Recenze e-shopu HappyKoala. Podvod nebo šťastný nákup?

24 komentářů a zkušeností: Recenze e-shopu HappyKoala. Podvod nebo šťastný nákup?

Voděodolná obuv, kouzelné potahy, které z vaší staré sedačky udělají ozdobu obýváku, nebo vychytávky, se kterými bude péče o zahradu supr zábava. To vše najdete na HappyKoala.cz … Budete po nákupu ale stejně šťastní jako medvídek z názvu e-shopu?

Co je HappyKoala? 

Jedná se o e-shop, který sice nemá rozsáhlý sortiment a tisíce produktů v nabídce, ale naopak podle všeho nabízí několik desítek vychytaných kousků. A my si v následujících odstavcích prozradíme, zda je nákup na něm bezpečný a jak jej hodnotí zákazníci

Kdo je provozovatelem HappyKoala?

E-shop HappyKoala spadá pod slovinskou společnost MEGASPLET, TRGOVINA PO INTERNETU D.O.O, se sídlem na ulici Gmajna 7, SI-1236 Trzin – Slovinsko. V obchodních podmínkách je uvedeno registrační číslo společnosti a další náležitosti, nechybí ani jméno ředitele společnosti. Z tohoto hlediska je tedy vše v naprostém pořádku. 

HappyKoala kontakt?

Vypadá to, že ani s komunikací se zákazníky nemá společnost problém. Na stránkách mají uvedeno

  • tel. číslo +420 234 076 590,
  • e-mail info@happykoala.cz.

Nejrychlejší je dle informací z e-shopu ale kontakt přes Facebook Messenger. 

A zákaznická podpora je vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin

Je nákup na HappyKoala bezpečný?

Přestože doposud vše vypadalo naprosto skvěle a důvěryhodně, nákup na HappyKoala vám ale nemůžeme doporučit! Nejedná se přímo o podvodný e-shop, ani se neobjevil na seznamu rizikových obchodů ČOI.

Zboží z e-shopu ale není příliš kvalitní, zákazníci si často stěžují na nefunkční produkty a problémy v případě reklamací nebo vrácení zboží – kompletní recenze si ale rozebereme níže. HappyKoala jednoduše řečeno přeprodává nekvalitní produkty z Číny a dalších asijských zemí, ke kterým si přidává slušnou marži. 

Pokud ale s nákupem na HappyKoala nemáte dobré zkušenosti, vyvarujte se také nákupu na e-shopu BigBanana, který spadá pod stejnou slovinskou společnost. 

Náš tip: Slovinský obchod VigoShop – přijde kvalita nebo vyhodíte peníze oknem?

Recenze HappyKoala – zkušenosti zákazníků

Jak jsme naznačili výše, zákazníci s nákupem nejsou příliš spokojení. Už ve chvíli, kdy se podíváme na Google recenze společnosti Megasplet, je jasné, že o důvěryhodnou firmu zrovna nejde. Mají pouze 2,6 z 5 hvězdiček, což je při cca 100 recenzích opravdu málo. 

Další recenze ale člověk musí opravdu pořádně hledat. HappyKoala nefiguruje na žádných porovnávačích … a asi chápeme, proč. Zkušenosti zákazníků jsme tedy našli už jen na nejrůznějších diskuzních fórech a sociálních sítích. Ani recenzní web Recenziště ale nákup na e-shopu nedoporučuje …

blank

Pár stížností zákazníků jsme našli také na webu dTestu VašeStížnosti, část z nich je v řešení, jedna byla dokonce vyřešena a zákaznice se dočkala vrácení částky za reklamované zboží…

blank

Obecně se zákazníkům na HappyKoala líbí …

  • produkty vypadají skvěle
  • ceny jsou velmi příznivé
  • zboží má podrobné popisy, případně také videa
  • pružnost reakcí při dotazech na produkty
  • aktivita na sociálních sítích

Na co si zákazníci nejčastěji stěžují?

  • zboží není v dostatečné kvalitě
  • produkty nefungují, jak mají
  • objednávka vůbec nedorazila
  • reklamace či vrácení zboží je velmi problematické
  • produkty mají velmi krátkou životnost
  • částka za vrácenou objednávku jim nebyla zaslána zpět 
  • dodací lhůta byla velmi dlouhá

Reklamace HappyKoala

Byl produkt poškozen při přepravě nebo nefunguje? Pak vás potěšíme, reklamace by měla být celkem snadná.

Mělo by postačit na e-mail info@happykoala.cz zaslat video nebo fotku, ze které je jasné, že produkt nefunguje, jak má, nebo je poškozen. Pokud vám takto bude reklamace uznána, automaticky vám zašlou nový produkt bez toho, abyste museli posílat ten nefunkční zpět. 

Určitě ale nezapomeňte připojit číslo objednávky a do předmětu e-mailu uveďte “VÝMĚNA PRODUKTU” a přidejte jeho název. 

Vrácení zboží HappyKoala

Jako na každém českém e-shopu, tak i na HappyKoala pro vás platí možnost odstoupit od smlouvy z jakéhokoli důvodu a bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí balíku

Pokud se vám tedy zboží nezamlouvá, máte připraven online formulář k vyplnění. Náklady na dopravu samozřejmě ale hradíte vy, částka by vám měla být na účet vrácena do 14 dnů od přijetí vašeho balíčku na centrální sklad nebo od přijetí potvrzení o odeslané zásilce na e-mail. Právě se lhůtou vrácení částky má ale podle recenzí společnost poměrně problém.

Náš tip: Recenze Frilla.cz – vyplatí se nákup ze Slovinska? 

HappyKoala doručení – od platby až po dopravu

U každého produktu razí do očí zelená věta s informací o době dodání. Pokud by měla být dodací lhůta delší, společnost uvádí, že vás o situaci bude kontaktovat e-mailem. 

Platit můžete na e-shopu:

  • online platební kartou
  • prostřednictvím PayPal 
  • dobírkou při převzetí – za tu si připlatíte 49 Kč

Zato dopravce na výběr nemáte. V košíku je zkrátka jedna možnost dopravy “Expresní dodání”, kdy vám balík zkrátka bude doručen na danou adresu. Za dopravu zaplatíte 79 Kč, pokud objednáte zboží za více než 1 300 Kč, budete mít dopravu zdarma.

Shrnutí závěrem … 

Pokud se vám nějaký kousek na HappyKoala skutečně zalíbil a nemůžete bez něj být, pak vám nákup opravdu vymlouvat nebudeme. Počítejte ale s tím, že kvalita zboží nejspíše nebude odpovídat ceně. Při vrácení zboží pak můžete na své peníze čekat poměrně delší dobu. Narozdíl od rizikových e-shopů typu Booho.cz se ale svého zboží alespoň dočkáte – a to v poměrně krátké době. 

Co je HappyKoala? 

Jedná se o e-shop, který sice nemá rozsáhlý sortiment a tisíce produktů v nabídce, ale naopak podle všeho nabízí několik desítek vychytaných kousků. HappyKoala spadá pod slovinskou společnost MEGASPLET, TRGOVINA PO INTERNETU D.O.O, se sídlem na ulici Gmajna 7, SI-1236 Trzin – Slovinsko. 

Je nákup na HappyKoala bezpečný?

Nákup na HappyKoala vám nemůžeme doporučit! Nejedná se přímo o podvodný e-shop, ani se neobjevil na seznamu rizikových obchodů ČOI. Zboží z e-shopu ale není příliš kvalitní, zákazníci si často stěžují na nefunkční produkty a problémy v případě reklamací nebo vrácení zboží. HappyKoala jednoduše řečeno přeprodává nekvalitní produkty z Číny a dalších asijských zemí, ke kterým si přidává slušnou marži. 

Reklamace HappyKoala

Reklamace vypadá snadno, mělo by postačit na e-mail info@happykoala.cz zaslat video nebo fotku, ze které je jasné, že produkt nefunguje, jak má, nebo je poškozen. Automaticky vám zašlou nový produkt bez toho, abyste museli posílat ten nefunkční zpět. Jak na vrácení zboží se dozvíte v článku. 

Objednali jste si z e-shopu HappyKoala? Podělte se s námi a zejména s našimi čtenáři o zkušenosti v komentářích níže …

Zdroje: https://happykoala.cz/, https://recenziste.cz/happykoala-cz/, https://www.google.com/ a https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-7001/megasplet-trgovina-po-internetu-d-o-o

1/5 - (1)

24 vašich komentářů a zkušeností: Recenze e-shopu HappyKoala. Podvod nebo šťastný nákup?

  1. Obdržela jsem jinou barvu strečového potahu – nekvalitní zpracování – vínová barva – bílá nit!
    Dětské oblečení – velmi nekvalitní ušití!
    Reklamuji potah, jsem zvědavá na vyřízení a vrácení peněz!

  2. Ano, souhlasim. Zakoupene zbozi jsem nasla za polovicni cenu na aliexpresu. Poslali mi i jinou velikost nez jsem pozadovala. Nedoporucuji!

  3. Na vyplněný formulář při vrácení zboží, požadují zadání BANU, účtu a pod s tím, že aniž bych něco začala zadávat, už předem je tam červený vykřičník, že je to špatně napsané.Telefon.automat, e-mail,automat, ikdyž jsem tam úmyslně už pak psala úplné nesmysly.
    Vůbec tento obchod nedoporučuji!!

  4. Koupil jsem si zimní boty za 1000 Kč a po dvou hodinách chůze se mi na nich udělal žralok. Samozřejmě komunikace s obchodem neúspěšná. Boty jsem zkusil slepit ale nedrzi a stejně po dvou dnech nošení jsem je musel vyhodit protože mě z nich neskutečně boleli nohy. Z tohoto obchodu nic nekupujte. Přišel jsem o boty, i o peníze.

  5. Koupil jsem zimní boty,ale hned jsem je vrátil, už je skoro měsíc a peníze nikde,nic si už od nich nekupujte!

  6. Stejná zkušenost jako výše uvedené, kalhoty šmejd na 2 , vrátit lze pouze poštou , jiné přepravce odmítají
    potvrdili mi převzetí vráceného zboží ale to je vše .. peníze + 2* doprava zřejmě nenávratně v trapu

    1. Jj, přesně tak. A já poslala zpět kvůli špatné velikosti boty dvoje!
      A světe div se, dnes jsem obdržela zpět, ale pouze jen jedny boty. Oni spoléhají na to, že v balíku to není vidět. Ale to se zmýlili. Váha na balíkách je evidentní.

      1. Další šmejdi , boty velikost 40 jsou o 3 čisla menši. Reklamaci uznali ,ale penize nepřišly. Už nikdy vice. !!!!!!!

  7. Jedna velká hrůza. Zrušení objednávky absolutně neakceptují i když je podána dříve, než začnou cokoliv dělat. Komunikace žádná, ale rychlost dodání by bylo fantastická. Od zrušení objednávky jsem do 24 hodin dostala email od české pošty, že pro mě mají balíček. ?Takže pokud od nich něco bude chtít, tak zrušte objednávku a uvidíte tu rychlost vyřízení. Já rozhodně už ani tkaničky do bot. ?

  8. Taky mám s nimi špatné skušenosti,obědnal jsem pro ženu boty,místo čísla 39,poslali 35 a v jiné barvěm na emali neodpovídají,telefony taky ne,jo jsou to šmjedi,už nikdy více.

  9. Koupil jsem tapety 3 D. První byly super ale chyběly mi 3-4 kousky! Objednal jsem jich 5 a došel mi ŠUNT! Úplně jiný tenký jak hajzlpapír! Jsou to ŠMEJDI!!!

  10. Ano, jsou to šmejdi. Vrátila jsem jim dvoje boty a chtěla vyměnit za menší. Kam mám boty vrátit mi rádi napsali, ale nyní už nekomunikují. Přišla jsem o boty i peníze.

  11. Velice nekvalitní zboží, které koupíte za polovinu na AliExpressu. Koupil jsem boty, nedá se v nich chodit déle než jeden den. Přišly rozlepené již z výroby. Vyhozené peníze. Pokud výrobek vrátíte, přijdete o produkt i poštovné. Peníze nikdy nevrátí. NEDOPORUČUJI.

  12. Mně zase poslali zboží aniž bych si objednal. Pouze jsem koukal na jejích stránky a chtěl zjistit možnosti a cenu dopravy. Bohužel musíte zadat údaje jinak vás to nepustí dál. Objednávku jsem nepotvrdil ani email nepřišel prostě nic.
    Až dnes info pošta , že veze zásilku na dobírku a se shodou okolností jsem čekal jinou zásilku , takže jsem převzal. Tel nefunkční. Tuto firmu v žádném případě nedoporučuji.

  13. Peníze za vrácené zboží poslali místo do 14 dnů, jak slibují, až po půldruhém měsíci a velmi intenzivní komunikaci. Zabralo teprve oznámení o zaslání předžalobní výzvy. Kupní cenu sice vrátili, ale bez úroků z prodlení, které mají povinnost dle OZ vyplatit. Zboží jsem vracel proto, že to byl brak naprosto neodpovídající popisu a fotografiím na eshopu.

  14. Moje maminka, zde bohužel objednala nějakou sekačku a zaplatila kartou. Termín dodání se už prodlužuje. Telefon nikdo nezvedá, je tam jen automat. Ten tvrdí, že všichni operátoři jsou obsazeni, hovor je zaznamenán a zavěsí. Na email nikdo neodpovídá, zaslali pouze jakou-si obecnou automatickou odpověď. Asi je to opravdu tím, že to není český obchod.
    PS: po druhém telefonátu s automatem, se opravdu i někdo ozval. Objednávka by se z týdne prodloužila na tři, tak jsem ji zrušil. Uvidíme jak půjde vrácení peněz a za jakou dobu.

  15. Dobrý den vubec si to nekupujte , naprosto vyhozené penize , ani sem to nestačila použít a uplně v rozkladu

  16. Podvodný e shop,taky jsem se nechala nachytat.Objednala jsem 3 kusy světel,přišlo jedno.Nikdo se neozyvá.

  17. Dobrý den,taky jsme zakoupily zboží,které nejde poslat zpět je zbytečné jsme zklamání máte všichni pravdu jsou to šmejdi už nikdy více hlavně že máte z nás všech příjem peněz všem doporučuji nic nekupovat

  18. Kalhoty WORKBOSS™. Zboží nekvalitní, švy se páraly už při vyndání z obalu. Nekontaktní v elektronickém formuláři i na telefonu. Velikost neodpovídala ani přibližně. Na stránkách mají recenze, ale těm nejde věřit. Čistá ztráta peněz.

    Jediné dobré na tom všem je za tu cenu získané poučení, že než cokoliv zaplatíte na internetu, je dobré si pečlivě vyhledat nějaké externí recenze.

  19. Aniž bych potvrdila objednávku, sami napsali,že už zboží posílají, dokončili to sami, takže pokud něco přijde,tak to nepřevezmu. Stačí mně vše zkušenosti s nimi.

  20. Také jsem si naběhl, boty FEETFLEX vypadaly jako měkké semišové, se šítou podrážkou.
    Přišly lesklé, lepené. Reklamační formulář neproklikatelný, na maily nereagují. Navíc jsem je při hledání co je to zač našel i za poloviční cenu. Přišel jsem už o víc, ale zamrzí to. Snad si někdo jiný najde tyto stránky dřív než objedná jako já…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *