Beliamo recenze – Další rizikový e-shop! Je i na seznamu ČOI

131 komentářů a zkušeností: Beliamo recenze – Další rizikový e-shop! Je i na seznamu ČOI

Přečtěte si před nákupem recenze a zkušenosti zákazníků internetového obchodu Beliamo. V naší recenzi Beliamo zjistíte zajímavé informace o fungování tohoto projektu, před kterým varuje i ČOI.

Co je Beliamo? 

Na první pohled vypadá stránka Beliamo.cz jako klasický český e-shop s velmi rozsáhlým sortimentem. Najdete zde módu, elektroniku nebo třeba sportovní pomůcky. Pokud se ale podíváte do obchodních podmínek, zjistíte, že se jedná o mezinárodní nákupní galerii typu Wish nebo Aliexpress. 

Jak funguje Beliamo?

Beliamo v tomto případě není provozovatelem e-shopu a nemá nabízené zboží skladem. Pouze na svém webu poskytuje místo k inzerci třetím stranám a společnost je zde v roli “Lokálního administrátora platformy pro ČR trh”.

Přeloženo do srozumitelného jazyka to tedy znamená, že Beliamo nabízí zboží z celého světa (převážně ovšem z Číny a dalších asijských zemí). Vy objednáte na Beliamo, oni předají objednávku i s uhrazenou částkou neprověřenému prodejci a pak už se veškerých problémů zříkají. 

Nepřehlédněte také článek Recenze Mollio – jak se bránit

Je Beliamo podvod? 

Podle recenzí, které si níže probereme důkladněji, to tak vypadá. Také ČOI zařadila tento e-shop mezi rizikové obchody s následujícím vyjádřením:

Ani dle webu dTestu VaseStiznosti.cz nepůsobí Beliamo jako důvěryhodný obchod. Stížnosti na něj najdete jak pod aktuální společností EcomWire Factory s.r.o., která je uvedena v obchodních podmínkách, tak i pod FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. … o podivných změnách společnosti si ale povíme níže.

blank

Recenze Beliamo – zkušenosti zákazníků a hodnocení

Jak už jsme nastínili, ať nahlédnete na jakékoliv fórum, srovnávač nebo recenzní web, zjistíte to samé – spokojených zákazníků je asi jako šafránu. Abychom to tedy shrnuli …

Nejvíce nespokojených zákazníků má probém především s tím, že:

  • zboží vůbec nedorazilo 
  • částka za nedodané zboží nebyla vrácena
  • zboží došlo dlouho po uvedené lhůtě (výjimkou není ani půl roku či rok)
  • objednávka nedorazila kompletní
  • zboží neodpovídá předpokládané kvalitě
  • zboží nevypadá jako na fotografii produktu
  • velikosti zboží neodpovídají běžným normám
  • komunikace s e-shopem je velmi komplikovaná
  • není možné vyřídit reklamaci – nebývají uznávány
  • není možné vrátit zboží v rámci ČR

Pokud bychom to shrnuli, spokojených uživatelů je drtivá menšina a nákup na Bliamo vám tak rozhodně nemůžeme doporučit. 

Pozor na kopie Beliamo – Joot, Bonky, Booho …

Beliamo není jediná nákupní galerie svého druho, které byste se měli vyvarovat. Pokud se podíváme na obsah, grafiku i figurující společnosti, můžeme vás s čistým svědomím varovat také před dalšími kopiemi, mezi které patří především:

Náš tip: Zkušenosti zákazníků s Joot a vyjádření ČOI

Strategie skutečných majitelů je jasná – vsadit na domény, které jsou lehce zapamatovatelné a nenápadně připomínají něco, co podvědomě známe a považujeme za bezpečné. Bonky (Zonky), Booho (zahraniční Boohoo), Balando (Zalando) a podobně. 

Jakmile je jedna společnost, která e-shopy provozuje, moc “provařená” a nasbírá dostatek špatných recenzí, skuteční provozovatelé této show jednoduše založí či koupí nové s.r.o. a pokračují ve stejné aktivitě s čistým štítem (tedy alespoň tím recenzním). 

Dávejte si tedy velký pozor na to, kde nakupujete a seznamte se s obchodními podmínkami. Jak to vypadá, na tento druh podnikání nemá ani ČOI ani naše orgány pořádnou páku a tyto “nákupní galerie” tak mohou vznikat stále nové a nové. 

Tyto kopie (nebo teoreticky dřívější verze) byly probírány i v online pořadu Záhady Josefa Klímy z ledna roku 2022 – Stovky českých zákazníků se šikují proti čínské nákupní galerii. Jak je ale zřejmé, business kvete zvesela dál.

Kdo je provozovatelem Beliamo?

Jak už jsme naznačili, společnost EcomWire Factory s.r.o., která je uvedena v obchodních podmínkách, si hodně hraje se slovíčky a funguje jen jako “prostředník”. Provozovatelem je pak Portal LLC sídlící v Dubai. 

Jak už jsme ale rozebrali v článku Bonky recenze a zkušenosti. Jedná se o podvod? ČOI již varuje, firmy se zde mění jako na střídačce, stejně jako jejich jednatelé. 

Beliamo kontakt 

Nečekejte telefonní číslo jako u solidních prodejců. Beliamo můžete kontaktovat pouze písemně, nejjednodušší je pak e-mailová komunikace přes:

  • info@beliamo.cz 
  • nebo kontaktní formulář na stránkách.

Zákaznická podpora by měla fungovat od 6 do 18 hodin, závratnou rychlost odpovědi ale nečekejte – pokud si tedy nechcete teprve objednat … však to znáte, “když ptáčka lapají … “.

Beliamo – jak se bránit?

Samozřejmě nejprve nezapomeňte na slušné vychování a Beliamo v případě problému slušně kontaktujte a vyčkejte na odpověď. Pokud se nedočkáte dostačujícího řešení, pak můžete:

  1. v případě platby kartou požádat svou banku o ChargeBack
  2. obrátit se na ČOI (ta ale před e-shopem varuje a příliš nepomůže)
  3. zkusit zkontaktovat další poškozené a podat hromadnou žalobu či oznámení na PČR … 

… právě se třetím bodem vám může pomoci například Facebook skupina BONKY.CZ podvedení a nespokojení zákazníci nebo další seskupení napříč internetem – postačí jen troška hledání. 

Krátké shrnutí závěrem:

Co je Beliamo?

Na první pohled vypadá stránka Beliamo.cz jako klasický český e-shop s velmi rozsáhlým sortimentem. Najdete zde módu, elektroniku nebo třeba sportovní pomůcky. Pokud se ale podíváte do obchodních podmínek, zjistíte, že se jedná o mezinárodní nákupní galerii typu Wish nebo Aliexpress. 

Je nákup na Beliamo bezpečný?

ČOI zařadila tento e-shop mezi rizikové obchody, nákup tedy určitě nedoporučujeme. Ani dle webu dTestu VaseStiznosti.cz nepůsobí Beliamo jako důvěryhodný obchod a najdete na něj spoustu stížností a negativních recenzí napříč celým internetem.

Jak zákazníci hodnotí nákup na Beliamo?

Spokojených zákazníků je jako šafránu. Nejčastěji si zákazníci stěžují na to, že zboží vůbec nedorazilo a částka za nedodané zboží nebyla vrácena, případně zboží došlo dlouho po uvedené lhůtě (výjimkou není ani půl roku či rok).

Máte také zkušenost s Beliamo nebo jiným z e-shopů? Podělte se s námi o názor v komentářích níže …

Zdroje: https://beliamo.cz/, https://www.vasestiznosti.cz/stiznosti?q=Beliamo, https://www.facebook.com/groups/265215108484408 a https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/ 

1.6/5 - (20)

131 vašich komentářů a zkušeností: Beliamo recenze – Další rizikový e-shop! Je i na seznamu ČOI

    1. Mám stejnou zkušenost. Objednala jsem legíny. Do dnešního dne nemám nic. Komunikace jen přes email, že je zboží na cestě. Odstoupit od smlouvy nejde. Dle jejich sdělení je zboží na cestě. Snad se někdy dočkám, ale nevěřím tomu, že uvidím zboží nebo peníze. Budu více prověřovat, kde objednám.

        1. Dobrý den,
          ráda se přidám. Od září čekám na bundu za 1500 Kč. Tvrdí mi, že je zboží asi na poště, at si tam zavolám. Ráda bych to oznámila na policii, ale myslím, že hromadná žaloba bude mít větší účinek.

        2. Objednala jsem si také od Beliamo zboží za 2017,- Kč, placeno 30.3. 2023, nyní jsem zažádala o vrácení peněz, asi podle všeho zbytečně.
          Pokud podáváte hromadnou žalobu, ráda se přidám, peníze oželím, ale štvou mě takovéto podvody.

        3. Dobrý den,
          chtěla jsem se zeptat, zda se mohu ještě k žalobě přidat, čekám na: ochrannou sportovní bandáž na koleno – green, XXL
          popřípadě jaké informace pro tu žalobu ještě potřebujete ? (objednávku, potvrzení o zaplacení … ? )
          díky moc, jsem důchodce a nevím si rady.

          Raszyk R.

        4. Dobrý den také jsem objednala boty šitý přišly ale o čtyři čísla větší a prý to není jejich vina. Nejdřív napsali že peníze vrátí ale marně čekám podvodníci a když jsem se ozvala tak ve finále napsali že mám smůlu

        5. Taky jsem objednal autolednicku za1700kc ještě začátkem června a dodnes nic .Nevěřím že ještě něco pošlou nebo vrátí peníze ale k té žalobě se rád přidám s pozdr.Bernáth

      1. Dobrý den,.já čekám od prosince,..zboží zaplaceno a nepřišlo,…urgence není možná,….stále stejná odpověď, zboží je na cestě,…prosím , této společnosti se vyhnete,. A nic neobjednavejte,…..už nikdy více,..
        ..

      2. tak koukám , že jsem další, která naletela a 700,- v prdeli…
        objednavka byla vytvořena a zaplacena 4.12.2022 a doted nic a už ani nekomunikují 🙁

  1. Bohužel i já jsem naletěla. Marně čekám na rychlé dodání zboží už od srpna. Ale jedno pozitivum to má. Po této zkušenosti si prověřuji eshopy, ze kterých provádím objednávku. Buďte obezřetní, opravdu se jedná o podvodníky.!!!

  2. Zdravím,taky jsem naletěla a neuznají vůbec nic, píší jen stále dokola,že zásilka byla odeslána.

  3. Nyní když to tady čtu, tak jsem asi další co naletěla. Je to 14dní co jsem zaplatila a oni psali, ze je vše přichystané k odeslání a dosud nic nedošlo. Budu ráda když zimní boty budu nosit v létě, pokud dorazí.

    1. Dobrý den, to jsme na tom stejně. Objednala jsem dceři šatičky na vánoční focení a stále nic 🙁

    2. Já si loni taky v říjnu objednala boty a na konci ledna mi místo bot přišla záchodová štětka. Už dva měsíce čekám na vyjádření reklamace a nic se neděje.

  4. Tak mi také, album pokémon. Je to poprvé, co jsem někdy naletěla. Počítám, že peníze už neuvidím.

    1. Dobrý den taky jsem naletela objednala jsem si bundu a nic akorát pošlou esemes zprávu ať zaplatím pladbu a pladbu jsem ještě ten den poslala když jsem to objednávala a podruhé to platit nemíní.

    1. Ponaučení pro příště, prozkoumat informací o e-šopu, než něco objednávat. Proto varují ostatní. Beliamo- v žádném případě. Podvodníci. Uměj to velice dobře, nalákat do pastičky, pák jsou nepričetné.

  5. Dobrý den, 29.8. jsem objednala lego za 1450 Kč, dle informací mělo být skladem ( skladem v ……), dle recenzí taky vše OK ( podvodníci) 3.9. email, že je objednávka odeslána, příchod v rozmezí 5-40 dnů, ale pouze v malých procentech se může prodloužit až na 60 dnů. 😀 Zboží opravdu dorazilo 7.11. Dodání Lega v sáčcích bez krabičky. Moje nervy! NEOBJEDNÁVAT

  6. Dobrý den,
    Taky jsem evidentně naletěl.. jak pisete email ze je vse prichystane atd..
    Ale taky mi prisla sms od ceske posty ze mam balik z ciziny a ze musim doplnit nejake info ohledně celního řízení.. máte to někdo taky tak?

    1. Dobrý den, objednávala jsem 23.9. Následně 19.10. mi přišel email o vyplnění infa k celnímu řízení, tak jsem se aspon zaradovala, že to fakt odněkud jede. Nicméně doted nic. Na poště mi řekli, že obdrželi pouze info o zásilce, ale zásiklu jako takovou ne. Na stránkách tohohle hnusu jsem našla odkaz na sledování zásilky 17track.net/cs. Po zadání čísla balíku mi vylezlo, že 19.10. byl balík teprv vypraven z Číny, tzn. skoro měsíc po nákupu, a ted je někde v Kazachstánu. Tak do jara by třeba mohl být tady. Budu doufat, že aspon dorazí. Přeju Vám hodně štěstí.

      1. Jsem také jedna z těch,která naletěla.Začátkem dubna jsem objednala zboží (na shopu skladem)26.4. mi přišel email o doplnění info k celnímu řízení.Emailem mi bylo zděleno,že zásilka byla předána dopravci.Po zadání č.zásilky na mě vylezlo,že se stále zásilka připravuje.Když jsem urgovala zasilku u Info Beliamo,poslali mi úplně jiné č.zásilky.Chtěla bych na všechny apelovat,pozor na tyto podvodné Eshopy!!!

    2. Jo, mám to stejně. Dorazila jedna položka ze dvou objednaných a místo druhé mi přišla SMS z pošty o celním řízení a doplnění údajů, samozřejmě s částkou za zastupování v celním řízení. Jsem další napálena a to si e-shopy prověřuji. Tentokrát jsem to neudělala, dobře mi tak…

      1. Dobrý den mám ten samý problém dnes mi dorazila SMS o celnim řízení jsou tam věci které nemohu ani znát jako specifikace zboží kód zboží a jiné. Bohužel asi budu ještě platit clo.Dnes email na beliamo zatím bez odpovědi.

    3. ano, taky mi přišlo vyplnit celní prohlášení a stále nic, podle sledování čísla zásilky je to na stejném místě, dokonce jsem byla na poště odkud mi přišla zpráva ať vyplním celní prohlášení a prý ty stránky jsou jejich, ale mám se obrátit na firmu a ta nekomunikuje, nebo spíše stále to samé

    4. V listopadu jsem objednala zimní boty za 500 kč,okamžitě vyžadovali platbu že bude zásilka rychle vyřízena.Koncem prosince přišel meil z České pošty,na doplnění informací ohledne zásilky,do konce ledna jsem Beliamo asi 3x urgovala,pokaždé mi přišla stejná odpověď,že je zboží na cestě.Začátkem února mě kontaktovala pošta,že už je moje zásilka v Balíkovně,při převzetí jsem ještě zaplatila 286 kč clo.Tak tuhle firmu už opravdu nikdy víc …..

    5. Me to poslali dnes, nic vyplnovat nehodlam. Avizo z Prahy. Objednavala jsem dceri v dubnu koberec, aby ji stacil dorazit do jejich narozenin. Coz bylo v kvetnu. Nemame ani penize a ani dcera koberec. A jeste poslali avizo, kdyz dam souhlas aby me zastupovali , budu platit dal?. Takze budu cekat tech dalsich 30dni.a pak se pridavam k hromadne žalobě.

  7. Hrozny e shop, pisou si sami recenze, zbozi vam pravdepodobne ani neprijde, komunikace s nimi nulova, pisi neustale ten stejny mail, ve finale to, ze muze zbozi prijit za 365 dni, i ja u nich objedala a nedockala se.

  8. BELIAMO podvod, zboží na skladě a expedují do 24 hodin jo? Zboží přijde za 3 měsíce a ještě po několika urgencích a ještě chtějí vyplnit clo za blbou řasenku. Nikdy více!! Nenechte se napálit, dneska už člověk neví odkud si můžeme něco objednat, když každý si udělá www s doménou cz.

  9. Také jsem naletěla, Belliamo přece není prodejce, jen zprostředkovávají prodej a dodání? Až 180 dní. Zaplatila jsem v září 2022.

    1. No ja objednala 14.10. a stále nic.. pořád je ro snuma dokola.. takže též jsem o to přišla..a o potad stejný e-mail..

  10. Když to tady čtu, tak je mi už jasné, že asi taky marně čekám na můj futrál na mobil. Objednala jsem ho 21.8. a doteď nic. Už jsem se i ozvala na ten jejich mail, ale je to zatím zbytečné. Pořád se ohánějí smluvními podmínkami a ujišťují, že zboží je na cestě. Asi to putuje kolem zeměkoule, protože i z Číny by už tady za 3 měsíce bylo. Chtělo by to nějakou hromadnou žalobu. Jestli něco takového už existuje, tak se připojím. Jinak se těchto podvodníků nezbavíme.

  11. Já jsem na tom stejně.Zrejme peníze už neuvidím,obj.jsem cisnicke boty pro syna 4.9.Asi se nedočkáme.Nikdy předtím jsem toto neřešila,všechny e shopy byly poctivě!!

  12. Před měsícem jsem si objednala bundu a dodnes na ni čekám. Ta mi bude platná na jaře, i když jak to tady čtu , tak se jí spíš nedočkám.
    Podvodníci a šmejdi, ale moje chyba, aspoň tedy budu před tím to obchodem všechny varovat.

  13. Také sem asi naletel objednal jsem si bundu za 1257kč bunda nikde a asi ani nebude no nic se nedá dělat ale je to sprostý

  14. Jojo,taky jsem naletěla! 30.7 2022 jsem objednala a zaplatila. Několik urgencí,ale odpověd stále stejná-zásilka je na cestě.Jsou to šmejdi a podvodníci!!!!!

  15. Jo, mám to stejně. Dorazila jedna položka ze dvou objednaných a místo druhé mi přišla SMS z pošty o celním řízení a doplnění údajů, samozřejmě s částkou za zastupování v celním řízení. Jsem další napálena a to si e-shopy prověřuji. Tentokrát jsem to neudělala, dobře mi tak…

  16. No moc pěkné, 19. září jsem si zaplatila zboží, podzimní /jarní parku, dodnes mi leží podle trasovače někde mimo republiku a to od 17. října . Myslím že se jí nedočkám ani na jaře. Asi těch sedm stovek odepíši. Již jednou jsem si od nich objednávala a vyšlo to, teď bohužel ne…..

  17. Velká nespokojenost, vyhozené penize. Objednala jsem 7.11. vánoční šatičky pro vnučky, po měsíci stále nic, email na Beliamo – měla jsem prý vedet, ze dodání je 40 dnů, trasovani ukazalo, ze zbozi je nekde v Číně s tim, ze bez záruky! bude na poště 22.12.-3.1. To chceš, když jde o darek od Jeziska. Neseriózní, podvodné!

  18. Dobrý den, také jsem nalítla . Vše hodlám řešit s policií .
    Už nikdy jen na dobírku, jak jsem byla zvyklá.
    Lepší dny všem a dejte si panáka na cévy.
    A.Pujmanová

  19. Dobrý den,tak jak tady čtu, tak musím říct že patřím taky k těm čekajícím. Dne 4.12. jsem si objednala boty za 700, nejdříve mě naháněli o úhradu,kterou jsem samozřejmě zaplatila ihned. A když to dohledali,tak najednou přestali komunikovat. Takže poprvé jsem naletěla.

  20. Dobrý den.Jak sledují,tak patřím i já mezi ty,co naletěli.Líbili se mi boty u jednoho e-shopu.Tam jsem narazila,že by mohl být problém.Tak jsem vyhledala tento Beliamo,kde ty samé boty také nabízeli.Opravdu mě to nepraštilo přes čumák Jak píšete,dali svoji recenzi a vše ostatní hezky napsané.K botám něco drobného k autu(dárek)a jsem v tom skoro za 1400.Ano,dobře mi tak.Už se jen tak nedám a opravdu,platbu předem nikdy.

  21. Též jsem si objednala a zaplatila zbozi 15.10.2022.Zbozi nedorazilo , zadost o vracení peněz negativní. Na moje opakovaně dotazy odpověděli jen jednou a to, ze zbozi je na cestě. Prosím neobjednavejte na tomto jistě podvodnem e shopu. Už nás je hodně co je živíme.

  22. Jak vidím ty komentáře, tak to je hrůza. Bohužel, budu asi patřit také k těm poškozeným.
    Objednávka zaplacena před 14 dny, zboží na cestě….. Stránky mají věrohodné, nikdy bych nevěřila, že také
    naletím takovým podvodníkům. Je to naše blbost, že jsme si firmu neprověřili.
    Když s tím nic neudělá ČOI, tak jedině podat hromadnou žalobu. Přece není možné, aby se beztrestně
    mohli tak obohacovat. Má s podáním hromadné žaloby někdo zkušenost?
    Ihned bych do toho šla.

    1. I já bych do toho šla. Jak je toto v tomto státě možné, že je tolik poškozených a ČOI s tím nic nedělá? Já jsem sice přišla o 1200.- ale když se to sečte, tak to jsou miliony?

  23. Dobry den,tak se take pridavam …zbozi objednano,zaplaceno,bez reakce…kdyby nekdo podaval hromadne trestni oznameni,muze se mnou pocitat

  24. Dobrý den taky jsem naletěla konkrétně Beliamo.cz zboží šlo 3 měsíce peníze vrátit nechtěli. Když to došlo byla to katastrofa. Mohla jsem to rovnou hodit do popelnice. Kdyby jste potřebovali a dávali na ně trestní oznámení velmi ráda se přidám.

    1. Zdravím všechny poškozené, tento obchod je naprostá katastrofa a podvod. Objednal jsem si 3 luxusní košile s nášivkami …. Přišly mi po 3 měsících jen 2 – šílený materiál a malá velikost a samozřejmě bez nášivek !!! Vrácení není údajně možné, mám prý poslat zpět do Šanghaje …. nebo reklamovat do 5 dnů…. Další objednávka opět neskutečný hadr a malé velikosti. Ihned jsem to reklamoval druhý den, ale reklamace opět jen prý poštou do Šanghaje ….. !!! Podvod jako hrom…. !!!

  25. Dobrý den. Po přečtení těchto komentářů mám po radosti. Stejně jako vy všichni. Také jsem si 11. prosince objednal bundu a obchod si neprověřil. Už teď mi dochází že 1700 Kč je v nenávratnu. Hold chybama se člověk učí, někdy dost draze.

  26. Dobrý den, také jsem naletěla, už mi přišla i žádost od pošty o doplnění údajů k celnímu řízení. Nicméně, zkoušeli jste někdo ChargeBack u svojí banky – funguje nefunguje, do kdy od zaplacení lze? Děkuji.

  27. Dobrý den, napište mi, kde se nachází zaplacené zboží?

    Jedná se o Luxusní dámskou mikinu s pruhy černobílá
    Dámský moderní rolák IZABEL, bílá
    Dámský moderní svetr CHRISTIE, zelený

    Úplně jste se odmlčeli, neodpovídáte na mé zprávy!!!
    Čekám na rychlou odpověď, jinak případ předávám policii ČR !
    Alena Špicarová

  28. Další co naletěl. Eshop nekomunikuje vůbec. Tímhle se policie nebude ani zabývat. Prostě je potřeba si nejdříve e-shop prověřit, což jsme poprvé neudělal…

  29. Přidávám se do fronty. Už 3 měsíce čekám na klíčenku. Asi letí až z Marsu…
    Už nikdy více. Jsou to podvodníci.

  30. Objednala jsem 7.11. a zaplatila 2 šatičky pro vnučky na Vanoce. Dnes dorazil balíček, obsahuje 1 šaty, zcela jiné, než jsem objednala. Takže vyhozené peníze a zboží rovnou na charitu. Podvodníci.

  31. Naivně jsem objednala dětský příbor prasátko Pepa dne 19.12 s tím že to přijde do Vánoc….jak psali odeslání do 24h a bohužel nic. Ani na rychlou odpověď nereagují. Škoda, že čtu recenze, až teď, když už je pozdě. Tak 219 kč v pr….?

  32. Objednala jsem triko 31.12.22. Zásilka je prý na cestě. Když čtu recenze, tak je mi jasné že 1.000kč je ve větráku. Ráda se přidám k podání hromadné žaloby, protože nic jiného nám asi nepomůže.

  33. Po 3 měsících jsem obdržela pouze 2 produkty ze 3 objednaných. Prý je ten třetí na cestě a nemusím se bát. Tenhle eshop nikdy více, ale aspoň jsem jedna z těch, která se dočkala alespoň části zboží.

  34. To, že jsem zaplatila 12.11. a do teď nic nepřišlo mi tak nevadí, jako to, že je vidět, že si každý obchodník může na web napsat co chce a nic se nestane! Jako poučení super!

  35. Objednávala jsem zboží 18.11.2022 a také se nechala nachytat. po několikátém reklamaci a žádosti o vrácení platby mi přišla odpověď, že zboží čeká na celnici a pak vše přebírá česká pošta.
    Poučení pro příště. Včera mne kontaktovalo neznámé číslo, že mi vezou zásilku ,ale po této zkušenosti jsem nereagovala. Chtěla jsem se zeptat těch ,kterým bylo zboží doručeno jakým způsobem zboží převzali děkuji.

  36. Dobry den,objednala jsem 20.12.2022 zimni kabat na email,kdy zbozi dorazi reakce zboží je na cestě.Mrzi mne, že jsem jsi nezjistila recenze.Tak se mohu rozloučit s penězi i s kabátem.Jak je možné,že nejsou prostředky k tomu všemu zabranit,aby se neokrádali lidé.ČOI nám nepomůže, PČR bude nápomocná v tom,že sepíše protokol nic vic nic miň.Závěr má hloupost nejdřív si ověř prodejce,a pak si objednej.

  37. Jedním slovem velká katastrofa a pastička na blbce jako jsem já a objednávají ještě než si přečtou recenze.Zboží sice dorazilo po 4 měsících ale vypláznul jsem při předání zboží ještě 210 kč za clo.Od celňáků mi přišel formulář na vyplnění.No ale-objednaná pánská zimní bunda-na obrázku nadýchaná jak péřovka,údajně do každého počasí atd.Skutečnost,flízovka potažená maskáčovinou ve které mi bude zima i v srpnu.Blil bych z tohodle.Ponaučení pro příště a snad si 99procent potencionálních kupujících nejprve přečte recenze a tyto šmejdy donutí dělat jinou práci.

  38. Dne 5.12.2022 jsem si objednala zimní bundu. I přes několikeré urgence jsem nedostala ani bundu ani zpět peníze. Vždy mi odpověděli – zboží je na cestě. Obrátila jsem se na ČOI, ale ani od té jsem zatím nedostala žádné vyrozumění. Neexistuje snad žádná moc, jak vymoct peníze zpět? Vždyť mají sídlo v Praze, Rybná 716 Staré Město.

  39. Také já patřím k těm co naletěli. Objednávka 20.10.2022, dodali pouze malou část objednávky. Požadovala jsem vrácení peněz, jelikož nedodrželi dodací lhůtu co uvádějí v podmínkách a bez úspěchu. Prý to vzhledem konceptu jejich platformy nelze. Nakonec mi dali kontakt na jejich dodavatele (samozřejmě Čína).

  40. Katastrofální jednání zboží ani po 60 dnech nedorazilo, společnost se jen vymlouvá a peníze vrátit nechce.

  41. Obrovský podvod, e-shop s českou doménou, tak to jsou podvodníci prvního řádu. Firmu jsem kontaktovala a odepsali stejně jako ostatním. Objednávku jsem odeslala 27.11. 2022 a stále nic, ale mám kliku že objednávka byla v hodnotě 545,- Kč. Po 5 týdnech zaslali k vyplnění celní prohlášení, jakoby v uvozovkách zboží budou předávat České poště. No a pošta do dnešního dne nic neobdržela. V tomto a podobných eshopech nikdy více. Ostatním držím palce, alespoň jsme se vyškolili 🙁

  42. Dobrý den, také jsem si objednala 3.12.2022 bundu, zaplatila, před vánoci došlo celní prohlášení a doteď nic. Pokud by někdo podával trestní oznámení připojuji se.

  43. Dobrý den, také čekám na batoh, který jsem objednala v listopadu. Též se ráda připojím k trestnímu oznámení.

    Děkuji

  44. Také jsem naletěla -9. ledna t.r. jsem si objednala jarní kabát, vše jsem uhradila převodem na účet obratem a zatím nic. Urgovala jsem již 3x a stejná odpovědˇ s tím, že je zboží na cestě. Tak jarník budu nosit pravděpodobně v létě anebo vůbec nedodazí.

  45. Nehorázný podvod !!!!!
    V půlce prosince jsem objednala dvoje šaty, balíček jsem obdržela začátkem února. Kvalita příšerná, nevyhovující střih, absolutně to neodpovídalo obrázku, dokonce ani barva. Po zaslání reklamace mě bylo odpovězeno, že není možné zboží reklamovat, protože vypršela možnost zadání reklamace ve lhůtě do 5 dnů od doručení. Ale mohu si zboží sama reklamovat na obchodem uvedené adrese v Šanghaji…. Šmejdi !!

  46. Připojuji se k předešlým komentářům. Objednáno a bohužel zaplaceno 14.12.2022 dodnes pouze prázdné odpovědi automatu. Ráda bych se připojila k hromadné žalobě.

  47. Dobrý den, také jsem naletěla, objednala jsem ovldač k Ps4 :/ bohužel nepřišel.
    Mrzí mě ze jsem si neprecetla tuhle stránku dříve.

  48. Řeším s nimi už 5 měsíců alespoň vrácení platby. Podle přečtených recenzí tady už asi své peníze neuvidím. Neměl by s tím někdo něco udělat? výše se píše podat hromadnou žalobu. Nevíte někdo zda už taková skupina existuje? Ráda bych se přidala

  49. Zboží mi došlo po 4 měsících, hrozná kvalita, poště jsem doplácela skoro 800Kč. Pokud víte jak se bránit a reklamovat zboží nebo co dál… bud ráda za jakoukoliv radu.

  50. Jsem na tom stejně . 1000 kč v trapu.
    Co dodat!? Stalo jse mi to prvně . Poškodí to všechny poctivé obchodníky co vyžadují platbu předem.

  51. Objednala jsem si boty sice jsem je dostala ale o 2 čísla větší a dá se říct že bez podrážky.Ani vzhled není jaký jsem chtěla.

  52. 400,00 Kč je nenávratně pryč a já jsem o jednu hořkou zkušenost bohatší. Stejně jako mnoho jiných jsem si měl nejdříve přečíst recenze a pak neobjednávat.

  53. Zdravím.

    Na tuto stránku jsem se dostal poté, co jsem na základě svého podezření hledal ověření na firmu Beliamo, když při zdlouhavém čekání na dodávku firma vykazuje podezřelé prvky v komunikaci například ve formě vzájemně si protiřečících tvrzení o stavu zakázky a nakonec sdělila, že nemá číslo poštovní zásilky, abych ji mohl dohledat. Jsem tedy s největší pravděpodobností dalším podvedeným.

    Zde jsem nalezl množství komentářů lidí, kterým se stalo něco podobného a kteří prohlašují, že se touto cestou chtějí přidat k hromadné žalobě. Chtěl bych se ale dozvědět, zda jejich vylití srdcí zde skutečně k té žalobě vede, zda už se toho někdo ujal a nebo zda zdejší umístění jejich komentářů nemá spíše roli neškodné úlevy, která ale v důsledku nic neřeší.

    Prosím, napište mi, jak to je, abych jednak nebyl v bláhové naději a jednak abych mohl třeba iniciovat skutečné řešení té hromadné žaloby. Jejím smyslem není jen poskytnout alespoň morální satisfakci poškozeným, ale také chránit jiné lidi, aby se nestali dalšími obětmi.

    vysata.jirka@gmail.com

  54. Dobrý den. Právě mi došel mail z České Pošty ohledně zastupování v celním řízení za zboží od Beliamo. Očekávám, že poplatek za celní řízení půjde zamnou, což samozřejmě v kalkulaci ceny nebylo. Napsal jsem jim, že to celé budu prezentovat na sociálních sítích. Prosím ostatní ať udělají totéž.

  55. Má zkušenost s obchodem Beliamo: 28.04. 2023 jsem si objednala troje minišaty za celkovou částku 1895,-. Přišla mi sms ve znění: “ objednávka je vytvořena, kolem 12:30 bude zabalena a připravena k odeslání. Mezitím, prosím, zaplaťte částku na náš b. účet a objednávku odešleme ještě dnes i s malým dárkem pro Vás. Děkujeme.“ Takže jsem ihned zaplatila a ještě týž den přišlo potvrzení o přijetí platby. Pak se chvíli nic nedělo. Po sedmi dnech jsem vznesla dotaz, kde je zboží a bylo mi odpovězeno ještě týž den, že „Váš balíček je již na cestě – doba dodání je standardně 5 – 30 pracovních dní od předání objednávky dodavateli, 95% zásilek dorazí zákazníkům do 14 pracovních dní od doby odeslání. Dodací lhůta se může ve vyjímečných případech prodloužit až na 180 dní, avšak nikdy doposud nebyla delší než 3 měsíce v nejzazším případě ( viz.obchodní podmínky – doprava a platba). Hned další den mi poslali email, že DODAVATEL ODESLAL OBJEDNÁVKU. hned 1.5.2023 mi přišla zpráva z České pošty s požadavkem na dodání údajů potřebných k proclení. Teprve tady mě trklo, jestli jsem nenarazila na podvodný e-shop. Email od České pošty jsem přeposlala do Beliama a ti ihned odpověděli, že údaje vyplnili. Když jsem se podívala na trasování zásilky, ukazovalo se, že balíček UU…. /takže Ali express) je někde na nějaké poště v ČR. Hodnota 0 Kč, hmotnost 0 kg. Teprve nyní jsem si začala hledat recenze na tento obchod a jen jsem valila oči, kladla si máslo na hlavu a s penězi se rozloučila.

    Nu a teď to pozitivní. Dnes, 14.06.2023 mi dorazily dva balíčky se skutečně 3 kousky, z nichž dva jsou celkem jako na obrázcích a i v mé velikosti a jeden kousek je naprosto mimo – to je tak k táboráku. Nicméně jsem chtěla uvést toto všechno, aby další napálený člověk, který narazí na tuto diskuzi, aspoň o něco méně zoufal. Třeba to vyjde, jako mně. Každopádně toto byl první a také poslední nákup na tomto e-shopu (přilákal mě reklamou na facebooku) a nyní si již budu u každého nového e-shopu číst recenze rovnou a prověřovat. Nikdy dříve se mi toto nestalo. Zajímavá zkušenost…

    1. Přesně stajná komunikace – vše OK až do zaplacení. Pak už nic, jen odpovědi automatu, ať napíšete, co napíšete.
      Možná ještě něco přijde, ale podle toho, co uvádějí před zaplacením, by to mělo být druhý den u mě (ohání se minutama a hodinama a pak čekáte měsíce).
      Jak je možné, že ty weby ještě nejsou zavřený?

  56. Apsolutně nedoporučuji . Nekupovat na beliamo.cz !!
    Nejde odstoupit , dodáno poničené zboží .
    Nechápu jak může takový web fungovat co dělají státní úřady.

  57. Tak jsem další: 11.3. objednávka za 1300,- z e-shopu “nejlepší e-shop roku 2031”, zboží skladem odesíláme do 3-5 dnů, záruka vrácení zboží/peněz a reklamace bez problémů. Výsledek: po 14 dnech jsem zjistila, že tváře u recenzí jsou stejné ale s jiným datem, pak na střídačku: zboží na cestě, posíláme do 5-14-30-40 dnů.. mně napsali 180 dnů (tzn. sandály do sněhu). Stornovala jsem objednávku a napsala Odstoupení od smlouvy = nejde to (jsou jen platforma, v dalším nejsou platforma a v jiném e-mailu galerie) = mám si napsat do S. Arabských Emirátů (v Aj) a nebo jim ty boty poslat na vlastní náklady a zaplatit i clo s rizikem, že Odstoupení od smlouvy neuznají = zásilku jsem stále neměla. Kontaktovala mě celnice a chtěli zaplatit clo a dph. Boty přišly 24.5.: jiné barvy, místo kůže pogumovaný papír, přezky na malé dítě, bez dírek nebo náznak 2 mm od kraje (dodírkování by znamenalo protržení pásku). Takže reklamace (já na to měla 5 dní od převzetí balíčku a oni 30 dní), na základě fotografie zamítli reklamaci. Poslala jsem jim na uvedenou adresu v podmínkách boty, balíček nepřevzali. Mám si je poslat na své náklady i se clem do Šangaje. Podala jsem oznámení na Policii ČR… nebudou to řešit… pokud nás nebude víc.

  58. Objednal jsem 2 produkty a zaplatil kartou předem. Na email mi nepřišlo žádné potvrzení o vytvoření objednávky. Několik týdnů po objednávce mi přišla sms z pošty s požadavkem uvedení informací v souvislosti s celním řízením. Nebyl jsem schopen do něj vyplnit prakticky nic, protože jsem žádné informace z objednávky neměl. I přesto mi zboží dorazilo. Resp. tedy pouze 1 produkt ze dvou. Nad kvalitou se dá spekulovat. Nicméně realita je taková, že mi dorazil pouze 1 produkt ze dvou. Nad vrácením nebo reklamací nemá ani smysl uvažovat, protože nemám kromě výpisu z bankovního účtu nic, čím bych svoji objednávku mohl podložit.

  59. Dobrý den, dnes mi dorazily sandály. Jiná barva než na obrázku špatný střih, chodím jak v drevakach, no hrůza přišly po 4 měsících no ponaučení již nikdy více jsou to šmejdi .

  60. Zdravím, vloni v říjnu jsem si od BELIAMO objednala zimní bundu/kabát, doteď ho samozřejmě nemám. V zimě mi psali, že zboží je na cestě a omlouvali se mi. Asi před 3 týdny jsem na stejný e-mail, z něhož mi pán posílal v zimě omluvu a vysvětlení, napsala. Na to mi odvětili, že v tom nemohou nic podniknout a dali mi link na reklamaci. Po další době mi odtamtud přišlo, že jsou jen administrátorem a že za to tedy nemohou, že je to věc prodejce a že jim sdělil, že peníze mi nevrátí, že bundu zaslali a že je třeba si to dohledat u přepravce(!!!). Chci podat hromadnou žalobu. Kam se mohu obrátit?

  61. Zboží objednáno (uvedeno skladem) a zaplaceno (600,-Kč), po půl roce nedodáno, společnost jsem pravidelně kontaktovala, zboží urgovala, zákaznickou podporou doporučeno po půl roce vyplnit reklamační protokol , čekací doba 30 dní, ok, znovu kontaktována zák.podpora, oznámeno, že reklamace zamítnuta… že možná, snad, asi Česká pošta nedodala… Zák .podpoře jsem doporučila, ať přestanou přehazovat svou zodpovědnost na jiné. Pošta neměla co dodat, jelikož zboží mi nebylo nikdy zasláno.

  62. Jsem další z řady podvedených. Marně čekám na zaplacená sluchátka. Zaráží mne ale skutečnost, že ČOI i policie
    je bezmocná. Že by to někomu vyhovovalo?

  63. I já čekám od srpna 2023 na peníze za nedošlou zásilku, objednanou polovině ledna 2023. Nečetla jsem recenze a objednávala župan. Reagovali na maily a naposledy s lhůtou 30 dní požádali o vyplnění reklam. formuláře. Od té doby nic. Takže se přidávám, není-li pozdě.

  64. Dana, dtto jako výše Lenka
    , objednáno zboží na začátku listopadu odpověď obratem, že zboží zabaleno a na cestě, pak maily tvářící se jako zásilkovna , prý ať zaplatím clo, a dál úplně navlas stejně jako Lenka. Po stížnosti Beliamu na „clo“, následuje odpověď, že mi taky může přijít až za 180 dní. Nevěřím , že něco ještě přijde.Těch 600 Kč nějak oželím, ale , že jsem takhle naletěla a tak primitivním způsobem si neodpustím a končím s e-shopy.
    Bylo by dobře pustit tyto negativní informace přes Facebook apod. Jinak jsou jim naše směšné stížnosti akorát pro srandu. Najdou se jiní troubové co si zase určitě něco objednají. (Já si snad taky založím e-shop, když je to tak výhodné a trestně nepostihnutelné. ) A zkuste si vyhledat adresu firmy Beliamo Rybná 716/24, Praha. Je to obyčejný činžák s jakýmsi obchůdkem pro postižené. Pch.
    Pravda je , že by se hodila hromadná žaloba.

  65. Firma Beliamo – podvodníci, a lháři.

    Ráda se přidám k podání hromadné žaloby, protože nic jiného nám asi nepomůže.

  66. Zboží jsem zaplatila 31.10.23 a to 1660 Kč za tzv.svítící deku.patrim mezi „šťastlivce“neboť mi byla doručena 9.1.24.sice nesvítí a kvalitou odpovídá asi 200 Kč,ale to je už můj problém, že jsem se dala nachytat neodpovídající fotce v nabídce.Varuji před Firmou Beliamo!!!

  67. Po troch mesiacoch mi prišla zásielka Objednala som si spoločenské šaty s flitrol, keď som rozbalila balík, tak mi asi vypadlo 1000 flitrov na zem šaty prišli poškodené.
    . Okrem toho že mi šaty prišli poškodené hnusný materiál ešte hnusnejší strih. Nikdy v živote si neobjedám z tejto stránky !žiaľ, asi treba pozerať recenzie ale nie na stránke predajcu.. lebo oni vymažu negatívne recenzie…

  68. Připojuji se k žalobě!
    Zboží nedorazilo, peníze nebyly po 10 měsících vráceny

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *