Recenze Mollio – další z rizikových e-shopů. Jak se bránit?

46 komentářů a zkušeností: Recenze Mollio – další z rizikových e-shopů. Jak se bránit?

Máme tady další z rizikových e-shopů, o kterých jsme se zmínili v článku Bonky – recenze a zkušenosti. Abychom ale byli objektivní a nenechali se ovlivnit praktikami provozovatelů, podíváme se na recenze Mollio od podlahy a povíme vám, zda se jedná o bezpečný e-shop

Co je Mollio? 

Nejprve vám tedy představíme další z řady nákupních galerií s mezinárodní nabídkou externích prodejců, která se tváří jako klasický český e-shop. 

Na Mollio.cz najdete spoustu produktů za lákavé ceny, u kterých je uvedeno “odesíláme každý pracovní den”. Tato informace je ale maličko zavádějící vzhledem k tomu, že zboží je nejčastěji odesíláno z asijských zemí. Určitě tak nemůžete čekat jeho dodání v rámci několika dní. 

Jedná se o online tržiště typu eBay nebo Wish, zákazníci ale často poukazují na to, že z těchto tržišť jim zboží chodí dříve a spolehlivěji než z Mollia. A často také ve vyšší kvalitě, záleží ale jednoduše na vašem štěstí – resp. na tom, na jakého prodejce natrefíte.

Náš tip: Podívejte se také na hodnocení tržiště Fruugo. Jedná se o další podvod?

Recenze Mollio – zkušenosti zákazníků

Stačí do Googlu zadat “recenze Mollio” a v prvních pár minutách byste měli mít jasno v tom, že nákup na Mollio nebude ideální volbou

Obchod je probírán na diskuzních fórech pro maminky od eMimina až po Modrého koníka. A nejsou to zrovna recenze, které by si Mollio mohlo dát za rámeček. 

Pokud vás ale komentáře v diskuzích o “spolehlivosti” obchodu nepřesvědčí, stačí se kouknout na web dTestu VašeStížnosti, kde na Mollio najdete hned 4 strany stížností. 

Dobrou recenzi se vám podaří najít jen stěží, také na Modiu totiž zákazníci řeší problémy, které s e-shopem mají. Nejčastěji se jedná o to, že:

  • zboží je velice nekvalitní
  • dodané zboží neodpovídá popisu ani velikostem
  • zboží je vyrobeno z nekvalitních materiálů
  • objednávka dorazila s velkým zpožděním – dokonce i po půl roce
  • objednávka vůbec nedorazila
  • zboží neodpovídá fotkám
  • obchod neuznává a neřeší reklamace
  • obchod neřeší problémy a nekomunikuje
  • zboží nelze vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů

Obecně vám tedy nákup v e-shopu Mollio určitě nemůžeme doporučit

Obchod Mollio – vyjádření ČOI

Stejně jako Bonky a další obdobná tržiště nebo jejich kopie se také nákupní galerie Mollio dostala kvůli četným stížnostem do hledáčku České obchodní inspekce, která jej přidala na seznam rizikových e-shopů s následujícím vysvětlením …

blank

Mollio reklamace – aneb jak se bránit?

Čtete náš článek až 5 minut po dvanácté a už jste si na Molliu nebo obdobném tržišti objednali? Nezoufejte, pořád existuje způsob, jak se bránit. 

  1. Požádejte vaši banku o tzv. Chargeback – tedy v případě, že jste objednávku platili kartou. Službu můžete využít v situaci, kdy zboží nedorazilo nebo máte pro reklamaci prokazatelný důvod. Banka není povinna vám tuto službu poskytnout, většinou však žadatelům vychází vstříc. 
  2. Kontaktujte provozovatele tržiště – v případě Mollio ale nečekejte efektivní ani rychlé řešení. 
  3. Obraťte se na ČOI – ta vám poradí, jak dále postupovat a bude celou situaci řešit s prodejcem či provozovatelem webových stránek. Většinou ale k nápravě dle zkušeností zákazníků nedojde. 
  4. Zadejte svůj problém na web dTestu VašeStížnosti. Poradí vám, na co máte v dané situaci právo a vaši stížnost zveřejní, čímž alespoň pomůžete případným dalším zákazníkům, aby se také nenachytali.

Náš tip: Jaké máte zkušenosti s nákupem na Vinted?

Provozovatel Mollio – kontakty

Prvním varovným signálem, při kterém byste měli zbystřit, je provozovatel tržiště uvedený v obchodních podmínkách – Portal LLC se sídlem ve Spojených Arabských Emirátech. 

Pražská firma Top Rise s.r.o., která s vámi bude komunikovat, je zde pouze v roli “Lokálního administrátora platformy pro ČR trh”. 

Jako prodávající jsou pak v obchodních podmínkách uvedeny zahraniční firmy: 

  • Portal LLC
  • Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd
  • KaiTingu Official Store
  • CoolTing Co.,Ltd..
  • HangZhou Shengyan E-commerce Co,Ltd
  • Yiwu Geerjiao Jewelry Firm
  • ATU Global Warehouse Inc

Možnosti kontaktovat e-shop jsou poměrně omezené, máte k dispozici pouze e-mailovou adresu info@mollio.cz nebo případně datovou schránku fk3dczz. 

Telefonní kontakt nebo online chat bohužel k dispozici není. 

Pozor na kopie Mollio!

Provozovatelem Mollia byla dříve také společnost FINALTY TARGET MEDIA s.r.o., na celou spletitost provozu firem, další “kopie”, mezi které patří Bonky, Booho nebo Beliamo, jsme se podívali zvlášť v článku, který najdete v úvodu. 

Máte také zkušenost s nákupem na Mollio nebo jiném tržišti, které pod společnosti spadá? Podělte se s námi v komentářích níže…

Zdroje: https://mollio.cz, https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/, https://www.vasestiznosti.cz/stiznosti?q=mollio a https://www.modio.cz/recenze/mollio 

post

46 vašich komentářů a zkušeností: Recenze Mollio – další z rizikových e-shopů. Jak se bránit?

  1. Dobrý den objednal jsem si obuv u Mollia 17/10 2022 zaplatil jsem je hned ten den z účtu a dodnes nemám obuv ani peníze zpět nevím jak dál dík

    1. Čekal na zboží 4 měsíce dnes to přišlo a musil zaplatit clo…podvodníci boty stálý 1550kc…clo 514kc koko…..i

      1. Objednala jsem z Molio.cz oblek mořské panny pro dcerku za 1960 kc zaplatila jsem hned převodem. Vsude meli napsané ze odesílají do dvou dnu ja blbka tomu naletela. Kdyz volam na jejich nonstop infolinku ozve se nejaka nahrávka s tim ze moje objednavka dorazi a kdyz pisu mail vzdy odpoví to same. Clovek je okraden a nema ani tu moznost se nijak bránit,nechapu jak jin to muze procházet! Jsem nasra…. Cekam uzvtreti mesic a porad nic !!! Nevim jak resit ale zajdu na policii treba se to nekam pohne.

    2. Dobrý den, objednala jsem zboží zaplatila a chtěla jsem zrušit po 30 minutách od zaplacení z důvodu špatné volby. K mému údivu na jejich informace mě automat řekl že zboží je odesláno a že to nejde. Tak mě došlo že jsem byla podvedená. Sice jde mém případě 447kč ale štve mě že vůbec někdo veřejně může okrádat lidi.

  2. Jsou to normální zloději a podvodníci, nikdo si nic neobjednavejte přes MOLLIO zaplatíte a uz neuvidíte ani zboží ani peníze..
    ZLODĚJI ZLODĚJSKÝ!!!!!

  3. Objednala jsem si zateplene leginy zaplatila 507kc,a leginy nedorazily ale byl mi poslán balík za 538 na dobírku na zaplacení, přitom jsem platila z účtu 507 Kč a strhle to mám.

  4. Dobrý den objednala jsem si z mollia i ze stránky belliamo oba zaplaceny od září zboží nikde ???

  5. Dobrý den, rozhodně nedoporučuji!!! Jsou to podvodníci!!Zboží objednané a zaplacené na začátku listopadu přišlo konec prosince z Číny a absolutně neodpovídá popisu, přišla jen polovina objednávky a ještě zaplatíte tučné clo! Peníze zpátky nečekejte..

    1. Dobrý den,

      také jsem naletěl. Mohl bych vás poprosit jak to celé probíhalo i s placením cla ??

      Děkuji

  6. V září jsem objednal u Mollio.cz svetr, který sice přišel, ale až po dlouhých dva a půl měsících a navíc v hrozné kvalitě – označil bych to jako kus hadru, takže jsem se rozhodl jej v zákonné lhůtě vrátit. Bohužel však zboží vrátit nelze, takže nákup zde rozhodně NEDOPORUČUJI.

    1. Bohužel mám úplně stejnou zkušenost. Zboží přišlo téměř po 3 měsících a to ještě po mě doručovatel požadoval navíc 208 Kč. Svetr měl jinou barvu, malou velikost a materiál naprosto nekvalitní. Na reklamaci si nechali 30 dní, aby pak poslali zamítavý dopis, … Je nám velmi líto … Mě je také líto, že existují takoví bezcharakterní lidé. Je zvláštní, že je za jejich podvody nikdo už dávno nepotrestal.

      1. 10.12.jsem objednala pro vnucky mikinove saty(pod stromecek),dorazily ve druhe polovine ledna! To bych ještě pochopila.Ale nepochopim,jakej polyesterovej hadr dorazil,to neni ani na podlahu.Pisu to jako varovani pro ostatni.Uz nikdy nic takoveho neudelam.

  7. Je to cca. 4.měs. co jsem objednala zboží. Na reklamě uvádí do 14 dni , když napíšete, ohradí se, že zboží dorazi do 30 dnů, a stále je na cestě k Vám. Po 30dnech jsem opět kontaktovala firmu , tak do 40 dnů a zboží je opět na cestě k Vám. Je to cca. čtyři měsíce, zboží stále na cestě k Vám, co by jste chtěla a hlavně si dali velmi záležet s okopírováním paragrafů. Takže ano ! Tutově zlodějina a neschopnost firmy klasicky uřadovat. Zboží tahané z Činy, laciné –Ano máme raději upřednostnit tuzemské výrobky než podporovat kopie originálu. Stejně tak Big Banana , Alibaba, a v poslední dobou stejná zkušenost na Mall.cz. Nikdo s váma nebude řešit reklamaci , mluví s Vámi robot , který bohužel nevyřeší nic.

  8. Tři měsíce čekám na zboží a pořád výmluvy mám to přes Mall.cz. a nikoho to nezajímá. A představte si ani ČOI. Tak kde to jsme? Je to už zase jak v devadesátkách.

  9. Dobrý den, naprostý nezájem, zboží objednala 30/11/22 nejdřív 5-40 dny na dodání a dnes 17/1/23
    při pokusu reklamovat- citují-
    Reklamovaný produkt -krásná zimní bunda
    Datum odeslání dodavatelem 30.11.2022
    Lhůta pro dodání 18.2.2023

    Nelze vytvořit reklamaci! Momentálně ještě nevypršela lhůta, kterou náš dodavatel má na dodání produktu.
    Děkujeme za pochopení!
    -tak nevím k čemu mi bude zimní bunda, teda pokud vůbec dojde…. V březnu?

  10. Po dlouhé době přišlo něco hezkého, v žádném případě to neodpovídá nabídce. Reklamaci odmítli.

  11. To samé, zboží o bjednane v polovině listopadu,a stále omílají stejnou písničku,nechají si zaplatit předem,a nedostane zboží,omlouvají paragrafy,o době dodání. Bestie, pověsit do průvanu.

  12. Objednal jsem zboží s tím že pokud zaplatím okamžitě bude mi doručeno do 3dnu. Houbec, ani za 3 dny ani za 30 dní ani za 60 dní. Prý že až dojde tak dojde.
    Vědět to hned že tato firma je vedena opicemi ,tak na ni ani nemrknu.
    NIC OD NICH NKUPUJTE !!!
    Jsou to……

  13. Také jsme naletěli, objednali jsme mikinu,která měla přijít do vánoc,dnes 21.1. ještě nedorazila a myslím,že ani na email neodepíšou,jsou to podvodníci a ČOI by s nima měla zatočit a zakázat podvádět zákazníky!

  14. Konec října jsme kupovali boty a rukavice hodnota 1500,- Kč. Až pak napsali že dodání až 40 dnů, ihned jsme chtěli stornovat, ale to už nelze. Nikde se nedomůžete ničeho. Jen píšou, že to může trvat až 180 dnů. Už mi přišlo celní prohlášení, ale já to mám zaplacené, a po 3 měsících nic. Peníze nevrátí, neraklamují, takové obchody by měli hlídat a ihned jim zakázat dělat reklamy a nabádat lidi ať si něco koupí. Já nevěděla, že to je čínský obchod!

  15. Dobrý den,
    stejné zkušenosti jako většina co tu píší. Mikinu pro vnučku jsem objednala a zaplatila 17.12.22. U zboží bylo napsáno že odesílají hned. Pak přišlo potvrzení mailem, že bylo odesláno. Několikrát jsem jim psala, ale pořád melou že v obchodních podmínkách mají 5-40 pracovních dnů, takže nelze reklamovat.
    Jo ještě píší, že to může trvat až 180 dní. Připadám si jako hlupák. Nkdy se mmi nic podobného nestalo. Zkusím Chargeback, ale nevím. N e-mail sice odepíšou, ale stále dokola. Na dotaz kde je objednané zboží neodpoví.

  16. Objednávka byla mikina za nějakých 600 Kč…. pošta poslala dotazník .. zřejmě vyměření cla a dva mesice uběhly a nic. Firma komunikuje stale dokola.. zboží je na cestě…..myslim ze nic nedorazí. Nedoporučuji vyhozené peníze. Bohužel. Lenka

  17. Polštář pro těhotné jsem si na stránkách objednala v polovině prosince, měsíc únor už mám zaplacený a zboží je stále na cestě.Takže tyto stránky nedoporučuji.

    1. Dobrý den, také jsem naletěl. Mohl bych vás poprosit jak to celé probíhalo i s placením cla ?? Děkuji

  18. Dobrý den, objednala jsem synovi kabát, na fotce krásný. Přišlo asi po dvou měsících něco zcela odlišného, ošklivý kabát, žádný tvar, podsivka jak závěs s kytkami, kapuce bez zipu, strašný kožich ke kapuci zvlášť, nešlo to sepnout. Na fotce kabát jako ze Švédska, realita se nedá ani popsat. Reklamaci zamítli.

  19. Mám stejnou zkušenost. Zaplaceno předem, dlouhé čekání, dorazila pouze část objednávky, o kvalitě se ani mluvit nedá, hadry. Nechtějí uznat reklamaci.

  20. Objednala jsem si šaty 2.1.2023 částku jsem uhradila,dodnes ani peníze,ani šaty!!!!! Když jsem pátrala,kde jsou šaty,tak jsem zjistila, že nejsem v evidenci.Od Mollio už nikdy nic.

  21. Objednala jsem si bačkory zateplené 12. 12. 2022 částku jsem uhradila, doposud nic nepřišlo na stránkách mají kontakt 420 703 617 186 ale nedá se tam dovolat , napsali že objednávku nelze zrušit že už je zaplacena dodavateli.

  22. Firma Mollio je zlodějska firma která ukradne peníze a pak se jen vymlouva ale dodat zboží nehodlá
    POZOR NA ZODEJE. MOLLIO!!!!!

  23. Musím se přidat k ostatním. Bohužel jsem na tyto stránky nenarazil dřív.
    Od nich už opravdu nic.
    Kdyby někoho napadlo jak tyto negativní zkušenosti dostat víc do povědomí, tak rád pomohu.
    Jsou to podvodníci a je potřeba se takových parazitů zbavit.

  24. Objednány cyklistické rukavice pro manžela v srpnu 2022. Dodnes zboží samozřejmě nemám a pochybuji, že mi budou vráceny peníze. Zkráceně – jsou to prostě zloději.

  25. Já mám ten sami problém jsem s toho nešťastný objednal jsem si zboží 29.3 2023 zaplatil a do dnešního dne nemám zboží jenom pořád posílají vaše zásilka je na cestě sem dost naštvaný Petr

  26. Musím se přidat k ostatním, zboží jsem objednala 30.3. hned zaplatila a doposud nic nepřišlo, nekomunikují vůbec. Škoda, že jsem na tuto stránku nenarazila dříve. Pěkně jsme naletěli podvodníkům.

  27. MOLLIO jsou zloději, stále se vymlouvají,že zboží je na cestě. Objednávala jsem 12.12.22 dodneška 17.7.23 nemám zboží ani peníze. Neobjednávejte na MOLLIO. Jsou to podvodníci.

  28. Že je to nesolventní obchod, jsem se dozvěděla po zaplacení objednávky. Vždy mě ujišťovali, že zboží je již na cestě. Žádné zboží nedorazilo ani po nejdelší zákonem stanovené lhůtě. Apelovala jsem tedy, ať mi vrátí uhrazenou částku, jinak že se obrátím na patřičné úřady. Zaslali mi reklamační formulář s tím, že si nárokují 30 dní na vyřízení. Po uplynutí více jak 30ti pracovních dnů jsem se opět musela ozvat. Odpověděli, že dodavatelem byla reklamace uznána a že peníze vrátí na účet a opravdu za několik dní mi byla částka vrácena.

  29. Přes veškeré negativní komentáře, musím napsat ze zboží mi dorazilo přesně takové jaké bylo na obrázku … sice se zpožděním protože zboží bylo na dovolenou ale dorazilo takové jaké jsem si objednal. Doba čekání cca 2-3 týdny

  30. Lumpové a zloději, předem kartou zaplacené objednané zboží – stolní zrcátko s LED osvětlením nedorazilo a nedoufám, že dorazí. Dost dobře nechápu, jak je možné legálně provozovat takovou zlodějinu, nadále uveřejňovat bohaté reklamní katalogy s lákavým zbožím a nelze proti tomu zakročit. Vždyť přeci internetové portály dokážou důrazně zakročit proti šíření třeba dětské pornografii, šíření nacistické ideoligie a podobně, ale proti prokázané otevřené zlodějině to nejde? Je to tak i v jiných zemích, že takoví šmejdi mohou u nás bez ohrožení takovou zlodějinu nadále provozovat navzdory tomu, že je množství podvedených zákazníků v recenzích, stížnostech a podáních na ČOIuž po řadu měsíců označovalo za gaunery?

  31. Také jsem naletěla. Lidičky, opravdu si nic z Mollia neobjednávejte. Jsou to podvodníci a lháři. Přesně jak píše Vojen Benda. Proč ČOI nezakročí? To mi hlava nebere. Novodobí zloději a ještě vše dělají „legálně“.

  32. Taky jsem si naběhla. 29.10.2023 objednán řemínek k hodinkám, dodnes nemám ani řemínek, ani peníze, ačkoliv jsem se snažila několikrát odstoupit od smlouvy. Jejich odpovědi jsou stále stejné… Mám vydržet, zboží je na cestě… Zkusím zajít do banky, jestli se podaří chargeback. Na Molliu jsou lumpové a zloději, bohužel jsem to zjistila až pozdě. Je to sice jen 287,- ale už z principu se mi to nechce těm šmejdům jen tak nechat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *