Dáme jídlo (nově Foodora) recenze a hodnocení

Tak dneska jako fakt smůla. Nevařím. Už jste si taky někdy řekli, že než aby odpověď na otázku: „Co mám uvařit?“ byla „nevím“ nebo „mě je to jedno“, je lepší nevařit? Ale vyplatí se to? A když, tak komu? Naše Dáme jídlo recenze vám na všechny tyto otázky přinese jednoznačnou odpověď.

Nebo se vám taky občas nechce vařit jako mě? Taky v práci, když nestihnete uvařit, je fajn si objednat jídlo i s dovozem, zvlášť pokud to do restaurace v obědové pouze prostě nestihnete.

Několikrát jsem už hledala kde si objednat, ale než jsem se proklikala vším možným, tak mě přešla chuť nebo si zase nevybralo okolí. Shodnout se na restauraci je zkrátka problém. Navíc ne každý podnik otevírá před obědem, někdo dříve a někdo později. A právě proto jsem se rozhodla vyzkoušet Dáme jídlo – teď už vlastně Foodoru.

Dáme jídlo Výhody a nevýhody

Jak je na tom tato služba v porovnání s konkurencí a proč o ní vůbec uvažovat?

Výhody

  • Intuitivní ovládání
  • Aplikace do mobilu
  • Seznam restaurací, které v okolí dovážejí
  • Přehlednost
  • Možnost uplatnění kupónů

Nevýhody

  • Servisní poplatek
  • Nepřehledné poplatky
  • Recenze zákazníků
  • Platba za dopravu

No, ale které jídlo?

Zásadním problémem bývá se vůbec shodnout na restauraci a tedy i na výběru v menu. Jeden nejí tohle, druhý tamto, třetí je vegetarián, čtvrtý má dietu a pátému je to jedno, ale to už problém nevyřeší.

TIP: Wow Tea recenze – fungují čaje pro hubnutí a detoxikaci těla? Nebo jde jen o další vějičku na důvěřivce?

Dáme jídlo!

My jsme to v práci vyřešili stejně, jako jsme se zeptali. „Dáme jídlo?“ Ač se to nezdá, jedná se o skutečnou stránku doručovací služby, která zde působí již jedenáct let.

Tato značka, respektive její název však v tomto roce skončí a nahradí jej název Foodora. Firmu totiž již od roku 2014 vlastní německá společnost Delivery Hero, která má značky v sedmi evropských zemích.

To, že má Dáme jídlo v České republice dlouhou historii, si je Delivery Hero vědomo a věří, že si zákazníci Foodoru oblíbí ještě více. Společnost se chce zaměřit především na cenovou dostupnost a kvalitu služeb.

TIP: Recenze seznamky FlirtKontakt. Podvod s falešnými profily? Podívejte se, jestli jste se nestali obětí podvodu.

Foodora

Společnost hodlá svým zákazníkům nabídnout slevové akce nebo různé produktové novinky jako třeba systém předplatného s bezplatným doručením ze všech restaurací.

Také se chce zaměřit na rozšíření zón rozvozu ve větších městech.

Jaké výhody má Foodora?

Vzhledem k tomu, že společnost provozující Foodoru bude působit nejen v České republice, Slovensku, ale také v Dánsku, Finsku, Švédku a od května také v Maďarsku a Rakousku, budete mít možnost porovnat dovozy v jednotlivých zemích.

V České republice má platforma Dáme jídlo, potažmo Foodora téměř sedm tisíc partnerů ve 170 obcích.

Co je Foodora?

Foodora je platforma pro rozvoz jídla, která funguje v několika zemích po celém světě. Umožňuje uživatelům objednávat jídlo z místních restaurací a nechat si ho doručit až domů.

TIP: Recenze Skinners – ponožkoboty aneb jako chytrá horákyně. Přečtěte si recenzi „bot“ Skinners

Jak na to aneb Foodora objednávka

Pokud jste u počítače zadejte adresu foodora.cz nebo si můžete do mobilu stáhnout aplikaci oodora CZ.

Desktopová verze má výhodu většího monitoru a prohlédnete si jídlo lépe. Pokud zadáte přesnou adresu, zobrazí se vám restaurace a fastfoody, které na danou adresu doručují. Můžete si vybrat z nabídky a případnou objednávku vložit do košíku.

K objednávce se může přičíst doprava, pokud ovšem není u dané restaurace označení Doprava zdarma, dále se přičte poplatek za obaly a servisní poplatek. Oba jsou, zatím, ve výši deset korun každý, což není nijak výrazná zátěž.

Zároveň se vám zobrazí přibližný čas doručení, defaultně je nastaven Co nejdříve, což lze ve mnoha případech změnit na určitou pozdější hodinu.

TIP: Recenze Boohoo.com – kvalitní značkové oblečení. Jedná se o zahraniční e-shop s kořeny v Manchesteru, který nabízí skutečně originální značkové módní kousky

Jinak lze tyto aktivity sledovat na profilu u přihlášení po potvrzení objednávky. Přihlášení je možné přes účet na Facebooku, přes Google nebo Apple nebo se můžete zaregistrovat přes email.

A co na to říkají zákazníci

Recenze na internetu patří mezi jeden ze způsobů, jak si ověřit kvalitu zboží či služeb. A jak je na tom Foodora?

Jindrich Branald

30. června 2023

Opravdu strasna firma, jiz u nich neobjednam, cekat na 3 pizzy 2 hodiny, cena vysoka, jidlo v predeslych objednavkach studene nebo rozblemcane…a to si uctuji nemaly peniz za dopravu a obaly…a servisni poplatek,to je co?to je na priblble reklamy s oblbovani dalsich lidi? Foodora uz NIKDY!!!!

Reakce vlastníka

30. června 2023

Dobrý den, Jindřichu. Mrzí mě, že jste na objednávku čekal tak dlouho. Mohl byste se nám ozvat na zakaznici@foodora.cz? Rádi bychom Vám čekání navíc adekvátně vykompenzovali. Servisní poplatek je poplatek za službu, který nám pomáhá udržovat chod naší platformy. Hezký den, Míša za tým foodora

TIP: Nezávislá recenze Botovo – zkušenosti zákazníků. Nahlédněte oblíbenému e-shopu takříkajíc pod pokličku

Martin Staněk

1. března 2023

Objednávka přes aplikaci ani webovou stránku nefunguje. Systém hází jednu chybu za druhou. Půlhodinový výběr jídel úplně zbytečně…..

Reakce vlastníka

1. března 2023

Dobrý den, Martine. Mrzí nás, že máte takovou zkušenost. Můžete nás prosím kontaktovat na zakaznici@damejidlo.cz nebo přes soukromou zprávu na Instagramu či Twitteru, abychom se na to mohli podívat a mohl jste si v pořádku objednat? Krásný den, Cili za tým Dáme jídlo

katka athos

31. května 2023

Při přihlášení do systému nabízely restaurace dopravu zdarma , při objednání se naúčtovala doprava, při kontaktu s centrem mi bylo řečeno , že jsem nebyla přihlášena , není to pravda, Dopravu jsem zaplatila , ale komunikace s centrem pomoci ..nic moc .Jsou i jiné možnosti dovozu jídla než tato .Končím , za mě nespokojenost

Reakce vlastníka

1. června 2023

Dobrý den, Katko. Jelikož máme dopravu zdarma pro nové zákazníky, je pravděpodobné, že bez přihlášení Vás systém považoval za nového zákazníka. Poté, co jste se přihlásila pod svým uživatelským účtem, systém rozeznal, že už u nás objednávky máte a dopravné Vám započítal standardně. Pokud chcete, můžeme dopravu ověřit, když nám na zakaznici@foodora.cz napíšete, na jakou adresu objednáváte a z jaké restaurace. Za tým foodora Tereza

TIP: Jak správně zamrazit vývar (masový, zeleninový, houbový)? Zachovejte jeho unikátní vůni i chuť

Adam Komínek

4. června 2023

Dobrá služba, jak jíst o něco levněji (kupóny) ale nevýhodou je nemožnost nastavení času doručení a vyšší ceny a platba za dopravu. 6,5/10

Reakce vlastníka

4. června 2023

Dobrý den, Adame. Vybrat si čas doručení můžete, pokud se rozhodnete vytvořit předobjednávku. Zkuste v nastavení filtr na dopravu zdarma nebo zobrazení podniků podle Vámi vybrané cenové kategorie. Snad si vyberete. Krásný den, Cili za tým foodora

Helena Poláchová

29. května 2023

od doby, co je z vás foodora, tak jsem objednávala 2x. První objednávka dorazila za 1,5 hodiny po objednání, dnešní objednávka hodinu po objednání, ačkoliv při objednání mi vyskočilo že bude dodáno za 20 – 30 minut. Oběd tím pádem studený, takže fakt nic moc. Uvažuju, že po těchto dvou zkušenostech přestanu využívat.

Reakce vlastníka

30. května 2023

Dobrý den, Heleno. Omlouváme se, že jste na Vaše objednávky musela čekat tak dlouho a ještě byly studené. Z termoboxu byste si objednávku měla vytahovat až Vy při přebírání. Ozvěte se nám prosím na zakaznici@foodora.cz nebo v Centru pomoci na online chatu, pokud byla objednávka doručena nedávno. Rádi bychom Vaši lokalitu prověřili a nabídli Vám také vhodné řešení. Krásný den, Cili za tým foodora

TIP: Recept na pravé italské gnocchi. Stačí tyto 4 základní suroviny a vše zvládnete hravě i doma

Majkl 1

6. května 2023

Tak to je snad vtip. Objednávku mi po půl hodině zrušili s komentářem, že je problém s platbou. Přitom peníze byli z účtu stržené a do teď se nevrátili. Nikdo nereaguje ani v jejich centru pomocí ani na instagramu ani na fb. Dříve jsem problém neměl. Vícekrát už NE!!!

Reakce vlastníka

6. května 2023

Dobrý den, omlouváme se Vám, za marné čekání. Situace by již měla být s kolegy prověřena. Doufám, že jste s řešením spokojen a ještě nám dáte šanci. Hezký den, Cili z týmu foodora

Skoveta

30. dubna 2023

Nikde nemají uvedené telefonní číslo a na textové zaslané požadavky se nikdo neozval. Kvůli tomu mi propadl zakoupený voucher v hodnotě 300Kč. Takže dobrá práce s novým jménem firmy.

Reakce vlastníka

1.května 2023

Dobrý den, mrzí mě, že Vám propadl slevový kupón. Kolegové Vám na Váš e-mail rádi odpoví jakmile se dostane na řadu. Určitě se nám můžete pro rychlejší komunikaci také ozvat do soukromé zprávy na Instagramu či Twitteru. Doufám, že se záležitost s Vaším kupónem pozitivně vyřeší. Hezký den, Cili z týmu foodora

TIP: Jak nejrychleji rozmrazit maso, když opravdu nestíháte. Naučte se, jak rychle rozmrazit maso ve chvíli, kdy nestíháte, aniž by jakkoliv ztratilo na chuti

Pro a proti

Jako každá věc nebo služba má i Foodora své silnější a slabší stránky. Něco se povedlo a něco je třeba vylepšit nebo změnit.

Výhody a nevýhody

Co je nebo může být fajn

  • Intuitivní ovládání s aplikací si poradí i začátečník
  • Aplikace do mobilu nezabírá příliš místa
  • Přehledný seznam restaurací, které dovážejí jídlo ve vašem okolí
  • Přehlednost celého systému
  • Možnost uplatnění kupónů – obvykle jde o slevu, ale k mání bývají i akce 1+1 zdarma apod.

Co není až tak úplně fajn

  • Servisní poplatek – tomu se zkrátka nevyhnete
  • Podle některých zákazníků nepřehledné poplatky
  • Ne vždy úplně příznivé recenze zákazníků
  • Platba za dopravu (někdy se jí lze v rámci akce vyhnout)

TIP: Způsoby jak ušetřit peníze z výplaty – diskuze a dobré tipy pro všechny, kdo chtějí vybalancovat svůj rodinný rozpočet.

Obecně si zákazníci stěžují na výrazný pokles služeb a nepříliš kvalitní řešení reklamací a stížností. Je poněkud obtížné najít pozitivní recenzi.

A co říci závěrem? Aplikace je, z mého pohledu, povedená, intuitivní a přehledná. Mé osobní zkušenosti, ještě s firmou Dáme jídlo, byly pozitivní.

Zdroje: https://mapy.cz/turisticka?l=1&source=firm&id=13063190&recenze=1&x=14.4688419&y=50.1048206&z=17&base=ophoto#, https://www.foodora.cz/, https://life.wolt.com/cs/cze/howto/wolt-promo-codes?pid=google&c=CZE_Web_FTU_Search_Competitor_Multiple_CS&af_adset=Foodora&af_keywords=foodora, https://www.recenzer.cz/foodora/, https://www.atmoskop.cz/nazory-na-zamestnavatele/3047399-delivery-hero-czech-republic-s-r-o/hodnoceni, https://www.facebook.com/429167223815607/posts/383675751714823/

1/5 - (2)

Zkušenosti “Dáme jídlo (nově Foodora) recenze a hodnocení

  1. Nesolidní společnost. Objednal jsem si jídlo za 800 Kč, po hodině čekání mi přišel e-mail, že objednávka byla doručena. Nic mi doručeno nebylo, nikdo mi nevolal a nikdo nezvonil na zvonek. Reklamoval jsem a dostal jsem odpověď, že kurýr údajně čekal 10 minut u mě před domem a jelikož se nemohl dovolat, odjel a tím pádem mám smůlu. A když čekal 10 minu před domem, nemohl zazvonit na zvonek??? Ne, prý nemohl, prý to nemají v podmínkách. O peníze jsem přišel, nic nedostal. Zvolte raději Wolt nebo Bolt food.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *