Recenze Poštovné Zdarma – je nákup bezpečný?

O tom, že nákupní galerie není nutné házet do jednoho pytle, je důkazem e-shop Poštovné Zdarma. V následujících odstavcích se dozvíte vše o tom, jak e-shop funguje i zda je bezpečné si z něj objednat. 

Co je Poštovné Zdarma?

Na adrese PostovneZdarma.cz najdete velice rozsáhlou nákupní galerii, která funguje již od roku 2012. Postupně se pak společnost se svým projektem rozrostla také za české hranice a v současné chvíli provozuje e-shopy také pro Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Rusko, Ukrajinu, Srbsko, Chorvatsko, Bosnu, Turecko a Slovinsko.

Jak funguje Poštovné Zdarma?

Jak už jsme zmínili, spíše než o klasický e-shop se jedná o nákupní galerii. Tým projektu Poštovné Zdarma vybírá zboží zahraničních prodejců, které inzeruje na svých stránkách. V okamžiku, kdy si zboží objednáte, předají vaši objednávku dodavateli – třetí straně, která objednávku ze zahraničí odešle k vám.

Většinou se jedná o produkty pocházející od asijských prodejců, shodné položky můžete najít na zahraničních tržištích typu eBay nebo AliExpress. Na produkty si samozřejmě Poštovné Zdarma nasadí svou marži. Produkty tak koupíte sice dráž, na druhou stranu ale máte k dispozici český zákaznický servis – a narozdíl od konkurenčních galerií můžete zboží vrátit na českou adresu, stejně je to pak i s reklamacemi.

Menší část nákupní galerie pak tvoří také sekce Rychlé dodání. V té najdete produkty, které má Poštovné Zdarma skutečně skladem v ČR, a dodají vám je do 2 nebo 7 pracovních dnů – info najdete vždy u konkrétního produktu.

Pozor, ať nenaletíte: UrbanTrend recenze. Český obchod nebo zahraniční podvod?

Je nákup na Poštovné Zdarma bezpečný?

Přestože recenze na Poštovné Zdarma jsou poměrně rozporuplné a nemůžou se pochlubit vysokým hodnocením, rozhodně se nejedná o podvodný nebo rizikový e-shop. 

Zboží zákazníkům skutečně (až na výjimky) chodí, kvalita odpovídá nízké ceně. Je ale nutné počítat s tím, že si ve většině případů na svou objednávku počkáte. Někdy vám zboží dorazí v rámci pár týdnů, jindy se může objevit i za mnohem delší dobu. Neustále je vám ale k dispozici zákaznická podpora, která vám pomůže s dohledáním zásilky.

V případě, že by vám zboží vůbec nedorazilo, dostanete uhrazenou částku zpět. Ani řešení odstoupení od smlouvy při vracení nevyhovujícího zboží nebývá problematické.

Obecně bychom tedy nákup na Poštovné Zdarma mohli doporučit. Pokud vám nevadí delší čekací doba a riziko, že namísto balíčku budete žádat o vracení uhrazené částky. Počítat je potřeba také s nižší kvalitou produktů i skutečností, že při objednání více produktů vám nejspíše přijdou každý zvlášť – od různých zahraničních dodavatelů.

Co vše na Poštovné Zdarma najdete?

Poštovné Zdarma je vlastně takový malý eBay s českou asistencí nákupu. Do nákupní galerie jsou vybírány položky, u nichž dodavatelé nabízejí ze zahraničí dodání zdarma, nabídka produktů je velice pestrá. 

Na Poštovné Zdarma koupíte nejrůznější dekorace a produkty pro dům a zahradu, doplňky pro cestování, šperky a dětské zboží nebo také elektro a další spoustu zboží. Přestože první myšlenkou bylo “vytvořit internetový portál, kde by si uživatelé mohli pořídit třeba jen několikakorunové položky, které by nebyly zatěžovány vysokým poštovným”, od časů založení se nabídka velice rozrostla i o nákladnější kousky.

Čtěte také: Recenze e-shopu HappyKoala. Podvod nebo šťastný nákup?

Kdo je provozovatelem Poštovné Zdarma?

Za projektem stojí dvojice Lukáš Česal & Tomáš Česal, oficiálním provozovatelem e-shopu Poštovné Zdarma je společnost Ateli, s.r.o. se sídlem Moravská 854/2, Doubravka, 312 00 v Plzni. 

Jednatelem společnosti je JUDr. Tomáš Česal, mezi další projekty společnosti pak patří také e-shop Stylco.cz – dříve známý jako Gatio nebo nákupní galerie Andelco.cz.

Jak kontaktovat Poštovné Zdarma?

Pokud potřebujete vyřešit stav své objednávky, můžete si jej ověřit pomocí funkce “Zjistit stav objednávky”, kterou najdete v pravé horní části e-shopu. 

V případě, že ale máte jiný dotaz nebo se vám objednávka někam zatoulala, máte k dispozici zákaznickou podporu … 

  • po-pá mezi 10 – 15 hod.
  • tel. +420 371 140 216
  • e-mail info@postovnezdarma.cz

Pro písemnou komunikaci, kterou už nechcete řešit po e-mailu, slouží adresa sídla společnosti. Dopisy tak můžete zasílat na adresu:

  • Ateli, s.r.o., Moravská 854/2, Doubravka, 312 00 – Plzeň

Recenze Poštovné Zdarma – zkušenosti zákazníků

Nákupní galerie u nás funguje již déle než 10 let, o recenze tak není napříč internetem nouze. Velmi mile nás překvapily ty na Heurece, kde e-shop získal 4,4 z 5 možných hvězdiček a 92 % zákazníků by nákup na Poštovné Zdarma doporučilo

Špatně na tom Poštovné Zdarma není ani na webu Zboží.cz, kde bylo s nákupem spokojeno 62 % zákazníků

Nejsou to sice čísla hodna klasických e-shopů, na galerii nabízející věci zahraničních prodejců si ale vedou velice slušně

Většina zákazníků akceptuje delší dodací lhůty, na které je řádně upozorněna před nákupem. Část zákazníků si z Poštovné Zdarma objednala vícekrát, případně objednává pravidelně, přesto i jim se někdy stane, že se zboží opozdí nebo nedorazí vůbec. 

Velkou pochvalu od nás má ale zákaznická podpora, která má snahu se zákazníky problémy řešit, aktivně odpovídá na dotazy, recenze i stížnosti zákazníků (například na webu dTestu VašeStížnosti.cz). Zákazníci jsou povětšinou s komunikací Poštovné Zdarma spokojení.

Jinak je tomu u některých internetových diskuzí, například na webu Recenzer.cz najdete mnoho stížností a nelichotivých komentářů, které poukazují na přetížený zákaznický servis a dlouhé dodací lhůty (vypadá to ale, že část zákazníků předpokládala, že se jedná o zboží, které je skladem v ČR) nebo také na nekvalitní produkty, které navíc neodpovídají obrázku či popisu.

“Zatím vždy spokojenost. Doba doručení je trochu delší, když zboží putuje z Číny. Zboží vypadá jako na obrázku.”

zákaznice Petra Š, Heureka.cz

“Nedoporučuji. Zákaznický servis nestíhá, emaily se často vrací, neodpovídají na položené dotazy, některé ignorují. Negativní recenzi zveřejnili až po urgenci. Obrázek neodpovídající doručenému zboží vyměnili přes několik upozornění až po výhružce s ČOI. Po měsíci a půl přišla informace, že část zboží nemá dodavatel na skladě a ať pošlu číslo účtu na vrácení peněz. Nejsou schopni mi ale říci, které zboží z objednaných položek to bylo – už třikrát jsem tu otázku položila emailem, stále nevím. Peníze nevrátí automaticky jako u prověřených obchodů – musíte si napsat. Nelituji, počítala jsem s tím, když je to z Číny a některé věci se hodí, ale znovu bych tam už nenakoupila.”

zákaznice Jája, Recenzer.cz

“Nic moc, doporučovala bych objednávat u ověřenějších stránek. Prodávají kvalitní zboží, ale mívají velké problémy s doručením zásilky, protože balíček může dorazit po delší době a nebo ne. Moje objednávka mi v pořádku dorazila, ale nebyla jsem spokojena s jejích doručením.”

zákaznice Alex, Recenzer.cz

Jak vrátit objednávku z Poštovné Zdarma?

Pokud se vám dodané zboží z jakéhokoliv důvodu nezamlouvá, můžete odstoupit od smlouvy. Ale pozor, v určitých fázích objednávky, to možné nebude.

V okamžiku, kdy zboží objednáte a uvědomíte si, že jej z jakéhokoliv důvodu nechcete, můžete objednávku bez problémů stornovat až do chvíle, kdy se stav zásilky změní na Zpracováváno. 

V této chvíli už se na zásilce pracuje – je zabalena a putuje k vám. Ve fázi od této změny stavu na Zpracováváno až do okamžiku doručení zásilky k vám, není možné objednávku stornovat. 

Objednávku tedy převezměte a ihned po převzetí můžete začít řešit odstoupení od smlouvy. Zboží pak zašlete zpět na českou adresu a e-shop vám vyplatí zpět uhrazenou částku. 

Nejedná se o žádný podvod, ale o skutečnost, že ve fázi zpracovávání zásilky již není provozovatel schopen zásilku zastavit. Jedinou situací, kdy můžete odstoupit od smlouvy i během fáze Zpracováváno je ta, kdy prodávající nedodrží maximální lhůty pro odeslání nebo doručení zásilky. Ty jsou uvedeny u každého produktu nebo v obchodních podmínkách.

Může se hodit: Recenze seznamky FlirtKontakt. Podvod s falešnými profily?

Jak můžete uhradit objednávku na Poštovné Zdarma

Také možnosti platby jsou na Poštovné Zdarma poměrně rozsáhlé. Pro ty, kdo objednávají prvně a nemají v e-shop důvěru, je připravena dokonce možnost platby dobírkou při převzetí. Z plateb předem jsou to pak:

  • bankovní převod
  • platba kartou
  • rychlý převod z účtu online
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • platba složenkou
  • platba přes terminál Sazka

… nabízejí ale také možnost odložené platby, kdy si můžete zboží nejprve převzít, prohlédnout či vyzkoušet a až poté jej uhradit. Vyřízení je ale maličko delší a neobejdete se bez prokázání své totožnosti občanským průkazem, služba navíc může být zpoplatněna.

Kdy dorazí zboží z Poštovné Zdarma?

Dodací lhůty jsou na Poštovné Zdarma uváděny hned dvě, najdete je u každého produktu a je potřeba je od sebe rozlišit… 

  • Lhůta na odeslání objednávky – tedy časové rozmezí, kdy prodejce zpracuje v zahraničí vaši objednávku a předá ji k přepravě.
  • Lhůta na doručení objednávky – tedy lhůta, během které vám zboží bude doručeno přepravní společností.

Garance vrácení peněz 

U produktů kromě lhůt najdete také informaci o Garanci vrácení peněz. Opět jsou u ní uvedeny dva termíny. Když pak prodejce neodešle zboží do x dnů, můžete automaticky žádat o navrácení platby. A to stejné platí v případě, že vám zboží během x dnů nedorazí.

Shrnutí závěrem …

Poštovné Zdarma rozhodně není podvodný e-shop, který by jen sbalil vaše peníze a zboží nedodal. Naopak se jedná o světlou výjimku mezi nákupními galeriemi, které nabízejí zboží povětšinou asijských prodejců. 

Nákup vám tedy vymlouvat nebudeme, určitě ale počítejte s dlouhou dodací lhůtou a možností, že vám nepřijde zrovna kvalitní zboží. Produkty občas neodpovídají popisu nebo obrázku, což ale na tržištích typu eBay či AliExpress není nic nečekaného. 

Máte ale k dispozici český zákaznický servis a zboží můžete navíc vrátit zpět na českou adresu. Odstoupení od smlouvy nebývá problematické, někdy ale může být zákaznický servis přetížen. 

Co má společného Poštovné Zdarma a Pošta Zdarma?

Už na první pohled nejde přehlédnout, že se jedná o takřka totožné e-shopy – resp. nákupní galerie. Nezkoumali jsme sice produkt po produktu, vypadá to ale, že i nabídka zboží je totožná. Stejně tak jako provozovatel obou galerií, kterým je společnost Ateli, s.r.o. se sídlem v Plzni.

Máte také zkušenost s nákupem na Poštovné Zdarma? Nebo byste rádi varovali ostatní čtenáře před některým z podvodných e-shopů? Svěřte se v komentářích níže …

Zdroje: https://postovnezdarma.cz/, https://www.recenzer.cz/obchod/postovnezdarma-cz/, https://obchody.heureka.cz/postovnezdarma-cz/recenze/, https://www.zbozi.cz/obchod/81055/, https://www.vasestiznosti.cz/firm/detail/2108

post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *