Recenze Mollio – další z rizikových e-shopů. Jak se bránit?

Máme tady další z rizikových e-shopů, o kterých jsme se zmínili v článku Bonky – recenze a zkušenosti. Abychom ale byli objektivní a nenechali se ovlivnit praktikami provozovatelů, podíváme se na recenze Mollio od podlahy a povíme vám, zda se jedná o bezpečný e-shop

Co je Mollio? 

Nejprve vám tedy představíme další z řady nákupních galerií s mezinárodní nabídkou externích prodejců, která se tváří jako klasický český e-shop. 

Na Mollio.cz najdete spoustu produktů za lákavé ceny, u kterých je uvedeno “odesíláme každý pracovní den”. Tato informace je ale maličko zavádějící vzhledem k tomu, že zboží je nejčastěji odesíláno z asijských zemí. Určitě tak nemůžete čekat jeho dodání v rámci několika dní. 

Jedná se o online tržiště typu eBay nebo Wish, zákazníci ale často poukazují na to, že z těchto tržišť jim zboží chodí dříve a spolehlivěji než z Mollia. A často také ve vyšší kvalitě, záleží ale jednoduše na vašem štěstí – resp. na tom, na jakého prodejce natrefíte.

Náš tip: Podívejte se také na hodnocení tržiště Fruugo. Jedná se o další podvod?

Recenze Mollio – zkušenosti zákazníků

Stačí do Googlu zadat “recenze Mollio” a v prvních pár minutách byste měli mít jasno v tom, že nákup na Mollio nebude ideální volbou

Obchod je probírán na diskuzních fórech pro maminky od eMimina až po Modrého koníka. A nejsou to zrovna recenze, které by si Mollio mohlo dát za rámeček. 

Pokud vás ale komentáře v diskuzích o “spolehlivosti” obchodu nepřesvědčí, stačí se kouknout na web dTestu VašeStížnosti, kde na Mollio najdete hned 4 strany stížností. 

Dobrou recenzi se vám podaří najít jen stěží, také na Modiu totiž zákazníci řeší problémy, které s e-shopem mají. Nejčastěji se jedná o to, že:

  • zboží je velice nekvalitní
  • dodané zboží neodpovídá popisu ani velikostem
  • zboží je vyrobeno z nekvalitních materiálů
  • objednávka dorazila s velkým zpožděním – dokonce i po půl roce
  • objednávka vůbec nedorazila
  • zboží neodpovídá fotkám
  • obchod neuznává a neřeší reklamace
  • obchod neřeší problémy a nekomunikuje
  • zboží nelze vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů

Obecně vám tedy nákup v e-shopu Mollio určitě nemůžeme doporučit

Obchod Mollio – vyjádření ČOI

Stejně jako Bonky a další obdobná tržiště nebo jejich kopie se také nákupní galerie Mollio dostala kvůli četným stížnostem do hledáčku České obchodní inspekce, která jej přidala na seznam rizikových e-shopů s následujícím vysvětlením …

blank

Mollio reklamace – aneb jak se bránit?

Čtete náš článek až 5 minut po dvanácté a už jste si na Molliu nebo obdobném tržišti objednali? Nezoufejte, pořád existuje způsob, jak se bránit. 

  1. Požádejte vaši banku o tzv. Chargeback – tedy v případě, že jste objednávku platili kartou. Službu můžete využít v situaci, kdy zboží nedorazilo nebo máte pro reklamaci prokazatelný důvod. Banka není povinna vám tuto službu poskytnout, většinou však žadatelům vychází vstříc. 
  2. Kontaktujte provozovatele tržiště – v případě Mollio ale nečekejte efektivní ani rychlé řešení. 
  3. Obraťte se na ČOI – ta vám poradí, jak dále postupovat a bude celou situaci řešit s prodejcem či provozovatelem webových stránek. Většinou ale k nápravě dle zkušeností zákazníků nedojde. 
  4. Zadejte svůj problém na web dTestu VašeStížnosti. Poradí vám, na co máte v dané situaci právo a vaši stížnost zveřejní, čímž alespoň pomůžete případným dalším zákazníkům, aby se také nenachytali.

Náš tip: Jaké máte zkušenosti s nákupem na Vinted?

Provozovatel Mollio – kontakty

Prvním varovným signálem, při kterém byste měli zbystřit, je provozovatel tržiště uvedený v obchodních podmínkách – Portal LLC se sídlem ve Spojených Arabských Emirátech. 

Pražská firma Top Rise s.r.o., která s vámi bude komunikovat, je zde pouze v roli “Lokálního administrátora platformy pro ČR trh”. 

Jako prodávající jsou pak v obchodních podmínkách uvedeny zahraniční firmy: 

  • Portal LLC
  • Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd
  • KaiTingu Official Store
  • CoolTing Co.,Ltd..
  • HangZhou Shengyan E-commerce Co,Ltd
  • Yiwu Geerjiao Jewelry Firm
  • ATU Global Warehouse Inc

Možnosti kontaktovat e-shop jsou poměrně omezené, máte k dispozici pouze e-mailovou adresu info@mollio.cz nebo případně datovou schránku fk3dczz. 

Telefonní kontakt nebo online chat bohužel k dispozici není. 

Pozor na kopie Mollio!

Provozovatelem Mollia byla dříve také společnost FINALTY TARGET MEDIA s.r.o., na celou spletitost provozu firem, další “kopie”, mezi které patří Bonky, Booho nebo Beliamo, jsme se podívali zvlášť v článku, který najdete v úvodu. 

Máte také zkušenost s nákupem na Mollio nebo jiném tržišti, které pod společnosti spadá? Podělte se s námi v komentářích níže…

Zdroje: https://mollio.cz, https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/, https://www.vasestiznosti.cz/stiznosti?q=mollio a https://www.modio.cz/recenze/mollio 

post

21 thoughts on “Recenze Mollio – další z rizikových e-shopů. Jak se bránit?

  1. Dobrý den objednal jsem si obuv u Mollia 17/10 2022 zaplatil jsem je hned ten den z účtu a dodnes nemám obuv ani peníze zpět nevím jak dál dík

    1. Čekal na zboží 4 měsíce dnes to přišlo a musil zaplatit clo…podvodníci boty stálý 1550kc…clo 514kc koko…..i

  2. Jsou to normální zloději a podvodníci, nikdo si nic neobjednavejte přes MOLLIO zaplatíte a uz neuvidíte ani zboží ani peníze..
    ZLODĚJI ZLODĚJSKÝ!!!!!

  3. Objednala jsem si zateplene leginy zaplatila 507kc,a leginy nedorazily ale byl mi poslán balík za 538 na dobírku na zaplacení, přitom jsem platila z účtu 507 Kč a strhle to mám.

  4. Dobrý den objednala jsem si z mollia i ze stránky belliamo oba zaplaceny od září zboží nikde 🤮🤮🤮

  5. Dobrý den, rozhodně nedoporučuji!!! Jsou to podvodníci!!Zboží objednané a zaplacené na začátku listopadu přišlo konec prosince z Číny a absolutně neodpovídá popisu, přišla jen polovina objednávky a ještě zaplatíte tučné clo! Peníze zpátky nečekejte..

  6. V září jsem objednal u Mollio.cz svetr, který sice přišel, ale až po dlouhých dva a půl měsících a navíc v hrozné kvalitě – označil bych to jako kus hadru, takže jsem se rozhodl jej v zákonné lhůtě vrátit. Bohužel však zboží vrátit nelze, takže nákup zde rozhodně NEDOPORUČUJI.

  7. Je to cca. 4.měs. co jsem objednala zboží. Na reklamě uvádí do 14 dni , když napíšete, ohradí se, že zboží dorazi do 30 dnů, a stále je na cestě k Vám. Po 30dnech jsem opět kontaktovala firmu , tak do 40 dnů a zboží je opět na cestě k Vám. Je to cca. čtyři měsíce, zboží stále na cestě k Vám, co by jste chtěla a hlavně si dali velmi záležet s okopírováním paragrafů. Takže ano ! Tutově zlodějina a neschopnost firmy klasicky uřadovat. Zboží tahané z Činy, laciné –Ano máme raději upřednostnit tuzemské výrobky než podporovat kopie originálu. Stejně tak Big Banana , Alibaba, a v poslední dobou stejná zkušenost na Mall.cz. Nikdo s váma nebude řešit reklamaci , mluví s Vámi robot , který bohužel nevyřeší nic.

  8. Tři měsíce čekám na zboží a pořád výmluvy mám to přes Mall.cz. a nikoho to nezajímá. A představte si ani ČOI. Tak kde to jsme? Je to už zase jak v devadesátkách.

  9. Obiednavali jsme batoch 23.12.2022 a este stále nic nedorazilo a to už je nový rok 2023.😩😩

  10. Dobrý den, naprostý nezájem, zboží objednala 30/11/22 nejdřív 5-40 dny na dodání a dnes 17/1/23
    při pokusu reklamovat- citují-
    Reklamovaný produkt -krásná zimní bunda
    Datum odeslání dodavatelem 30.11.2022
    Lhůta pro dodání 18.2.2023

    Nelze vytvořit reklamaci! Momentálně ještě nevypršela lhůta, kterou náš dodavatel má na dodání produktu.
    Děkujeme za pochopení!
    -tak nevím k čemu mi bude zimní bunda, teda pokud vůbec dojde…. V březnu?

  11. Po dlouhé době přišlo něco hezkého, v žádném případě to neodpovídá nabídce. Reklamaci odmítli.

  12. To samé, zboží o bjednane v polovině listopadu,a stále omílají stejnou písničku,nechají si zaplatit předem,a nedostane zboží,omlouvají paragrafy,o době dodání. Bestie, pověsit do průvanu.

  13. Objednal jsem zboží s tím že pokud zaplatím okamžitě bude mi doručeno do 3dnu. Houbec, ani za 3 dny ani za 30 dní ani za 60 dní. Prý že až dojde tak dojde.
    Vědět to hned že tato firma je vedena opicemi ,tak na ni ani nemrknu.
    NIC OD NICH NKUPUJTE !!!
    Jsou to……

  14. Také jsme naletěli, objednali jsme mikinu,která měla přijít do vánoc,dnes 21.1. ještě nedorazila a myslím,že ani na email neodepíšou,jsou to podvodníci a ČOI by s nima měla zatočit a zakázat podvádět zákazníky!

  15. Konec října jsme kupovali boty a rukavice hodnota 1500,- Kč. Až pak napsali že dodání až 40 dnů, ihned jsme chtěli stornovat, ale to už nelze. Nikde se nedomůžete ničeho. Jen píšou, že to může trvat až 180 dnů. Už mi přišlo celní prohlášení, ale já to mám zaplacené, a po 3 měsících nic. Peníze nevrátí, neraklamují, takové obchody by měli hlídat a ihned jim zakázat dělat reklamy a nabádat lidi ať si něco koupí. Já nevěděla, že to je čínský obchod!

  16. Dobrý den,
    stejné zkušenosti jako většina co tu píší. Mikinu pro vnučku jsem objednala a zaplatila 17.12.22. U zboží bylo napsáno že odesílají hned. Pak přišlo potvrzení mailem, že bylo odesláno. Několikrát jsem jim psala, ale pořád melou že v obchodních podmínkách mají 5-40 pracovních dnů, takže nelze reklamovat.
    Jo ještě píší, že to může trvat až 180 dní. Připadám si jako hlupák. Nkdy se mmi nic podobného nestalo. Zkusím Chargeback, ale nevím. N e-mail sice odepíšou, ale stále dokola. Na dotaz kde je objednané zboží neodpoví.

  17. Objednávka byla mikina za nějakých 600 Kč…. pošta poslala dotazník .. zřejmě vyměření cla a dva mesice uběhly a nic. Firma komunikuje stale dokola.. zboží je na cestě…..myslim ze nic nedorazí. Nedoporučuji vyhozené peníze. Bohužel. Lenka

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *