení bylo asi kvůli clu nebo nevím….

    1. Dobrý den, bohužel do komentářů se přidává další „ovečka“. Ten samý scénář. Také mi dorazila zpráva, že mám vyplnit dotazník ohledně cla. Přiznám se, že jsem dost váhala, zda to udělat. Ale po přečtení vašeho příspěvku jsem se rozhodla, že to neudělám. Jó, chybami se člověk učí…

  26. Zdravím!
    Jen se také přidávám se špatnou zkušeností.Dnes jsem si vyzvedla po 3měsicích balíček-šaty za 475,- plus CLO 261,-.
    A kvalita???strašné!!!
    Nechce se mi to ani vracet…spíš zvracet☹️
    Takže opravdu nikdy více!!!!

  27. Dobrý den, i já jsem naletěla, objednala jsem si dvoje plavky, jedny šaty. Jedny plavky a šaty přišly do měsíce, druhé plavky ani ne po 8 měsících. Nakonec napsali, že reklamaci nelze uznat a peníze vráceny nebudou (1 200 Kč), protoze byla pravděpodobně chybně uvedena adresa. Přitom ostatní dvě položky doručeny byly. Takže mám smůlu. Něco podobného se mi stalo u eBay pred 2 roky pred Vánocemi. To byla zase položka za 2 000 Kč. Na těchto portálech již nakupovat nebudu. Je to poněkud drahé. Nehledě nato, ze ty jedny plavky a šaty, které jsem dostala, vypadaly na obrazku mnohem lépe než ve skutečnosti. Díky za tento článek. Škoda, ze jsem ho nečetla pred 3/4 rokem.

  28. Nakup za firmu, já po nich požadoval fakturu, přišla odpověď, co by nevymyslel ani mistr lhář:
    Moc nás to mrzí, ale za prodávajícího nemůžeme vystavit daňový doklad.
    Naše česká společnost není provozovatelem platformy, ale pouze lokálním administrátorem platformy pro ČR/SK trh – nejsme tedy přímým prodejcem.

  29. Dobrý den,
    přidám se k žalobě. Chodí mi také jen odpovědi stále stejného znění, když jim píšu, že tracking number neexistuje ani v ČR ani v zahraničí, tak kde zboží reálně je?
    děkuji
    Zajacová Kateřina

  30. Také jsem naletěla a v prosinci mezi svátky doobjednala lego vnučce, protože po otevření boxu na lego z hypernovy se mi rozbrečela, že přece nezlobila, tak proč tam žádné lego nemá. No tak booho psali, že do 24 hod. od zaplacení zboží doručí. Jelikož jsem sama z prázdného boxu byla překvapená, lego jsem objednala, bohužel do dnešního dne nikde nic, takže se připojím k ostatním.

  31. Dobrý den, také jsem naletěla, rychlý nákup vánočního zboží přesně 9.12.2022, úhrada kartou 657 CZK, po pár dnech mi došlo, že něco nefunguje, napsala jsem , že objednávku ruším, protože jsem chtěla zboží na Vánoce a do té doby mi nebude doručeno. Odpověď jako u vás všech, že zboží již vyexpedovali a odkaz na Českou poštu, kde zásilka nebyla k dohledání. Opustila jsem myšlenku, že mi bude doručeno. V lednu jsem se přeci jen podívala znovu, to už na webu České pošty bylo s tím, že po mě chtějí vyplnit celní formulář, takže jsem vyplnila a od té doby se nic neděje, což je přesně dalších 30 dní. Takže to vypadá, že teď je problém s doručením u nás. Každopádně z tohoto eshopu už nikdy více. Vždy si vše předem prověřuji, tentokrát jsem opomněla a vymstilo se.

  32. Dobrý den. Mám úplně stejný problém s Booho. V době objednání a zaplacení 9.12.2022 bylo na objednacím formuláři uvedeno expresní dodání do 24 hodin. Bohužel k vánocům nedošlo. Odpověď na dotaz, kde zboží je, resp.kdy dorazí stejná, jak se zde mnohokrát uvádí 5 – 40 prac. dní. Na urgenci po této době 40 prac. dní mně odpověděla Marie z Booho, že když jsem zboží zaplatila, souhlasila jsem s podmínkami. Kdybych ho nezaplatila, tak bych problém neměla. Prostě arogantní odpověď paní Marie z Booho. Poprvé jsem naletéla a moc mě to mrzí. Byly to dárky pro vnučky k vánocům. Už nikdy.

  33. Obchod BOOHO ?
    Jeden člověk který obírá zákazníky. Katalogové zboží se neshoduje s dodaným .Zaplatíte 1000 kč.
    300 kč. odešle do Číny zbytek provize pro něj a pak se musíte starat. Vyplnit celní prohlášení a těšit
    se kolik vám vypálí clo. První reklamace : dodací lhůta 30 – 60 dnů. Druhá reklamace 60 – 180 dnů.
    Třetí reklamace 180 – 320 dnů. Takto mi opověděl. Bylo by dobré podat trestní oznámení. Je to
    gauneřina. A nikdy neplatit převodem vždy kartou , potom máte šanci získat peníze zpět přes
    CHARGEBACK . Já to udělal převodem a tak mám smolíka.
    Nejlepší je ale nekupovat od BOOHO vůbec nic.

  34. § 209Podvod
    (1) Kdo sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta, zákazem činnosti nebo propadnutím věci.

  35. Dobrý den, jsem v úplně stejné situaci jako zákazníci zde výše… před 3 měsíci zaplacení zboží nedošlo. Sice komunikují a slibují, vymlouvají se na zpoždění dopravy, ale nedokážou uvést, kde se zboží nachází, přestože si vyúčtovali k ceně za zboží pojistné, tudíž by měl mít balíček nějaké sledovací číslo a byl by dohledatelný. Byl to můj první nákup a bohužel jsem se nechala napálit záložkou „Ověřeno zákazníky“, která ale vypadá jinak než ta z Heuréky (to mi došlo pozdě). Placeno kartou, před týdnem zažádáno o chargeback, zatím nevyřízeno.
    Rozhodně v Booho NENAKUPOVAT!

  36. katastrofa dlhá dodacia doba 3 mesiace
    pomýlil som sa a zaslal som o euro viac a chcel som zrušiť objednávku rozdiel nevrátili a ešte som zaplatil clo na pošte keďže to prišlo z činy
    reklamáciu mi neuznali tovar je nefunkčný a ja ho mam poslat do činy a riešiť to z Číňanmi
    Najhorši eshop

  37. Dobrý den,

    Ráda bych se také přidala k hromadné žalobě.

    Nějaký odkaz na spis? Má někdo? Podal někdo?

    My přišly o 3500,-

    Kontakt na mne: jitkan2006@seznam.cz

    Děkuji za odpověď

    Jitka Skružná

  38. Dobrý den, připojuji se k hromadné žalobě i když sice jen s menší částkou 556,- Kč, ale bojovat proti podvodu se musí.

  39. Po 3 měsících mého neustálého upomínání mi přišel konečně balík. Zaplacená cena měla být údajně konečná,ovšem velký omyl-clo 622 Kč.NIC OD NICH NEKUPUJTE! Je to banda podvodníků

  40. Objednala jsem zboží na Booho 29.11.2022, aby dárek došel do Vánoc. Několikrát jsem si dopisovala, protože měli napsáno zboží skladem a pak mi pořád psali, že zboží dorazí do 40-ti dnů. Když jsem chtěla vrátit peníze tak prý ne, že už za moje zboží zaplatili dodavateli. 15.3.2023 jsem jim napsala že to pujdu nahlásit, jenže jsem se k tomu ještě nedostala a 22.3.2023 mi došel balíček z Číny. Sive ta kvalita nic moc, ale aspoň balíček došel.

  41. Na Booho.cz opravdu nenakupovat, zboží dorazilo asi až za půl roku a něco úplně jiného než jsem si objednala, na zprávy reaguje pouze automat.

  42. Varuji před nákupem na Booho.cz!

    Zboží asi po 3.měsících dorazilo, hrozný hadr z Číny. Ještě jsem zaplatila clo……
    Obchod se mnou „komunikoval“ mailem, ale výsledek 0.
    Reklamace ani vrácení nebylo možné, měla jsem se obrátit na dodavatele!!Jednak si nedovedu představit komunikaci s Čínou, nicméně obchod od toho dal ruce pryč, i když peníze jsem posílala na jejich účet!!!!
    Hrůza, dál nemám sílu, přišla jsem o 1500,-Kč.
    Jen chci varovat. Tak trochu zlodějna.

  43. http://www.booho.cz největší podvodníci – i ČOI je krátká
    Booho.cz jsou největší podvodníci na jaké jsem v poslední době narazil. Po 3 měsících mi přišlo z Číny úplně něco jiného, než jsem si na e-shopu http://www.booho.cz objednal (hračka pro andulky, místo toho dřevěné řemeslně hrozné křesílko pro panenky). Při prostudování obchodních podmínek (bohužel pozdě) lze zjistit, že:
    5.1. Provozovatel se zavazuje řešit reklamace svých služeb (nedodání zboží, prodleva s dodáním zboží či dodání jiného zboží).
    5.2. Provozovatel neodpovídá za jakost a kvalitu zboží ani za soulad zboží s ČSN či evropskými normami.
    5.3. Reklamace dodaného zboží (nároky z odpovědnosti za vadu zboží či za škodu způsobenou vadou zboží) řeší Kupující samostatně přímo s Dodavatelem zboží.
    Tzn. v praxi na mé dotazy kde je zboží mi český provozovatel odpovídal, že je na cestě (ti ještě byla jeho povinnost), ale špatnou dodávku a nekvalitní zboží mám řešit s dodavatelem v Číně, kterého si zřejmě můžu dohledat na odesílací adrese…
    A dále:
    5.4. Pokud Kupující požádá, Provozovatel vyřídí reklamaci zboží za Kupujícího u Dodavatele za těchto podmínek:
    a) od dodání zboží neuplynula lhůta delší než 5 dní,
    b) reklamované zboží je v pětiděnní lhůtě reklamováno prostřednictvím reklamačního formuláře zde…
    Což je opět v rozporu s tím, že bych měl mít min. 14 dnů na odstoupení od smlouvy…
    Závěr – prověřovat obchod přes ČOI na https://www.coi.cz/…ove-e-shopy/

    1. Také jsem bohužel naletěla, vždy si obchody prověřuju, tentokrát jsem to neudělala a velká chyba. Tuto část obchodních podmínek mi zaslali také, ovšem na webových stránkách jsou obchodní podmínky úplně jiné a tato část tam vůbec není.

  44. Dobrý den.

    Prosím o informaci, kdo podává hromadnou žalobu, abych se k ní také mohla připojit. Je to opravdu smutné, že se člověk nemá šanci jinak bránit nežli žalobou. Mám také pouze samé maily, zboží nikde, peníze nikde. Zdravím Vás. Libuše Honalová.

  45. Bohužel stejná zkušenost. V říjnu 2023 jsem objednala umělé květiny za 500 kc. Do dnešního dne nemám ani zboží, ani peníze. Nekomunikují. Příště musím číst recenze o nespolehlivých prodejcích!

  46. Tak koukám a mnu si obličej….. Jakto, že jsem na to nepřišla dřív? 1300 v čudu! Podařilo se někomu vrátit peníze? Jak se o to u banky žádá?

  47. Dobrý den zdřejmě jsem také naleťel ale tohle všechno by mněl řešit stát proč takovéto esopy povoluje

  48. Dobrý den, v 10/2023 jsme poslala 816,- CZK a do dnešního dne taky nemám nic. Bohužel jsem si nepřečetla recenze. Kdyby to šlo, tak bych se připojila k hromadné žalobě.

  49. Měla jsem štěstí,mě zboží dorazilo dnes.Tak „kvalitní“ ž jej chci vrátit.Odpovědi vyhýbavé a není zájem nic ŕešit.Sedím u toho už dvě hodiny.Jsem odhodlaná to dotáhnout do konce.Přece není možné aby lidi někdo vědomě okrádal.nebavím se o poměru cena kvalita.To že slavná firma BOHO si cenu nasadí o x=set procent,je dle kvality jasné,ale jde o princip.KJe zajímavá i adresa Firmy BOHO

  50. Dobrý den dnes mi přišla mikina objednaná 15.12.2023 přišla dnes je to katastrofa ani vytřít stim nepůjde už nikdy

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *