BCE fotovoltaika recenze- zkušenosti a diskuze

Malina group fotovoltaika

35 komentářů a zkušeností: BCE fotovoltaika recenze- zkušenosti a diskuze

BC engineering s.r.o. patří mezi menší dodavatele fotovoltaických elektráren. Na trhu působí již od roku 2005 a pokrývající celou ČR. Poskytují klasické služby vytvoření fotovoltaické elektrárny na klíč a kompletní vyřízení dotace. Společnost BCE využívá monokrystalické panely značky MÜNCHEN SOLAR 550 W, střídače GoodWe, Solax, Sunways a baterie PylonTech, Dyness, GoodWe.

TIP: Fotovoltaické elektrárny na klíč

Záruky na výrobky

  • 25 let na výkon FVE panelů
  • 12 let na mechanické části FVE panelů
  • 10 let na střídač
  • 10 let na baterie

Fotovoltaické elektrárny BCE na klíč

BCE nenabízí předpřipravené sestavy. Připravují individuální nabídky na míru a přání zákazníka a to včetně instalace nad 10,0 kWp.

Tip: EnergoSolar recenze – zkušenosti a diskuze

BCE fotovoltaika zkušenosti

Na Google má společnost 4,3 hvězdičky z 5 a celkem 76 recenzí. Lidé si převážně stěžují na špatnou komunikaci a nedodržení termínů dodávky elektráren.

Na Firmy.cz má firma 4,1 hvězdiček z 5 a celkem 122 recenzí.

to pan kabát na tom je ještě dobře. u nás se byli podívat v říjnu 2021, odsouhlasili výběr FVE, umístění panelů i umístění baterie s tím, že vypracují smlouvu, v listopadu ji podepíšeme, a po vyřízení dotací začátkem roku zaplatím a do března bude FVE hotová. od té doby se neozvali (my mezi tím udělali úpravy v domě kvůli umístění baterie a dalšího), od prosince až do ledna nereagovali na sms, e-mail, telefony nezvedali nebo odmítali. až mi z jiného čísla jednatel telefon zvedl, řekl, že u mě FVE nejde, na dotaz z jakého důvodu řekl, že mi to neřekne a není povinen mi to sdělit. na dotaz proč mi to neoznámili řekl, že to není jejich povinnost a dál se se mnou nebude bavit. zkusila jsem oslovit druhého jednatele, ani ten mi nebyl schopen či ochoten sdělit důvod, proč najednou FVE u mě nejde instalovat, i když pravda, napsal to slušně. neuvěřitelně arogantní jednání vůči zákazníkovi, nespolehlivost a „nedostupnost“ komunikace. ztratili jsme díky nekompetentnosti a sprostému jednání společnosti půl roku, kdy by již nějaká solidní společnost FVE dávno instalovala. nikdy více.

Radka V.

Instalace proběhla v pořádku, jen nám obchodník při podpisu smlouvy „zatajil“, že řešení RCT neobsahuje backup při blackoutu sítě (vyloženě jsme se na to ptali a paní nám tvrdila že to v sobě systém má) – NEMĚL, tedy jsme po základní instalaci za dalších 35.000 museli doobjednat Power backup – aby jsme mohli být nezávislý při výpadku sítě. Solární panely pro instalaci dopravovali na 3x, ale byla to spíše vina přepravní společnosti nebo toho kdo panely balil, přijeli 2x rozbité…… Od zaplacení faktur, a vypořádání dotace však komunikace úplně Vázne. Na emaily odpovědi buď vůbec žádné nebo po SMS a emailových urgencích po měsíci a půl odpoví, ale tak, že jim můžete psát a volat znovu. Jediný, kdo v té firmě fungoval dobře, byl jejich elektrikář – ochotný mladý kluk, který dokáže i případně poradit po telefonu a nanavigovat co kde přepnout při problému…..Toto není firma, která se bude o Vaši solární elektrárnu starat případně ji rozšiřovat i po realizaci základní nabídnuté verze. Základní instalace OK, ale následný servis a případné doplnění instalace nulový zájem.

Jan S.

Dobrá komunikace s firmou. Na všem jsme se dohodli hned na začátku a tak to také bylo. Nic nezatajovali a jednali s námi na rovinu. Dotaci obratem vyřídili a samotná realizace proběhla taktéž bez problému. Děkuji a mohu tuto firmu jen doporučit dále.

Radim H.

Na Firmy.cz má firma 3,3 hvězdiček z 5 a celkem 22 recenzí.

Seriózní přístup, trošku delší čekací lhůta, ale v aktuální situaci je to pochopitelné a byl jsem na to obchodníkem dopředu upozorněný. Termíny drželi. Elektrárna funguje dobře. Nemám co vytknout.

Larix

Veliké zklamání. Firma nabere maximální počet zakázek a jejich realizaci následně uměle oddaluje tím, že žádost o dotaci na MŽP vůbec nepodá (čekám od ledna 2022 a stále nic). Komunikace nulová (na E-maily neodpovídají, telefon nezvedají a nepřijaté hovory nevyřizují).

Dagmar J.

Vůbec nejsme spokojení, panely máme na střeše až na druhý pokus. První parta nezaškolená ( 2 zaměsnanci – jeden z nich se bál na žebřík a na střechu vůbec nevylezl),práci nedodělali. Druhá parta výborná ( vše museli po první partě předělat). Bohužel připojení k síti zatím není a tak čekáme a čekáme ( už to bude cca 3 měsíce).Tak to snad bude alespoň o 5% levnější když nedodržují termíny. Zvažujeme odstoupení od smlouvy.

Marie Š.

Často kladené dotazy

Jakou záruku poskytuje BCE na fotovoltaické elektárny.

25 let na výkon FVE panelů, 12 let na mechanické části FVE panelů, 10 let na střídač a 10 let na baterie.

Poskytuje BCE fotovoltaiku na klíč?

Standardizovaná předchystaná řešení na klíč již nenabízí. Tvoří sestavu pro každého zákazníka individuálně.

Tip: Recenze Schlieger fotovoltaika

4.3/5 - (274)

35 vašich komentářů a zkušeností: BCE fotovoltaika recenze- zkušenosti a diskuze

  1. Konstatuji, že i u našeho projektu FVE (09/2021-06/2022) velmi špatná komunikace, situaci zachraňuje jeden externí elektrikář, který odpovídá na telefonické dotazy. Mají problémy také s administrativou, která může trvat i několik týdnů, resp. měsíců do realizace podpisu smlouvy a podání žádosti na SFŽP.

  2. Naprosto fatální komunikace. Smlouva od ledna 2022 , v červnu 2022 montáž panelů, září 2022 střídač, samozřejmě bez baterie, protože údajně nejsou. Ve smlouvě uvedeno jasně, že záloha 50% z ceny díla po schválení dotací (to bylo zaplaceno) a dalších 50% po předání kompletního díla.

    Citace ze smlouvy: zbývající část ceny díla ve výši 180 000,- Kč uhradí objednatel bezhotovostním převodem na výše uvedený
    bankovní účet zhotovitele do 7 dnů po předání a převzetí díla.

    Samozřejmě není baterie (dílo není kompletní a to dost podstatně) a přesto poslali fakturu na doplatek zbývajících 50% z ceny díla. Vedení firmy si prostě napíše, že zákazník ať si zatím nechá zástavu 80 000 kvůli nedodané baterie, ale stejně fakturu poslali jako konečnou na celou cenu díla.

    Navíc v mejlu uvedeno že zasílají v příloze předávací protokol, návod atd. kde NIC, tu NIC. v příloze pouze faktura. Když tam napíšete, co to má znamenat, když dílo není kompletní a kde je tedy návod a předávací protokol, tak vám nikdo z 5 lidí v příjemcích ani neodepíše. A proč? protože není co předat, když dílo není kompletní, ale už chodí další faktury.

    Mají smůlu, že člověk si hodně popovídá s lidmi co montují a to se dozví věci. Ještě chvíli počkám, ale mě nikdo nebude brát peníze za nedodané zboží. Protože i při současných cenách mají technologii dávno zaplacenou. Faktury posílají i přesto, že dílo není kompletní a odporují jasně danou smlouvu. Na emaily nereagují, telefony nezvedají, to pošlou rovnou odpověď , že jsou zaneprázdnění a prej kontaktujte později. Předpřipravené SMS.

    Počkám ještě na poslední termín dodání baterie slíbený v emailu p.Vrastyakem, pokud dodrženo nebude, bude řešeno zcela jinak. Odmítají komunikovat, ale to komunikovat budou muset.

    1. Zdravim, mam uplne ten stejny pripad, akorat po me chteji vic penez. Pry zadrzka 120k, no tak to se spolehnete. Odpovedela jsem jim, ze v souladu s clanky V a VII jim penize poslu az budu mit hotovou celou zakazku. Predpokladam, ze reakce bude nulova.

  3. Naprosto neseriozní firma smlouvu mám od ledna 2022, panely jsou namontované také střídač funguje, ale baterie nebyly dodány a to je podstatná položka p. Vrastyak komunikuje emailem jenom když potřebuje abyste poslali peníze jinak je to mrtvý brouk, telefony zásadně nebere. Nevím proč ještě mají reklamu na webu když nestačí plnit závazky. Mám dojem že jsem docela nalítl. Počkám na slíbený termín dodání baterií a pokud nebude splněn tak začnu jednat jiným způsobem.

  4. MaMam stejnou zkusenost…od cervna 2022 mam podepsanou smlouvu..predal jsem udaje k vyriizeni dorace ze SFZP a dosud se oficialne neozvali.Kdyz mi jejich zastupce vezme telefon tak se stale vymlouva na administrativu. Uz jim neverim..a radim vsem zajemcum vubec firmu BCE nekontaktovat. A.D

    1. Nejmenuje se ten obchodník René Horníček? Co ten slíbí, nikdo na světě nemůže splnit. Na první dojem byl ale opravdu velmi přesvědčivý. Jejich montéři v pořádku, jeden elektrikář Pat, druhý velmi mobrý. Ale jejich šéfové, nabubřelí majitelé – hrůza hrůz.

      1. NEDOPORUČUJIje to nejhorší firma na trhu.ty starší reference si asi psali sami, prachy shrábnou hned, nastavení fv na nic, lžou- nabízí záruku 10 let na baterie- pak zjistíte, že se kvůli tomu musíte někam přihlásit, nastavení wifi k dálk. dohledu spadlo po odjezdu technika, po reklamaci byl drzý, nefunguje backup, nejsou schopni správně fv nastavit, absolutně nekomunikují- pokud vůbec odpoví na mail, tak s tím, že to předají nic se neděje, pokud se dovoláte(omylem- nezvedají to) tak vám slíbí že to zařídí- podám reklamaci a pokud to nedají dopořádku,předám právníkovi a odstoupím od smlouvy

  5. Myslím,že jsem po přečtení nespokojených zákazníků absolutní jednička.
    První kontakt s firmou BCE 19. říjen 2021
    Následně cenový návrh 410 000,-
    V lednu 2022 zaslaná smlouva na 433 000,-
    V květnu zaslaný kód
    Průběžně mnoho dotazů s obchodním zástupcem Horníčkem – specialista na sliby a výmluvy
    14.11.2022 jsem požádán o zaslání nového kódu ale bez vyřízené žádosti od BCE
    původní kód je již neplatný
    Má to jednu výhodu. Mám pocit že budu mít FV a nic mi to nestálo

  6. Katastrofa, tragédie, šîlené. Dělají si ze zákazníků asi prču, naprostá nekompetence, nezájem, neochota. Je to snad na přesdržku, systém nefunguje, revizák se zhrozil ze zapojeni. Telefony, maily, na nic nereaguji, předal jsem celou záležitost právníkům a inicioval natáčení brněnského TV zpravodajství.

    1. Dobrý den,
      mohl byste mi prosím Vás na sebe poslat kontakt. „bojuji“ s firmou od roku 2019 a případně bych se připojil.
      Děkuji

      1. Dobrý den,
        jestli se Vám povede TV zpravodajství, tak se rád připojím – od podpisu smlouvy je to řetězec přešlapů, neschopnosti a lží. Co šlo udělat špatně, to podělali a co nešlo pokazit, tak pokazili taky. Absolutně nekompetentní firma, které jsem bohužel poslal peníze za elektrárnu, která nevyrábí. Momentálně jsem na vážkách, zda řešit právní nebo „jinou“ cestou. Myslím, že i Černé ovce by se na BCE dobře napásly. Můj e-mail: kalipeus@seznam.cz

  7. Asi tak. Po 4.urgenci přijde z BCE totálně neschopný Lojza, který o problematice FVE nic neví a kde jaký dotaz konzultuje telefonicky. To měla být výstraha, bohužel, jsem nedbal. Nabídka a smlouva následovaly, podepsáno, poslední vynucený úsměv. Tím ochota firmy končí. Po sedmi měsících od podpisu, po desítkách pokusů o telefonický či mailový kontakt, jednou takhle v neděli večer ve 21,30 hod. volá člověk, jestli vím, že druhý den nastupují s montáží panelů. Nevím o tom, ale chápu, jde o externě najatou firmu a asi mne zapomněli z BCE informovat. Vracím se přes noc 800 km z dovolené, konečně jsem se dočkal a splní se můj sen, mít funkční FVE. Firma OK, makají od rána skoro do tmy, vše stihli, uklidili po sobě, takové řemeslníky asi člověk jen tak nesežene. Trošku mne zklamalo, že to nezapojili, prý přijde elektrikář. Druhý den se snažím dovolat asi na čtyři tel. č. ,kdy přijde elektrikář, jestli mohu odjet zpět do Itálie. Nic, výsledek nula, nikdo telefony nevzal. Tak jedu. Uběhly dva měsíce a já začínám být nervózní, léto pomalu končí. Na maily ani telefony nikdo nereaguje. Chystám se tam zajet, jsou na jiné adrese. Jednou takhle na podzim v neděli večer, …. zbytek znáte, situace se opakuje. Volá pan elektrikář v kolik může druhý den přijít. Opět fachman par excelence, beru si na něj telefon, mít takového řemeslníka je sen. FVE jede, čekám na revizáka. Dodnes. FVE funguje skvěle i teď v pozdním podzimu pokryje polovinu spotřeby domu, v létě to asi bude fičák. Do BCE jsem se skoro již rok nedovolal, na maily nereagují. Někde na netu jsem četl, že maily mažou, že nestíhají, nabrali moc zakázek. Dotace nepřišly, přišla reklama, že BCE zlevnilo o 20 tisíc. Asi již kšefty nefrčí jako byli zvyklí. Jestlipak je napadne, že to nebude tím, že vzniklo spousta nových firem, lidé šetří atd., ale že je to jejich přístupem k zákazníkům ?

    1. Po řadě mailú, nevzatých telefonátů, podané písemné reklamaci- vůbec žádná odpověď podám ještě jednou reklamaci a pak budu řešit s právníkem, nedovedu si představit, že jsou schopni vůbec zajistit záruční opravy natož 20 leté záruky měli by být eliminováni z trhu debilů a vychcánků už je tady dost

  8. Dobrý večer. Jenom ze zvědavosti se ptám, už jste se dočkal? A pokud ano, jak jste dosáhl svého? Já mám panely na střeše, ty fungují, ale baterie nedodány. Tisíce slibů, pak přestali brát všichni telefony, ze stránek zmizely telefony na všechny tři jednatele. na SMS, emaily , vůbec nereagují. Moje zakázka podepsána v září 2021.
    Podle všeho si megalomansky nabrali víc zakázek, než byli schopni vyřídit a uřídit.

  9. Děkuji všem za příspěvky,smlouvu jsem sice podepsal,ale tato firma ode mne neuvidí ani korunu.
    Všiml jsem si,že před podpisem smlouvy byla ze strany obchodního zástupce maximální ochota a po podepsání žádná reakce na maily.
    Přeji všem hodně štěstí při vyřizování reklamace.

  10. Dobrý den, instalace proběhla rychle, zapojení do sítě to už byly hrůza a vše trvalo. Co se týká servise to je kapitola sama pro sebe. Před rokem proběhl servis a od té doby díky nim pltím penále za překročení rezervavaného výkonu. Od února jsem požadoval provedení servisu a ten proběhl až v červnu. I pře pravidelné urgence nereagovaly a ani telefony nebraly. Až koncem července konečně přijely a provedly servis ale zase něco špatně natavily tak i přes dostatečnou výroby musím nakupovat ze sítě.
    An požadovaný servis opět nereagují. Prostě jedna velká hrůza…….
    Ale na stránkách mají prej spolehlivý Záruka kvalitní instalace se spolehlivým servisem

    1. Zdravím vás, jsem na tom podobně. Po zdlouhavé instalaci a téměř nulové komunbikaci loni v říjnu jsem se těšil na letošní léto. Očekával jsem, že až bude svítit slunce, budu mít minimální spotřebu EE čerpané ze sítě a přebytek budu prodávat. Opak je pravdou, stále platím za energii (ikdyž asi jen polovinu), neprodávám téměř nic. Odborník mně řekl, že to mám špatně zapojené. Bohužel za dva měsíce po podané reklamaci se nikdo neozval.

  11. Fotovoltaiku jsme si objednali v roce 21 a dokončena v roce 23 😀 když jsme měli nějaký problém, servis nereagoval (resp. napsal že problem zaregistroval a někdo se ozve-neozval). Administrativa šílená, každý měsíc tam pracoval někdo jiný, samé zmatky. Je možné, že ted se to zlepšilo, když lidi píší dobré recenze (moc jim nevěřím), ale naše zkušenost není příliš kladná.

  12. Dobry den, k jakemukoliv nataceni ci zalobe se radi pripojime. Projekt zapocal v zari 2021, predano v kvetnu 2023. Od te doby vse uz vymenili, stale nefunguje a musime nakupovat ze site. Komunikace na bodu mrazu, uz nam telefon nezvedaji. Zrejme jsme na black listu. Dnes jdeme predat pravnimu zastupci. Naprosto stejne zkusenosti jako ostatni. Zrale na obchodni inspekci!

  13. Dobrý tak jsem zde jednou psal. Tak přidávám další zkušenosti s touto absolutně neschopnou firmou.
    Po posledním servise o který jsem je žádal už od ledna ( proběhl až červnu) absolutně přenastavily a takřka zneprovoznily celou elektrárnu:
    – samovolně se vypíná ( po dobu minut až hodin)
    – střídač není schopen poslat do fáze 2kW tak jak má
    – i když mám dostatečnou výrobu tak musím nakupovat ( výroba 2,5kW spotřeba 1kW a nakupuji cca 400W)
    Do dnešní doby nic neřeší stále tvrdí, že je to v pořádku dle požadavků distribuční sítě a výrobce systému.
    Na reklamace naprosto nereaguji, neřeší již jsem jim psal o odstoupení od smlouvy včetně vyčíslení veškerých škod , které do dnešního dne způsobily a nic.
    Ještě jedna perlička, když přijel jeden servisní technik do nich, tak ani nevěděl na jakou elektrárnu přijel a nakonec mi řekl, že neví ani přes tam přijel, že tomu ani nerozumí.
    Budu řešit celou záležitost již z právníkem, podnět na ČOI jsem již podal a ještě zvažuji podání trestního oznámení za poškozování cizí věci.

  14. Mám stejnou zkušenost. Instalace proběhla pozdě, na dotazy, kdy bude elektrárna dodána, nereagovali. Instalace proběhla sice profesionálně. Ale mám výpadky na střídači. Při dotazu, co se s tím dá dělat, nereagovali. Poslal jsem reklamaci, opět žádná reakce. Chystám podnět na ČOI a TI. Nemám back-up, to jsem zjistil až při výpadku elektřiny.

    Nedodali prohlášení o shodě od elektrárny, takže je problém s případnou pojistnou událostí. Na opakované výzvy nereagují.

    U této firmy nemáte tedy žádnou záruku, ani servis, a ani žádnou technickou podporu. Nechápu, jak může taková firma vůbec existovat.

    Už nikdy bych si u nich nic neobjednal!

  15. Dobrý den, už je to přes tři měsíce co firma nereaguje n jakoukoliv zaslanou reklamaci tak jsem poslal podnět na ČOI. Dle jejího vyjádření musí být vyřízena reklamace do 30dní, pokud tak není učiněno je možnost podat návrh na mimosoudní vyrovnání.
    Zde je odkaz na toto podání.
    https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

    Já tak ještě letos určitě učiním a ještě mě napadlo podat na tuto firmu hromadnou žalobu, případně trestní oznámení za poškození cizí věci.

    1. Dobrý den vážený pane Švédo,

      děkujeme za příspěvky na tomto recenzním webu, každopádně jsme již nuceni zareagovat, abychom uvedli věc na pravou míru.

      Vaše zakázka je skutečně neobvykle náročnější, než jiné, to je bohužel pravda (jedná se o zásahy třetí strany). Není však pravdou, že Vám zaměstnanci společnosti bce nereagují. Kolegyně z reklamačního oddělení veškeré požadavky eviduje a servisní oddělení jejich obsah, a úkoly v nich zmíněné, zpracovává.
      Na pět podaných různých druhů reklamací se Vám dostalo na místě osobní návštěvy šestkrát, snaha kolegů věc řešit je opravdu nadstandardní.

      Pane Švédo, ubezpečujeme Vás, že záležitost řešíme. Zůstávejte prosím dál v kontaktu s kolegou ze servisního oddělení pro kladné vyřízení posledního požadavku, prosím.

      Děkujeme za pozornost a opravdu věříme, že záležitost bude vyřešena ve vzájemné kooperaci ve Váš prospěch.

      S úctou Tým BCE, s.r.o.

  16. Dobrý den, týme BCE, s.r.o.

    Když jsem si přečetl Vaši reakci tak se nestačím divit jak toto můžete vůbec napsat.
    Zakázka není ničím náročná jde jen o to, že se o nic nestaráte a vůbec nic neděláte a jakékoliv problémy Vás nezajímají. Jediné co z vaši strany děláte jen to, že mejl jen zaevidujete a to je vše. Níkdo není schopen se ozvat relevantně reagovat na podněty prostě nezájem o zákazníka. Také zde opět uvádíte lživé informace, že se jedná o zásah třetí strany. Do systému je třeba zadat heslo aby se dali provádět změny a jakékoli úpravy ale toto heslo bohužel zná jen vaše společnost.
    Ano celkově Jsme u Vás postupně reklamoval pět věcí ( první reklamace byla uplatněna již 14.8.2023) žádná z těchto uplatněných reklamací není do dnešního dne vyřízena. Z vaší strany se po dobu 30dní do kdy má být reklamace vyřízení nikdo neozval, nereagoval, nekomunikoval.
    Co se týká návštěvy Vašich techniků tak to je kapitola sama pro sebe. Osobně jsem byl přítomen pouze u tří návštěv ( při první jste odstraňovali závady, které jste sami způsobily v roce 2022, při další návštěvě jste měly provést další opravy Vámi způsobené) ale Váš technik nic neudělal raději odjel se slovy, že tomu nerozumí. Při dalších návštěvách jste jen systém přepínaly do servisního modulu. Vaši lidé zcela nejsou ani schopny přijet v domluveném termínu ( posledně jste měly přijet o půl osmé ráno a Váš technik přijel až o hodinu a půl pozdě). poslední návštěvu vaše technika jste se neobtěžovaly mi ani oznámit a Váš technik se pohyboval po mém soukromém pozemku bez jakého koliv vědomí majitele.
    Na osobní schůzce u Vás na firmě mi nakonec bylo sděleno, že už v celé záležitosti jste udělaly dost a už nic dělat nebudete.

    A na konec celé věci byla na mě apelováno, ať všechny tyto příspěvky nechám smazat, že jim to dělá špatnou reklamu. Tak at Vám to dělá špatnou reklamu protože jste zcela neschopni.

  17. No a ještě pár zajímavostí jsem se od nich dozvěděl:
    – měření na domovním elektroměru je pouze orientační
    – správné fungování FVE se pozná pouze podle toho jaké máte přetoky do sítě
    – servis už mají zpoplatněné a sami si budou určovat, který si zaplatíte a který ne
    – jejich právník mi případně nabídnul, že další možnost by byla případná výměna střídače. Nakonec by bylo řečeno, že já jsem tuto výměnu požadoval. Prej že zařízení je staré a já chci nové…. A po pěti lech si vzpomenu a budu chtít zase nové….
    Podle nich je z jejich strany vždy všechno v pořádku a zákazník si jen stěžuje.

    Prostě taková srandovní firma.

  18. Velmi špatná komunikace. Realizace 20 měsíců od podpisu. Mezi tím bezpočet nepřijatých hovorů na všechny techniky i zástupce firmy. Vůbec se nevěnují kvalitě a odbornosti techniků. Všichni jsou velmi dobře seznámeni s detaily smlouvy, které jsem mohl porušit. I když se ukáže, že nemají pravdu trvá dlouho než přijedou na reklamaci. Obvykle přijede technik, který neví co má opravovat. Technici jsou velmi loajální s firmou BCE. Skutečný důvod problému reklamace se zákazník nedozví. Nabízí 5000 Kč za kladnou recenzi. Asi tuto částku nedostanu.
    Richard

  19. Dobrý den, tak zase jedna zkušenost. Po skoro roce reklamací jsem se raději již obrátil na výrobce. Ten zjistil, že mám jednu špatnou baterii, kterou dodaly BCE již 10.6.24, k samotné výměně došlo až 26.6.24. Po samotné výměně se baterie začaly nabíjet na 100% i když se po kalibraci mají nabíjet pouze na 97%. Poslala jsem jim reklamaci na špatně provedeno práci ( již několikátou za poslední cca dva roky) a z jejich odpovědi jsem se nestačil divit cituji:
    – doporučujeme Vám v případě, že se domníváte, že systém s novou baterií nepracuje správně obrátit se s dotazem přímo k výrobci s nímž jste ohledně reklamace baterie již dříve komunikoval.

    Tak toto je jejich jednání mi nic to oni.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *