Bonky recenze a zkušenosti. Jedná se o podvod? ČOI již varuje.

169 komentářů a zkušeností: Bonky recenze a zkušenosti. Jedná se o podvod? ČOI již varuje.

Lákavé zboží, které na fotkách vypadá skvěle. A navíc za tak úžasnou cenu! Také jste narazili na e-shop Bonky a nestačíte zírat na jejich rozsáhlý sortiment? Pak raději rychle zbystřete, mohli byste snadno naletět!

Co je Bonky? 

Bonky je v posledních měsících velmi probíraný internetový obchod, kvůli kterému spousta lidí podala stížnosti na Českou obchodní inspekci – ČOI

Nejedná se ale až tak o klasický e-shop, ale o internetovou galerii typu AliExpress, Wish nebo Fruugo, které se ovšem zdají být méně rizikové. 

Bonky zkrátka funguje tak, že na svých stránkách nabízí zboží různých prodejců – nejčastěji z asijských zemí nebo dalších koutů světa. Provozovatel e-shopu tedy nemá zboží skladem a pravděpodobně ani neověřuje inzerující prodejce. 

Vy objednáte zboží na Bonky, ten přepošle vaše finance a objednávku předá dále prodejci a od této chvíle od vás dává ruce pryč. 

Co říká o Bonky ČOI?

Jelikož se na ČOI začaly hromadit stížnosti na nedodané zboží, pozdní dodání nebo problémy s reklamacemi a vrácením peněz, přidala ČOI obchody Bonky.cz a Bonky.sk na seznam rizikových e-shopů

Recenze Bonky – zkušenosti zákazníků

Přestože se jedná o poměrně profláklé tržiště, o kterém je téměř denně napsáno pár nelibých řádků, Bonky stále funguje a ověření zákazníci přidávají recenze. Nepříliš hezké recenze. 

Největší problém s Bonky mají zákazníci v tom, že: 

  • zaplacené zboží vůbec nedorazilo
  • zboží dorazilo s velkým zpožděním – opravdu zde ani půlrok či rok není výjimkou (v obchodních podmínkách dokonce zjistíte, že dodací lhůta může být až 365 dní)
  • zboží neodpovídá popisu
  • dorazilo zcela jiné zboží
  • dorazila pouze část objednávky
  • kvalita zboží naprosto neodpovídá
  • zboží je “skladem”, ale na druhém konci světa
  • nevyřizuje reklamace
  • nevrací peníze za nedodané zboží

Nákup na mezinárodních tržištích je vždy do jisté míry rizikový, občas se i zákaníkům na eBay, Wish nebo dalších online galeriích objednávka zkrátka ztratí a o své peníze přijdou. Podle všeho to ale vypadá, že na Bonky je to téměř pravidlem

Tip: Recenze Rivalenti – zkušenosti s podvodným obchodem

Při nákupu na mezinárodních galeriích si navíc riziko snadno uvědomíte, Bonky se ale tváří jako klasický český e-shop a rozdíl poznáte až po přečtení obchodních podmínek. Na což naráží i dTest v jedné z odpovědí na stránkách VašeStížnosti … 

blank

Bonky kontakt a provozovatel

Online tržiště Bonky vsází na slovíčkaření a na své chytře zhotovené obchodní podmínky. Dle nich je totiž pražská firma Top Rise s.r.o. pouze “lokálním administrátorem platformy pro ČR trh”. Funguje tedy jako zprostředkovatel, který pouze poskytuje prostor inzerujícím prodejcům a od vaší objednávky se zcela distancuje. 

Zákaznická podpora Bonky funguje dle webu od pondělí do pátku v rozmezí 6 – 18 hodin. Zákazníci však mají s podporou velmi špatné zkušenosti. Na dotazy reagují zkopírovanými zprávami a individuální řešení problémů je téměř nemožné. 

Vyzkoušet můžete online automatickou podporu, která ale funguje jen jako zdroj informací a individuální problém nevyřeší. 

Případně můžete Bonky kontaktovat na e-mailu info@bonky.cz. 

Kontakt prostřednictvím tel. hovoru bohužel možný není, tel. číslo na stránkách není uvedeno, což by mělo být jedním z varovných signálů. 

Bonky řešení reklamací a vrácení zboží

Před uhrazením objednávky slibují dárky a lákají na skvělé ceny. I komunikace funguje skvěle. Jakmile si ale objednáte a svou objednávku zaplatíte, dočkáte se už leda tak odpovědí s obecnými informacemi o doručení. 

Jelikož je Bonky pouze zprostředkovatelem, reklamovat zboží musíte u samotného prodejce, což ve většině případů není zcela reálné. 

Stejně tak se Bonky snaží oprostit od vrácení zboží v zákonem stanovené lhůtě a zaslané zásilky zkrátka nepřijímá. Vrácení částky za nevyhovující zboží se tak ve většině případech nedočkáte

Náš tip: Recenze e-shopu UrbanTrend. Jedná se o podvod?

Pozor na “kopie Bonky”! 

Bonky dříve dle článku na KupniSila provozovala společnost Finalty Target Media s.r.o., jejímž jednatelem byl Kamil Gabriš. Stejně jako společnost Top Rise s.r.o., která aktuálně Bonky provozuje, sídlí na ulici Rybná 716/24 – Praha 1. 

V květnu 2022 nahradil pana Gabriše ve funkci jednatele Zdeněk Linke. Jednatelem Top Rise s.r.o. je Tomáš Šarai a společnost funguje teprve od letošního února.

Že už se v tom začínáte ztrácet? Vydržte, to nejzajímavější teprve přijde. Udělám si v tom tedy pořádek…

Společnost Finalty Target Media s.r.o. aktuálně asi žádný e-shop neprovozuje, vypadá to, že veškeré své nepříliš čestné aktivity přehodila právě na firmu Top Rise s.r.o. 

A že těch e-shopů není málo. Jen se zkuste sami podívat na e-shopy:

  • Bonky.cz
  • Booho.cz
  • Beliamo.cz … zde vstupuje do hry ještě třetí společnost EcomWire Factory s.r.o., která byla dle webu VašeStížnosti od dTestu dříve uvedena v obchodních podmínkách

Nepřijde vám na nich něco zvláštního? Třeba to, že každý vypadá stejně, jen pro jednotlivé e-shopy vybrali maličko rozdílný sortiment? 

Všechny se ale mohou pyšnit ukázkově otřesnými recenzemi, spoustou nespokojených zákazníků a stejným principem fungování. 

  • Dále pak ještě fungoval e-shop Rivio.cz, jehož provozovatelem či zprostředkovatelem prodeje byla společnost EPHEMERA SOLITUDE ECOMMERCE s.r.o. 

Provoz e-shopu už byl sice přerušen, ale fungoval na stejném principu a zajímavé je, že společnost byla opět vedena na adrese Rybná 716/24 – Praha 1. A kdo byl původním jednatelem? Tomáš Šarai, který byl původním jednatelem Top Rise s.r.o.

  • EPHEMERA SOLITUDE ECOMMERCE s.r.o. v současné chvíli provozuje e-shop Balando.cz … a hádejte … opět vypadá jako naprostá kopie Bonky se stejnými podmínkami.

Otázkou je tedy, kolik těchto “kopií” ještě existuje a kde všude se můžete napálit …

Shrnutí:

Jak řeší Bonky.cz reklamace a vrácení peněz?

Bonky je pouze zprostředkovatelem, reklamovat zboží musíte u samotného prodejce, což ve většině případů není zcela reálné. Stejně tak se Bonky snaží oprostit od vrácení zboží v zákonem stanovené lhůtě a zaslané zásilky zkrátka nepřijímá. Vrácení částky za nevyhovující zboží se tak ve většině případech nedočkáte. 

Jak kontaktovat Bonky.cz?

Vyzkoušet můžete online automatickou podporu, která ale funguje jen jako zdroj informací a individuální problém nevyřeší. Tel. číslo na stránkách není uvedeno. Bonky můžete kontaktovat na e-mailu info@bonky.cz. 

Co je Bonky?

Jedná se o nákupní galerii, nikoliv obchod. Bonky pouze přepošle vaše finance a objednávku předá dále prodejci. Od této chvíle od vás dává ruce pryč. 

Také máte zkušenost s některým z e-shopů? Podělte se s námi v komentářích …

Zdroje: https://bonky.cz/, https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/, https://www.vasestiznosti.cz/, https://rejstrik-firem.kurzy.cz/, https://www.kupnisila.cz/bonky-cz-recenze-podvod-diskuse-cena-eshop/

1.1/5 - (120)

169 vašich komentářů a zkušeností: Bonky recenze a zkušenosti. Jedná se o podvod? ČOI již varuje.

  1. Dobrý den, ale pro nás ne.
    Našel jsem diskuzi s 64 -ti účastníky. Jen deset z nich dalo dohromady 4200,- Pravděpobně každý má fakturu. Máme připraven anonymní systém, stačí jakýkoli nick, ale reálný email a telefon. Na nějakém zabezpečeném prostoru, stačí FB to bude fungovat takto: Do SMS přijde náhodně vygenerované číslo které se pošle do neutrálního mailu. Máme připravenu kolektivní smlouvu o ochraně soukromých dat. Každá koruna nám pomůže.
    S pozdravem
    Jirka eos Staněk

    1. Mohu prosím přispět do diskuze? Byla jsem také podvedena, takže bych ráda pomohla a přidala se k dalším účastníkům.

      1. Dobrý večer, taky jsem byla povedená, objednávka zaplacena, v listopadu 2022,zboží nikde

        1. Také mě podvedl. Zboží skladem do 5 dnů dojde pak už to bylo 40 dní pak 60 dní a včera už psali 180 dní… Jak můžou takoví lotri fungovat?

          1. chápu to jako podvod. Zboží jsem objednal a zaplatil v 11/22 a 20.3. 2023 nemám nic. Zboží mělo být do 5dnu doma a 20.3.2023 nemám nic. Již tady nic neobjednám…

      2. Dobry den,
        Také se přidávám. Objednávka podána a zaplacena červen 2022. Zboží nebylo dodáno s tím, že si mám podat reklamaci. Všechno vypsáno, posláno dle zadání. Opět informace, že mají 355 dní, když zboží může dorazit a mám si počkat. Po pár měsících dotazů zpráva, že doba na moji reklamaci vypršela a peníze nevrátí. Nechutné lži!

      1. Taky jsem minulý týden naletěl. Naštěstí jen o 228 Kč. Měl jsem si přečíst nejprve recenzi, pak bych si to rozmyslel.

      2. Dobrý den

        také jsem se stala obětí této podvodné společnosti. Komické je, že na každý můj dotaz poměrně rychle odpoví s vysvětlením, že zboží v požadovaném termínu přijde a dle smluvních podmínek nenesou žádnou odpovědnost za doručení.

    2. Také jsem naletěl těmto podvodníkům!!!V 10 měsíci jsem objednal,zaplatil dárek pro dítě k Vánocům 2022 a dítě nedostane pod stromeček nic!Bohužel!Takže pozor na BONKY.CZ!Jsou to podvodníci,nic zde nekupujte!Přijdete o peníze!!!!!!Ivo Krejčí

    3. Zdravím nedávno jsem objednal lis na česnek zatím nic nedorazilo. Asi podvod. Klidně se přidám. Hlavně ať je pozavírají.

    4. Dobrý den,

      také se přidám, objednala jsem zboží a stále nic. Po několika emailech, že podám stížnost ČOI a roznesu nekorektní jednání po facebooku aj… zboží dorazilo po 3,5 měsících v katastrofálním stavu. Když jsem chtěla zboží vrátit, tak mi společnost – zprostředkovatel napsal, že nenese žádnou odpovědnost za vrácení zboží ani peněz, ale můžu zboží odeslat přímo dodavateli do Číny. Takže marná snaha a zbytečně vyhozené peníze. Divím se, když ČOI o této situaci ví, že stránky nezablokuje či nezakáže.

    5. Dobry den, samozřejmě se rada pridam, no penize jsem uhradila jiz dva mesice zpet, no ted ctu tady ty nadhery.. takze rada bych se pripadala..

      1. Taky se ráda přidám podvodníci a zneužití lidi no co dodat jsem hloupá že jsem naletela ale i tak by jim to nemělo procházet je nas hodně povedených

    6. Zbozi objednano asi mesic zpet. Ted mi prisel e-mail od Ceske posty, ze mam vypsat papiry ohledne CLA .. Nevim co s tim dal .. Vsichni pisete ze zbozi prislo bud hodne pozde a nebo vubec. O CLU nikde nic .. Pokud je to mozne pridala bych se taky k nejake stiznosti ..

    7. Dobrý den, také jsem v listopadu objednala zboží a nic mi nedorazilo. Podle odkazů, na kterých mám hledat číslo zásilky, žádná taková zásilka neexistuje.

    8. Dobrý den,
      rozumím tomu dobře, že připravujete nějakou hromadnou žalobu? Mohu se též připojit?

    9. Dobrý den, bohužel jsem také BONKY.cz naletěla. Zboží jsem objednala a zaplatila v listopadu 2022. Nic do dnešního dne nedorazilo. Moc ráda se přidám k hromadné stížnosti. Děkuji.

    10. Dobrý den, také se rád přidám. Dárek pro syna k Vánocům za 1100,- zaplacen 10.10.2022 a do dnešního dne nedorazil.

    11. Dobrý den, také bych se ráda přidala, od listopadu čekám zboží, stále mi posílají jen hloupé odpovědi, že zboží dorazí za 180 dní..

    12. Dobrý den ,
      ráda se přidám k podání na policii ČR. Objednáno 11.9.2022 a stále nic.

    13. Dobrý den, mohu se připojit k nějakému řešení s těmi zmetky? Přišla jsem sice o necelé 300,-, ale dokáže mě nadzvednout, jak je možné, že vůbec ještě lze provozovat takové eshopy a nikdo s tím nic nedělá. Už si s nimi dopisuji od prosince, nikam to nevede a ani nevybírám slušná slova. Jim to evidentně nevadí a stále si melou tu svou. Jak a kam přispět s pomocí? Děkuji

    14. Dobrý den, jakým zpusobem se moho přidat. Zboží nedodal ani peníze nevrátil Bohoo.cz ???
      Děkuji – M.Suchan

    15. Dobrý den,
      také se přidávám. Zboží objednáno ve 12/2022, stále nic. Přesně jak uvádějí všichni. Číslo zásilky nefunguje, peníze nechtějí vrátit…
      Věra

    16. Též podvedená. Objednávka 28.8.2022 a skoro po roce stále nic. Na email mi chodí pořád stejná odpověď, že platba dorazila. To je mi platné….

  2. Také patřím mezi ty podvedené , kteří si přečetli recenze pozdě,až když zboží nedorazilo.?

  3. platba uhrazena 1.9.2022 a stále čekám, napíšu email, přijde stejná odpověď, zkopírovaná. Přeci by neměli mít takoví „šmejdi“ štěstí, aby jim to procházelo. Za společností je český člověk, podnikatel. Kdybych jela na červenou, dostanu pokutu a běda, kdybych ji nezaplatila. Už by po mně šli …. A těmto šmejdům se nic nestane, budou okrádat dál slušné lidi? Kde to jsme, to je demokracie.

    1. Ja tak isto !!!ako je možné že taká stránka už nieje nejako bloknutá, ako je možné že sa to nerieši !!!!ja som stratila 38e…ktoré má tak neštvú ako samotný princíp že niekto tak klame a zavádza ľudí a stále to pokračuje. Musíme s tým niečo robiť spoločne

    2. Také se přidávám,zboží za1500kc zaplaceno a nedošlo. Jsou to podvodníci a silné nedoporučuji jinak přijdete o peníze. Nikdy nic neplatít předem.

  4. Dobrý deň,
    Taktiež som bol oklamaný od augusta do dnes t.j. 29.11.2022 čakám na balík a stále nič.
    Nikdy v živote nech si nikto neobjedná od bonky nič.
    Ako môže táto firma existovať bez toho žeby si to štátne inštitúcie túto okrádajú firmu pozreli. Už mali dávno konať.
    To už v tejto dobe je aj toto možné? Čo všetko je dovolené.Je mi špatné z dnešnej doby, keď štát podporuje zlodejov.

  5. Dobrý den, tato stránka mi byla podezřelá, už jen pro to, že u všeho zboží jsou recenze 6ti stejných lidí ve stejném pořadí se stejnýma fotkama. To že by tam nakupúovalo pouze 6 lidí a napsali u veškerého zboží tu stejnou recenzi ve stejný den je dostatečně varující.

  6. Teď si čtu recenze… minulý týden odeslána objednávka.

    Neměli by to řešit? Zrušit jim stránky nebo něco tvl? Nebo to si dneska může každý blbec udělat stránku a okrádat beztrestně lidi ?!?

        1. Tak to mne taky. Pracuji na zákaznické podpoře celní deklarace a s napálenými lidmi mám bohaté zkušenosti. Je to neskutečné, že takovýhle švindl může procházet.

      1. Přidám se. Bohužel jsem také objednala.
        A to si jindy dávám pozor…
        Tentokrát jsem spěchala.

    1. Vždycky mě objednané zboží přišlo. Takže mě nenapadlo číst recenze na tuhle firmu. Teď už vím, že od teď si musím neznámou firmu prověřit. A se zbožím a penězi od Bonky se můžu rozloučit. A blbý je, že člověk nemá ani koho žalovat.

  7. Doprdele, ne…matka samozivitelka, objednala jsem detem darky k Vánocům, jsem fakt kráva….co teď? Zaplatila a precetla si recenze… šílené ??

      1. Ono se i dočkáte, otázka je kdy a v jaké kvalitě a dost možná budete platit DPH a poplatky za zpracování zásilky.

      2. Já totéž, dceři dárek k narozeninám, v objednáve dva dárečky, které byly objednány v na začátku listopadu 2022 a dorazily v únoru 2023 s tím, že v balíku je pouze jedna část objednávky a ještě jsem musela doplatit clo, abych balík mohla převzít. Nerozumím tomu, že tyto eshopy stále fungují a podvádí nové a nové lidi a nedá se s tím nic dělat. Já zboží objednala na beliamo.cz – stejny provozovatel.

  8. Ajaj,tak už vím,proč zboží nedorazilo,čekám sice teprve týden,ale je mi to už jasné,jsem kráva

  9. Dobrý den, taky bych se chtěla přidat.
    Vnukovi jsem objednala dárek k narozeninám, zaplatila, je to 14 dní a nic.
    Po přečtení vašich řádků je mi to jasné, s penězi se mohu rozloučit. Píšu jako ostatní – jsem kráva!

  10. Dobrý den, přidávám se také se stížností na podvod ze strany firmy Bonky. cz

    Zaplatila jsem zboží v hodnotě 358kč.

    Tvrdili, že mají skladem, mám i podvodný email s tím, že pokud zaplatím teď, zabalí a pošlou a v emailu o připsání částky na jejich účet píší, že zboží balí a odesílají.

    Na stížnost reagují tím, že mají 140 dní na doručení.
    Chci na ně podat také trestní oznámení a znemožnit jim fungovat a okrádat další.

  11. Dobrý den, také jsem další „blbka, která naletěla. Objednávala jsem v září vnučce dárek k narozeninám a doposud nic nedorazilo. Na dotazy ohledně doručení odpovídají stále stejnými a nic neříkajícími maily.
    Také jsem si recenzi přečetla až nyní. 🙁 🙁 🙁

  12. Dobrý den, přidávám se také se stížností na firmu Top Rise a.s. na internetový portál Booho.cz. Po zaplacení zaslána sms, že vše odesílají a už nereagují. Zásilka nikde není evidovaná.

    1. Také se přidáváme ke stížnosti – ale co teď s tím – kdo to řeší nevite někdo? Děkujeme

  13. Dobrý den,

    Naletěla jsem. Objednala jsem si u bonky zboží, a teď vidím, že jsem udělala velmi velkou chybu. Ráda bych tuto stránku společně s ostatními nahlásila a podala trestní oznámení.

  14. I já jsem naletěl přestože jinak si dávám pozor a nechávám si zasílat na dobírku. Tentokrát byť upoután
    krásnými stránkami jsem asi vypnul mozek a zaplatil za set boxerek 677,-Kč. Objednávka byla 17.9.2022 a
    dodnes nedodáno. Nemá cenu se více rozepisovat protože všichni máme stejné zkušeností .
    Avšak přikláním se k tomu, že už by měl někdo konat atˇ už policie, justice nebo jakákoliv instituce která
    má oprávnění k zablokování stránek či zrušení nákupní galerie pro její klamavou reklamu a poškozování důvěřivých klientů.
    Přeji ať se to konečně podaří.
    J.S.

  15. Dobrý den, i já jsem naletěla. Na zboží od Bonky stále čekám. Po zaplacení přišla SMS, že zboží je připraveno k odeslání. Ráda bych tuto stránku společně s ostatními nahlásila a podala trestní oznámení.

    1. Úplně stejný případ,taky desátý měsíc objednáno,za týden vánoce,a přání taky děcka nebude splněno.

  16. Souhlas. Kdo ještě tu chybu neudělal tak neobjednávejte nic!!! Podvodníci. Čekám už druhý měsíc na „kšunty“ z Číny. Ač se to tváří jako ČR obchod se zboží skladem. Jsou to podvodními. Při komunikaci a požadavku o zrušení objednávky mě odkázali, že má poslat zboží následně na adresu nějakého Dubajského hotelu a že až to dorazí že mi následně vrátí zaplacené peníze 😀 prostě mazec!!!! ruce pryč od tohoto webu a ČOI prosím o rychlé zablokování!

  17. Také jsem koncem listopadu objednala 2 magnetické potahy na sklo u auta. Odepsali mi , že peníze došly a od té doby mi napsali totéž , je vidět , že je to automatem.Telefonní číslo jsem nikde neobjevila.

  18. Take jsem objednala 2 kousky zboží za 900 Kč v srpnu, a ačkoli jsem ho dostala po 3 měsících, musela jsem vyplnit formulář k celnímu vyřízení. Zboží samozřejmě z Činy, vůbec neodpovídalo popisu. Chtěla jsem vrátit, přišel mi email o nemožnosti zpostredkovani vrácení peněz provozovatelem Bonky. At zboží pošlu zpet do Číny!!!

  19. V listopadu jsem já blbka objednala a předem zaplatila zboží v hodnotě 2.500 Kč a do dnešního dne zboží nikde. Dnes mi poslali zprávu, že zboží čeká na proclení. Nevím,jestli mám ten formulář vyplňovat? Takoví šmejdi musí být přece potrestáni.

  20. Dobrý den , obrovský podvod, objednané zboží za 4000 tis.., které nedorazilo už 5 měsíců , podána reklamace , která už jeho lhůtě , je to 50
    Dnů , žádné vyjádření , takže budeme podávat trestní oznámení , peníze nechtějí vrátit , nic neobjednavejte!!!!!Nebudte tak hloupí jako Ja!!!!

  21. Bohužel jsem také naletela. Proč tedy ale, na stránkách ČOI jsou na to upozornění a nic se neděje? Takových stížností a e-shopy od těchto podvodníků jsou stále v provozu!!!

  22. Zrovna včera jsem udělala objednávku. Naštěstí jen za 300 Kč. Ještě o půlnoci mi dorazila zpráva že peníze dorazily. Dnes jsem objevila tuten článek. Očividně se zboží nedočkám 🙁

  23. Dobrý den, dnes jsem objednala a zaplatila zboží (dárky pro syna) za 1746,- Bylo mi divné že mi nepřišel žádný mail, doklad o zaplacení, NIC…. Mohu jen vyscreenovat platbu z banky.. Tak jsem začala googlit a narazila na tuto informaci a diskuzi.. Je mi z toho smutno, opravdu… Můj mail je royal-faith@centrum.cz, budu moc ráda když se ozvete, jak tuto situaci řešit 🙁

  24. Sakra, taky jsem naletěla, pokud se bude dávat trestní oznámení, přidám se! Poslala jsem jim skoro 3000…

  25. Objednano za 1000,-kc. Na dotaz odkaz na obchodni podminky ze muze dorazit za 3mesice.
    Po precteni recenzi s nicim uz nepocitam..
    Penize splachnute do zachodu.
    Nechapu proc ten web porad funguje. Šmejdi.

  26. Ano máme také zkušenost! Objednali jsme želvy ninja v hodnotě 1550 Kč .platba odečtena ale zatím žádna odezva!Dárek k letošním Vánocům!

  27. Musím se také přidat k podvedeným. Zboží jsem objednala a zaplatila a recenze jsem si přečetla až později. Moje ponaučení: první si přečíst recenze a neplatit předem.

  28. Dobrý den, přidávám se ke stížnostem? Objednané zboží za 950 Kč, jako studentka bez práce na HPP je to celkem nepěkné se dozvědět, že jsem část výplaty jen tak vyhodila z okna. Musím uznat, že e-shop mají, ale velmi chytře vymyšlený. Všude napsáno že doručení do Vánoc garantují a že mají asi 255 000 spokojených zákazníků. Ale už jen podle vzhledu a nabídky zboží mi to mělo být jasné.

  29. Dobrý den, také jsem naletěla těmto podvodníkům. Zrušení objednávky nebylo možné. A podle těchto zkušenosti asi ani nedorazí.

  30. Dobrý den, i já se připojuji ke stížnostem na tento eshop. Zboží sice po 3 měsících dorazilo, ale v zásilce nebyla ani polovina věcí, které tam měly být. Cena zboží 2432 Kč.

  31. Dáváte někdo trestný oznámení na podvod a krádež? Podá se hromadně? Mě ukradli za 1200,- . Tohle jim přeci už nemůže projít. Pokud zde je někdo a již kdo koná, tak se přidávám k podání TČ.

  32. Také se přidávám ke stížnosti, zboží jsem objednala 20.1.2022 a k dnešnímu dni nedorazilo. Prý nemám míst strach, že prý objednávka dorazí, ale už tomu nevěřím. Za zboží jem zaplatila 427 Kč. Jenom slibují, že zboží bude doručeno

  33. mám chybu v datumu objednání zboží, místo 20.1.2022 mělo být 20.10.2022, je možné chybu opravit?

  34. Taky se přidávám já jsem naletěl včera 2000 Kč v háji objednal jsem si boty když jsem chtěl storno nikdo se mnou nekomunikuje. Nahlásím to na policii.

  35. Dobrý den, po přečtení všech komentářů bych se také chtěla přidat ke stížnosti na ČOI, nebo k trestnému oznámení. Nepřišla jsem o velkou částku (300,-), ale je potřeba zabránit těmto ,,šmejdům“ v jejich další nekalé činnosti. Prosím dejte mi vědět, jak dále postupovat. Můj email: darina.pflegr@seznam.cz.
    Je s podivem, že do teď s tím žádná instituce nic nedělá a tato ,,firma“ dále může beztrestně podvádět zákazníky.

    1. Taky se pripojuji, zbozi oznaceno jako: skladem, ja naivni naletela, po 3tydnech nedorazilo nic, jen jsem byla chudsi o 1500kc. Po dotazu, kde zbozi je? Byla odpoved: je na ceste, dodaci doba 10-40 prac.dni, nekdy az 180dni, ale ve vetsine pripadech neprekroci 3mesice…. Poucena pro priste. Jen me opravdu zarazi, jak se v teto republice verejne a legalne krade, podvadi a kazdemu je to jedno…

  36. Dobrý den, po přečtení komentářů bych se také chtěla přidat ke stížnosti na ČOI, nebo k trestnému oznámení.

    Do dnešního dne jsem neobdržela zboží ani peníze, šlo cca o 540 kč.

  37. Já se rovněž připojuji k naivním podvedeným, a pokud se bude podávat hromadná stížnost nebo trestní oznámení, připojím se.
    Zboží jsem objednala 14. 12., přišlo potvrzení o došlé platbě – a dále nic! Bombarduji je maily, včera a dnes mě začali utěšovat, že zboží je na cestě ke mně, když jsem chtěla číslo ke sledování, tak jim ho dodavatel prý nedodal. Je to holý nesmysl. Kdyby zboží převzala pošta, tak ta informuje mailem či SMS.

  38. Bohužel jsem si také nepřečetla komentáře a přišla jsem o peníze. Jsou to podvodníci, dva měsíce si dopisuji a nic. Je to moje první špatná zkušenost objednávek přes internet. Opravdu neobjednávejte tady nic!!!!!!

  39. Dobrý den,objednala jsem si vánoční těžítko a vojáčky-louskáčky naštěstí jen za 376,-Kč.Dnes po měsíci mi přišla velká obálka a v ní obrázek těžítka…odesláno z Číny…Bohužel recenze jsem si přečetla až po objednávce zboží.

  40. Mám objednané tricko,už 14mesicu a bonky se omlouva ,ale nic nedělá a nechce poslat peníze, jak můžou doteď prodávat na internetu a vše jim prochází a nikdo po nich nejde,nemají nějaké sídlo nebo kontakt přes emaily me to s nimi nebaví chci někomu nakopat prdel. Co dělá coi když stále prodávají na netu?žeby v tom s nema jeli na půl?

  41. V prosinci 2022 jsem si objednala a zaplatila, nyní vidím, že patřím do řady podvedených.
    Ted si budu nejprve hledat recenze a pak objednávat.

  42. Také se přidávám. Zboží objednáno v prosinci 2022 za 2055 Kč. Stále nic a sledovací číslo neexistuje

  43. Také patřím mezi podvedené sice jsem dvakrát dostala zboží po dvou měsících vše bylo v pořádku zato třetí objednávka 29.7.2021 v hodnotě 1 360,-Kč přišla pouze část 5.1.2023 za 215,-Kč a zbytek asi nedorazí.Nevím na co máme instituce,které nedělají nic pro spravedlnost, každý šmejd si může beztrestně mastit kapsu.

  44. V červnu 2022 objednáno letní oblečení – do teď (10.1.2023) nepřišlo nic, po vyplnění reklamačního formuláře na každou objednanou věc zvlášť – také žádná odpověď.

  45. Tak já jsem asi ten šťastnější, kterému zboží dorazilo. Trochu mě překvapila akce s celním úřadem, ale když jsem si přečetl obchodní podmínky, tak jsem pochopil, že jsem nenakoupil ve standartním E-shopu. To jediné mě trochu štvalo. Hlavní je, že zboží dorazilo, přesně jsem věděl, kde se nachází a zboží je funkční.

  46. Už 2 měsíce čekám na zboží, které jsem musela dopředu zaplatit. Zboží stále nikde, po několika emailech se společností, kdy požaduji aby mi vrátili penize, mi zdědili, že je zboží na cestě (což mi tvrdí od samého začátku)a že mají na dodání až 180 dní. Takže stále nemám nic.

  47. Bohužel jsem taky naletěla, 22.11.2022 jsem zaplatila zboží za 930 Kč a pořad nic.Vidím,že nejsem první sní poslední.Bonki už nikdy a jsem poučená!

  48. Lituji toho, ze jsem si nenasel recenze drive. Zbozi skladem objednáno v listopadu 22, porad jen vymluvy na obchodní podmínky, které dle mne nemůžou být sepsané na základě nějakých zákonných norem. Je možné se přidat k žalobě?

  49. Zbozi za 450,-Kč jsem objednala v listopadu ,Do dnešního dne si dopisu s Bonky ale zboží stále nikde Jsou to podvodníci.

  50. Škoda, že jsem info nenašla dříve od začátku prosince čekáme na dárky pro děti. Cena cca 600 Kč. Tzn. přidáváme se.

  51. Dobrý den, jsem další v pořadí a ráda se přidám k žalobě nebo jakémukoliv jednání, aby obchod Bonky.cz zanikl.
    Zboží bylo objednáno 4. 12. 2022! cca za 900 Kč.
    Jen je divné, že podvodné jednání ČOI již prošetřovala, ale oni stále fungují, smutné.

  52. Také se přidám. Zboží z Bobky.cz, objednáno 1.11.2022 ,dorazilo na dva krát v polovině ledna 2023 . Kvalita je katastrofální absolutně neodpovídá popisu v inzerci.
    Zrušit celou jejich síť.

  53. Zdravím, mne tiež nedorazili plyšáky objednané 7.11.2022, mali byť pod stromček, ale doteraz dostávam len emaily, že zboží je na ceste….na túto recenziu som narazila až dnes, mali na stránkach samé kladné skúsenosti, ale vidím, že už sa ničomu nedá veriť. A to si normálne dávam pozor, pridám sa k sťažnosti, žalobe, čokoĺvek sa chystá, je to veĺmi podlé jednanie. Ďakujem, Katarína

  54. Objednán dárek k Vánocům 11.2022 a stále nic…Uvedeno jako sídlo Praha 1 a odesíláme každý den,proto jsem byl v klidu.Omyl.Na email jsem dostal odpověď že dodací lhůta je 40-160dní….Zaplaceno necelých 1000kč ale už jsem o ně asi přišel?Jen otázku…ČOP vše zjistila a čeká se na to až podvedou další a další kupující?Je tu málo povedených???

  55. Dobrý den všem, mám naprosto stejnou zkušenost, jako vy všichni. To rozcilovani s nedodanim zbozi me vytacelo na maximum. Zbozi jsem objednala a zaplatila hned dne 12.10.2022, psala jsem emaily (nikdo by se vam jinak neozval), ty jejich kecy 40 dnů, az 60 dnů atd no děs. Na zacatku ledna mi ceska posta napsala ze budou dorucovat balík. Nic se nedelo. Tak jsem patrala u posty, ta nic neprevzala k doruceni. Najednou 12.1.2023 po 3 mesicich mi prislo zboží. ZÁZRAK!!!! S timto eshopem KONČÍM!!

  56. Bohužel i já jsem ta z mnoha co naletěla na těm podvodníkům. Zboží jsem si objednala za 686 Kč 8.12 jako dárek k vánocům, ale dodnes nic nemám přestože, u zboží bylo napsáno „skladem a odeslání do 24 hodin“ . Po urgenci zboží psali obvyklé kecy o dodací lhůtě kterými oblbují všechny. Stížnost na ČOI jsem napsala, ale odezva žádná. Připojím se k jakémukoliv hromadnému podání (trestní oznámení, stížnost, zakázání funkce webu u poskytovatele a.p.).

  57. Jitka
    dcerka si objednala 25.9. 22 na BONKY mikinu a stále nic nepřišlo. Jen se vymlouvají, taky jsme naletěly.

  58. Vidím, že čekat na zboží je asi zbytečné a peníze už nikdy neuvidím. Je nás tedy dost a dost. Pokud má někdo nápad a možnosti, přidávám se k hromadné žalobě.

  59. Samozřejmě jsem se chyt taky a cca 10.10.2022 jsem objednal synové pouzdro za 250 Kč a stále nedorazilo tak jsem musel koupit v obchodě za 230 a silikonový pokud mi nevrátí cca 250 tak zkusím policii o prověření protože je to sviňárna vůči lidem a o 250 Kč mi ani nejde

  60. Také se připojuji 🙁 dárek pro syna v listopadu objednán a dosud nic…pokud by jste někdo věděli kam se obrátit a jak to řešit, budu vděčná za radu!
    Nechápu, že tento obchod stále vesele funguje…

  61. Mně zboží po 4 měsících dorazilo. Neodpovídá popisu. Místo vánočních svetrů dorazila trika s dlouhým rukávem z umělého vlákna. K tomu jsem jako bonus musela řešit celní prohlášení. V současné době si vybírám hodinky. K mému překvapení mezi solidními prodejci na mě opět vykouklo bonky.

  62. též mi zboží nedorazilo od 5.1.2023
    Zaplatil jsem 287 kč.
    a jsem důchodce,,,
    Bonky cz.
    Dnešní době by všechni firmy na internetu spadat online ppod ministerství financii.

  63. Tak když sem si toto přečetla,tak sem opravdu v háji…objednala sem za poslední ušetřené peníze dárek pro dceru protože ji čeká operace a chtěla sem ji udělat radost. Tohle se mi nikdy nestalo a nevím co mám teď dělat … Už jen pláč …celou dobu sem čekala že se ozvou tohle by mě ani ve snu nenapadlo ..tohle doma nevysvětlim…

  64. bonky, booho, joot a další, vše v podobném hávu, vše se tváří jako český webshop. Považuji to za těžký podvod a neschopnost ČOI v jednání.
    Před Vánoci jsem si recenzi taky nepřečetl a mezi dalšími objednávkami objednal i na těchto portálech. Je fakt, že mi do 14 dnu dorazila výzva k celnímu prohlášení a tak s nadějí vyhlížím, že něco snad dorazí. Je dost možné, že za velké opoždění může i sama Česká pošta, prohlášení jsem na mobilu vyplnil obratem, trvalo 40 dní, než mi dorazil email, že zásilka je proclena a budu doplácet poště za celní řízení necelé 200CZK. Je dost možné, že někomu ani výzva k celnímu procesu nedorazila, spadla do spamu atd. Každopádně tyto nákupní galerie bych nechal ihned blokovat protože uvádí jasně podvodné informace, nekupujete zboží, ale službu, ve které vám navíc poštovné a balné slibují zdarma, což však není pravdou. ČOI by měla okamžitě jednat! A sama Celní správa by se měla zamyslet, zda si v těchto malých zásilkách nedělá sama problém a pak nestihá odbavit zásilky v relativně seriózním čase. No někdo tento hladový stát musí krmit na nesmyslné administrativě.

  65. Dobrý den, objednala jsem si zboží v prosinci, k vánocům, přišlo v lednu s nutností proclení, další týden trvalo, než dorazilo. Se zbožím jsem spokojená, objednala jsem dvě pánské bekovky, cena příznivá, kvalitní, sluší a sedí, za mě můžu říct, že sice delší doba dodání, ale seriózní obchod za super cenu, doporučuji nepanikařit a počkat, 100% spokojenost

  66. Dobrý den, chci napsat recenzi pro SCAM servis, který se jmenuje „BONKY.CZ“. 07.11 jsem objednal „polyesterovou mikinu Larsen“ žluté barvy velikosti L (protože vždycky kupují věcí velkosti L nebo M). Dorazili mí zboží az 20.12. Jakmile jsem zjistil, že zboží mají vůbec jinou barvu a také velikost je pro mě příliš malá, hned jsem vytvořil žádost o reklamace, která byla zamítnuta. Pak jsem napsal ve podporu, která mi poradila zaslat zboží přes poštu přímo dodavatele z Číny. V celku jsem zaplatil více 1200 korun, a téhle šmejdy stále mí nechtějí vracet mé peníze. Oni mi požádali o zaslání „daňového dokladu o uhrazení cla“, kterého já nemám vůbec, a pošta mi vydala jen „podací lístek“. Už jsem už toho mám plné zuby a vůbec nevím co s tím udělat a jak mi vrátit všichni své peníze zpět.

  67. Dobrý den, také jsem 14.12.2022 objednala před přečtením recenzí, škoda. už se zboží nedočkám. Připojila bych se k žalobě na ČOI

  68. Honza Reichl
    Také jsem naletěl před přečtením recenzí. Také bych rád, aby náš !!! PRÁVNÍ STÁT !!! nejen tyto „legální“ krádeže řešil.

  69. Re: BONKY „Obnovovač stěračů automobilu, obnovovač gumy u stěračů – Black Color: Black 1 399 KčNáhradní pásek na Garmin Vivoactive NGM069 – Růžová, Garmin Vivoactive 4S Barva: Růžová, Varianta: Garmin Vivoactive 4S 1 199 KčNáhradní pásek na Garmin Vivoact
    A nic není . Prosím může to již někdo řešit snad to necháme na Pavla!!!
    Kde je policie a čoi …prosím o okamžité zablokování !!!!!!
    Také se připojuji k trestnému oznámení na tyto nedá se říct lidi!!!

  70. Já si tedy nemůžu pomoc, ale ve smluvních podmínkách se dočítám jen běžné věci, jako v každém běžném internetovém obchodě. Není tam nic o dodávkách ze zahraničí… Anebo neumím číst? Pořád nechápu, odkud jsem se měl dozvědět, že nakupuji od jakéhosi virtuálního překupníka. 🙁 Stránky tak mají dle mého názoru podvodný charakter.
    https://bonky.cz/obchodni-podminky/

  71. Před vánoci jsem objednal a zaplatil legíny pro dcerku v hodnotě 400Kč a je pomalu březen a zboží nikde. Také bych se rád přidal do kolektivní žaloby na tuto firmu.

  72. Dobrý den,

    dne 30.11.2022 jsem objednala a zaplatila zboží v hodnotě cca 800 Kč. Také se chci přidat do kolektivní žaloby na tuto firmu. Děkuji. Dagmar Klečková

  73. Dobrý den, také jsem naletěla a chtěla bych se přidat k hromadné žalobě . Prosím jaky se postup. Děkuji

  74. Před několika měsíci jsem také ztratil nějaké peníze neregulovanému makléři. Své peníze jsem dostal zpět prostřednictvím transakcí, které jsem provedl z mého bankovního účtu na můj coinbase účet, a poté jsem je poslal z coinbase do peněženky, která patřila podvodníkům s pomocí Chargeback Company s názvem www. Amendall .net. Už jsem si myslel, že jsem ztratil peníze, dokud mi Amendall recovery Company nepomohla získat zpět mé ztracené peníze. Jsou velmi dobří a rychlí při získávání ztracených peněz od všech těch online podvodníků.

  75. Dobrý den,
    bohužel i já se nechala zlákat. A zboží zaplatila již teď je to 3,5 měsíce a peníze nechtěji vrátit, že zaplacením jsem potvrdila obj. A garance doručeni 5-40 dní minimalně případů 60 dní. Doteď mi nic nepřišlo. Podvodníci a lháři nic dopředu již nezaplatím. jsou to zloději a lháři.!!!!

  76. Dobrý den, zboží zaplacené okamžitě a po 3,5 měsících nemám stále nic. Je to pro mě velké ponaučení a už budu kupovat pouze u prověřených obchodníků.

  77. Přidáváme se k nespokojeným zákazníkům. Zboží mělo být skladem, došlo po 60 dnech. Měla to být kvalitní košile vel. M pro dospělého muže. Došla košile přes kterou vidíte až k sousedům velikost tak na 12 letého chlapce. Absolutní nespokojenost.

  78. Dobrý den, také jsem naletěla. Zboží objednáno a zaplaceno v červnu 2022. Dodnes nic a peníze mi nevrátí. Přece jim to nemůže procházet do nekonečna…..šmejdi.

  79. Dobrý den, přidávám se také. Zboží objednáno a zaplaceno 12.12.2022, po mém několikerém upozornění na nedodané zboží 3.7.2023 požádáno o vrácení peněz. Tentýž den oznámení o otevření reklamačního protokolu k posouzení mé žádosti (vyhradili si právo na posouzení reklamace max. 30 dní). Do dnes (29.9.2023) se neozývají. Finanční ztráta 669,- Kč.

  80. Dobrý den, chci se taktéž přidat k hodnocení tohoto e-shopu. Před Vánoci 2022 jsem objednal pánskou zimní bundu s příslibem, že do 23.12.2022 (cca 2 měsíce) určitě zboží dorazí. Přes veškeré snahy o spojení se s BONKY jsem nebyl vyslyšen, neboť nebylo možno navázat kontakt žádným nabízeným komunikačním kanálem.
    Cca 19.3.2023 zboží došlo s tím, že musím doplatit poště 400 Kč jako celní poplatek. Asi bych se tímto nezabíral, ale zboží došlo označeno velikosti XL na obalu a bundě, ale když jsem chtěl tuto vyzkoušet, zjistil jsem , že velikost je tak sotva „L“. Poté jsem se tedy znovu pokoušel o kontakt a dohodnout se na výměnu za správnou velikost, ale nebudu se dále vyjadřovat….. Tedy doma mi leží nepoužité zboží a moje celková ztráta je 1450 Kč.
    Obávám se, že obdobný podvodný e-shop BALANDO zahájil v minulém roce svou spanilou jízdu, jak okrádat lidi, Jak mohou takoví a jim podobní „Šmejdi“ obdržet licenci na tuto činnost?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *