Recenze Joot – zkušenosti zákazníků i vyjádření ČOI

Narazili jste na lákavou nabídku obchodu Joot? Zaujaly vás levné kousky za pár korun, které na fotkách vypadají skvěle? Pak zbystřete, v následujících řádcích pro vás totiž máme důležité informace. 

Co je Joot a jak funguje?

Na webových stránkách Joot.cz na první pohled najdete klasický český e-shop s velmi rozsáhlým sortimentem. Koupit zde můžete oblečení pro celou rodinu, velmi levnou elektroniku nebo zajímavé autodoplňky. 

Joot ale není běžný e-shop, nýbrž mezinárodní tržiště typu AliExpress, Fuugo nebo Wish. Nenajdete zde kousky, které by byly skladem v Česku a do pár dní u vás doma, ale nabídku zahraničních prodejců – většinou z asijských zemí

Společnost Top Rise s.r.o. zde funguje pouze jako zprostředkovatel, který na svém webu nabízí prostor prodejcům. S vašimi objednávkami tedy podle obchodních podmínek nemá co do činění. 

Náš tip: Přečtěte si také recenze obchodu UrbanTrend. Jedná se o podvod?

Je nákup na Joot bezpečný?

Každý nákup na mezinárodním tržišti je sázkou do loterie. Peníze zde posíláte předem obchodníkům, o kterých nic nevíte, a pak už jen zbývá čekat, zda zboží dorazí, kdy to bude a v jaké bude kvalitě.

Právě Joot se ale zdá být ještě méně bezpečný než běžná tržiště, na internetu je celá řada zákazníků, kteří se svěřují se svými negativními zkušenostmi nebo žádají o pomoc instituce nebo další podvedené zákazníky. 

A Joot v tom není sám… existuje totiž celá řada jeho “kopií”, jako je Bonky nebo Booho. Celý jejich seznam najdete v našem článku o Bonky a dalších rizikových e-shopech

Také ČOI dostala tolik stížností, že se letos v srpnu rozhodla zařadit Joot na seznam rizikových e-shopů s následujícím zdůvodněním:

Recenze Joot – zkušenosti a hodnocení zákazníků

Jak už asi tušíte, dobrých recenzí na obchod Joot je jako šafránu. Zákazníci si stěžují na nejrůznějších fórech a pozornosti tato skupina tržišť neunikla ani pořadu na Streamu Záhady Josefa Klímy v díle s názvem “Stovky českých zákazníků se šikují proti čínské nákupní galerii”. 

Zákazníci mají nejčastěji problém s tím, že:

  • zboží z Joot jim vůbec nedorazilo
  • objednávka nepřišla kompletní
  • zboží neodpovídá popisu ani fotografiím
  • produkty jsou velice nekvalitní a vyrobené z nevhodných materiálů
  • obuv a oděvy neodpovídají běžným velikostem
  • reklamace zboží je velice složitá (často nemožná)
  • nedostali zpět peníze za zboží, které neobdrželi
  • není možné zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě

Obecně tedy zákazníci Joot hodnotí velmi negativně a určitě by vám nákup na tomto tržišti nedoporučili. 

Náš tip: Zjistěte, jak nakupovat na AliExpress. Vše o DPH, clu i celním řízení …

Joot reklamace a kontakty – jak se bránit?

Pokud tyto řádky čtete pozdě a už jste se stali zákazníkem Jootu, máte pořád ještě několik možností …

Od kupní smlouvy se vám pravděpodobně odstoupit nepovede a po uhrazení tedy budete muset vyčkat, zda vám zboží v daném termínu dorazí. 

Pokud se k vám zboží v termínu nedostane, můžete požádat svou banku o tzv. Chargeback – tedy v případě, že jste objednávku hradili kartou. Pokud bance prokážete, že jste svou objednávku neobdrželi a obchodník se na váš účet neoprávněně obohatil, většinou vám banka vyjde vstříc a platbu vám vrátí.

Chargeback ale není povinností banky, ty české ale většinou svým klientům vycházejí vstříc. Tuto službu navíc můžete využít i v případě, že zboží přišlo poškozené nebo v neakceptovatelné kvalitě – posouzení už ale nezáleží jen na vás. 

Pokud zboží dorazilo poškozené nebo nejste s jeho kvalitou spokojeni, kontaktujte nejprve tržiště a počkejte na její vyjádření. Nejspíše ale neuspějete, proto pro vás máme další řešení …

  1. podejte stížnost na ČOI
  2. zkuste problém řešit přes web dTestu VašeStížnosti – často dobře poradí
  3. podělte se o zkušenosti v recenzích, aby nenaletěli další uživatelé
  4. přidejte se k hromadné žalobě – další podvedené najdete například ve Facebookové skupině “BONKY.CZ podvedení a nespokojení zákazníci”, která už má přes 700 členů.

Nenechte se ve svém úsilí odradit a snažte se své peníze získat zpět. Přestože se tržiště a společnost Top Rise tváří, jako by díky obchodním podmínkám měli neprůstřelné alibi, vyjádření dTestu zní jasně:

blank

Doporučili bychom nákup na Joot?

Dočetli jste náš článek a došli až k tomuto závěru? Pak už je vám asi jasné, že nákup na Joot vám rozhodně doporučit nemůžeme. Pokud už byste totiž měli to štěstí a vaše objednávka skutečně dorazila, s jejím obsahem byste pravděpodobně spokojeni nebyli. 

Shrnutí:

Co je Joot a jak funguje?

Joot ale není běžný e-shop, nýbrž mezinárodní tržiště typu AliExpress, Fuugo nebo Wish. Nenajdete zde kousky, které by byly skladem v Česku a do pár dní u vás doma, ale nabídku zahraničních prodejců – většinou z asijských zemí. 

Joot reklamace a vrácení zboží

Pokud zboží dorazilo poškozené nebo nejste s jeho kvalitou spokojeni, kontaktujte nejprve Joot a počkejte na vyjádření. Při platbě kartou, nebo PayPalem můžete požádat svou o tzv. Chargeback.

Co na Joot říká ČOI?

Také ČOI dostala tolik stížností, že se v srpnu 2022 rozhodla zařadit Joot na seznam rizikových e-shopů.

Máte také zkušenost s nákupem na Joot nebo dalších tržištích? Podělte se o ni s námi v komentářích níže … 

Zdroje: https://joot.cz, https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/, https://www.facebook.com/groups/265215108484408, https://www.stream.cz/zahady/stovky-ceskych-zakazniku-se-sikuji-proti-cinske-nakupni-galerii-64303812 a https://www.vasestiznosti.cz/stiznosti?q=joot 

2.5/5 - (35)

78 thoughts on “Recenze Joot – zkušenosti zákazníků i vyjádření ČOI

  1. Joot
    NEDOPORUČUJI
    Zboží jsem si objednala 10.7.Dnes je 23.9.
    ZBOŽÍ STALE NIKDE!!
    Mám s e-shopy dobře zkušenosti tak jsem i u tohoto zboží již zaplatila.Když mi stále zboží nedorazilo poslala jsem e-mail,kde jsem prosila o vrácení peněz jelikož jsem je potřebovala.Bylo mi odepsáno ať počkám 40 dní a že peníze již poslali do zahraničí.Počkala jsem 40 dní a zboží stále nikde napsala jsem tudíž e-mail se žádostí o vrácení peněz.Bylo mi odepsáno ať počkám *365* DNÍ !!!.Neuvěřitelný!!!
    Nevím podle mě podnik.
    Sice mi Česká pošta poslala SMS že můj balík se zbožím uvíznul na celnici ale nevěřím tomu!!!
    Protože co je na tom vrátit peníze že svého a až balík dorazí prodat zboží v něm.Tak se ten obnos přeci vrátí.Nebo se domluvit s výrobcem ať peníze vrátí a až Balík na celnici pustí ať ho vrátí výrobci.
    Ne podle mě je to podvod!!

    1. Dobrý den, potýkám se se stejným problémem.
      To se mi ještě nestalo. Bohužel nejspíš jsme naletěli, ale budu bojovat za tyto podvodně získané peníze zpět.
      I kdybych se měla obrátit na právnickou linku.

      Můžeme se klidně spojit a sepsat hromadnou stížnost.

      V případě se obraťte..
      Novotná Lenka

      1. Já jsem si zboží taky objednal a furt nikdy a dokola mi psali ten stejný Mail…. taky mám toho dost!!!! Joot nedoporučovat

        1. Také bych se chtěla připojit k hromadné žalobě . Objednaný dvě zimní bundy zaplacený 29.9. 2022 a dodnes nic. Také mi na mé emaily odepisují jedno a totéž.

        1. Také jsem se nechala touto firmou napálit.Zboží jsem objednala v září a hned zaplatila a stále čekám.Nic nepřišlo.Take se ráda připojím k hromadné žalobě.

      2. Dobrý večer,také jsem si u Joot objednala bundu,4.9.2022 jsem přes banku odeslala peníze,ale do dnes mi nic nepřišlo.Napsala jsem jim e mail,odepsali,že je zboží na cestě.Proboha,40 dní,budu za své peníze bojovat,a chci se přidat k žalobě.

      3. Dobrý den. I já byla podvedena společností Joot. Jakým způsobem se lze přidat k hromadné žalobě? Dana Křivánková

    2. Dobrý den. Naprosto stejná zkušenost. Zboží po 60 dnech nemám. Neustále mi posílají automatickou odpověď na e-mail. Přitom z jejich stránek není vůbec zřejmé, že je to zboží z Asie a ještě budete platit clo. Katastrofa.

    3. Dobrý den,

      Já objednala 9.8. 2022 a do dneška nemám ani jedno(zboží ani peníze), po napsání emailu mi přisla vždy ta stejná odpověď. No a když jsem jim Vypsala reklamační řád tak přišel meil, že to může trvat až 365 ve výjimečných případech 🥴

      Zkusila jsem kontaktovat banku zda půjde tato platba nějak stornovat. Tak uvidím. Zboží jsem měla do 350kc, takže žádná velká částka, ale spíše se mi jedná o princip!

    4. Dobrý den,
      připojuji se také se špatnou zkušeností s tímto „obchodem“. Objednané zboží začátkem října ještě nemám a zřejmě již neobdržím. Chtěla jsem objednávku zrušit hned, jak mi po zaplacení přišel mail o termínu dodání až do 60 dnů. Také jsem naletěla na expedici do 24 nebo 48 hodin. Samozřejmě mé storno objednávky neuznali. Zkoušela jsem to několikrát , dokola chodí stejné asi automatické maily . Ještě mi přišlo, že mám vyplnit celní prohlášení, za které se musí pak zaplatit poště. Teď mi napsali, že zboží v ojedinělých případech může být doručeno až za 180 dnů , to je dle mého jejich standartní doručovací lhůta. Na reklamaci a vrácení peněz mám právo do 7 dnů, po obdržení zboží . Zaslat si ho mám sama na své náklady někam do Arábie. Neobjednávejte od nich nic, je to podvod !!!

    5. Vůbec se nedivím. Objednal jsem manželce svetr..Krásný silný pletený..že to trvalo 3 měsíce budiž ale přišel takový tenký slinták tak za 200 stovky..já zaplatil asi 1200 Kč.. ihned jsem napsal že zboží nesouhlasí dle.obrázku..Jak to dopadlo?Asi uhodnete..stížnost dle joot zamítnutá.. dál to neřeším..za ty nervy to nestojí..

  2. Z Joot jsem si objednala zboží „skladem ihned odesíláme“ za 120kč plus 50 poštovné, nepřišlo mi to nijak divné, za tyden přišel email že zboží odeslali a přijde za 5-60 dní. V tu chvíli mi došlo co jsou zač. Zboží sem mela jako darek synovi k narozeninam, ty mel pred 14 dny a zboži stale nikde a predevčirem přislo avizo z celniho uřadu že zbozí bude procleno a podle kalkulacky na internetu zaplatim k puvodnim 170kč dalsich asi cca 200kč za celní rizeni! Takze Joot uz nikdy a sem pekne nastvana !!!

  3. rozhodně Nedoporučuji zboží odesílají s Číny a podle obchodních podmínek muže doručení trvat i rok.

      1. Zdravim,
        bohužel jsem si naběhl i já. Dnes přišel mail,že až 40 popř.60 dní. Není kam zavolat a odepisuje automat. Jasně,půjdeme do toho naplno,Petr

  4. z Joot objednáno zboží 8.8.2022 za 1700kč placeno převodem z banky a zboží je prý stále na cestě na e-meil chodí stále ty samé odpovědi po 10-40 pracovních dnech i když už to je víc jak 40 dnů.Nedoporučuji tam nakupovat

  5. Mám stejný problém,zaplatila jsem 997 Kč za bundu,s tím,že je již zabalená,a po zaplacení,mi bude odeslána.Napsala jsem jim mail,ať mi peníze vrátí na účet,odepsali,že mi zboží bude doručeno do 5-40 pracovních dní.Znovu jsem jim napsala e mail,ať mi vrátí peníze,že čekat na podzimní bundu,nebudu čekat do zimy.Chci se připojit k hromadné žalobě,nenechám těm zlodějům mě peníze!!!

  6. Dobrý den Já objednala dětem boty Jordan
    Boty dorazily ale ne Jordny ty co jsme objednali ale přišly cetky od Vetnamcu za 200 drahý.
    Také se chci připojit k hromadné žalobě
    Na email vůbec nereagují
    Joot vůbec nedoporučuji

  7. Také se přidávám, jsou to podvodníci. Objednala jsem plavky, čekala na ně víc jak 60 dní. Léto už je dávno pryč a když už plavky dorazili, tak byli úplně jiné, než jsem objednala a velikost L byla jak pro panenky. Chtěla jsem vrátit peníze, žádala jsem o to několika emaily, ale prvně odpověděli že zbozi je na cestě a že už odstoupit nejde a když mi dorazili jiné plavky a žádala jsem je několikrát znovu tak přišla odpověď že mám vyplnit formulář na reklamaci, kterou mi pak za dalších X dní zamítli. Jsem vytocena. Podvodníci.

  8. Mohu se podepsat pod vše co bylo řečeno, na letní šaty čekám od července. V říjnu jsou mi pochopitelně k prdu. Rozhodně nedoporučuji, v žádném případě…nikdy více

  9. Mám naprosto stejné zkušenosti. V červenci jsem si objednala 2 páry bot. Nyní mi sice přišly, ale v úplně jiné velikosti a kvalita hrůza. Chtěla jsem je reklamovat a bylo mi sděleno, že zboží je možné reklamovat do 7 dnů a že je reklamace zamítnuta a můžu si ji uplatnit u prodávajícího v Číně. Úplný nesmysl. Takže vyhozené peníze. Jsou to podvodníci!

  10. Podvodný e shop zboží zaplaceno, nic nepřišlo. Jen zpráva : Platba přijata!

    Dobrý den, Ivo,

    potvrzujeme přijetí platby za objednávku – č. XXX Y
    Objednávka bude expedována cobydup.
    A tím to skončilo

  11. Mé pokračování komunikace s eshopem, tedy jejich odpověď : Vážený zákazníku, dobrý den,

    Váš balíček je již na cestě – doba dodání je standardně 5 – 40 pracovních dní od předání objednávky dodavateli.
    Dodací lhůta se může ve vyjímečných případech prodloužit až na 365 dní, avšak nikdy doposud nebyla delší než 3 měsíce v nejzazším případě .

  12. objednali jsme multifunkční škrabky dohromady za cca 650,- kč, po týdnu mi přišel formulář z pražské Celní správy a podrobně jsem jim musel zboží popsat, doufám, že nebudou chtít dopředu clo…
    Zaplaceno 3.8. do 17.10. nic nepřišlo.

  13. objednala jsem si 13.7.2022 podložku pod myš….217 Kč s balným….
    při první urgenci jsem se pokusila zdvořile napsat, že mi NIC nepřišlo….tak mi odepsali, že to tady bude cobydup !!!!
    při druhé urgenci mi napsali, že jsem si špatně přečetla obchodní podmínky, že zboží dorazí včas !!! nejpozději do 365 dnů !!!!
    reklamaci jsem vyřídila přes svojí banku a dnes mi 217 Kč přišlo na účet …
    JOOT již nikdy více….

  14. Dobrý den,mám úplně stejnou zkušenost. Objednala jsem vnučkám pouzdra do školy,hned zaplatila. Cobydup zásilka dorazila až dnes,po dvou měsících,ale místo 3 věcí za které jsem zaplatila 755kč jsem obdržela pouze jednu věc. Nic si zde neobjednávejte jsou to podvodníci. JOOT už nikdy více!!!!

  15. Zdravím, objednal jsem 1.9.2022 batoh a zaplatil kartou. Přišel jediný mail, že zboží je již na cestě. Po 40ti dnech jsem se je pokoušel kontaktovat mailem. Bez úspěchu, nereagují.
    Požádal jsem banku o vrácení peněz. JOOT nedoporučuji nikomu.

  16. I já mám stejnou zkušenost. Zboží objednané 23.8.2022, předem zaplacené,dosd nedorazilo.Požádala jsem o vrácení peněz.JOOT NEDOPORUČUJI..

  17. Zboží objednané a zaplacené skladem ihned k odeslání.. je to 4 měsíce a nikde nic odepisuje jen automat v obchodníh podmínkách jsem prý souhlasil že peníze nelze vrátit..je to šmejd šmejdů šmejdovský

  18. Dobrý den, přidávám se k hromadné žalobě. Mám stejnou zkušenost. Objednáno 21.7. a zboží dosud nikde. Chci peníze zpět.

  19. Dobry den,me zbozi dorazilo,objednana velikost L,prislo XL,stejne je male,po kominukaci s Joot mi prislo,ze se reklamace zamita,ale muzu zbozi poslat do Sangaje.Avizovane vraceni zbozi neni mozne.Tento obchod nedoporucuji.

  20. Dobrý den. I já jsem naletěla. Objednávka od srpna a stále nic. Na mail jen kopíruji pořad dokola stejnou zprávu. Chtěla bych se též připojit k hromadné žalobě.

  21. Dobrý den všem kdo naletěli těmto bezpáteřním ,,obchodníkům“ a jako prevence pro ostatní NENAKUPUJTE u těchto společností bohužel jsem naletěl

  22. Musím jen souhlasit….
    Obchod je vážně šmejdský.
    Po urgovaní mi po 4 měsících přišla místo objednané samolepky kočky na auto samolepka sviní. Jak příznačné pro tento obchod.
    Je smutné že někdo nemůže kromě varování takové internetové obchody zablokovat.
    Marie

  23. Zboží mi došlo skoro až po 3 měsících. Po neustálých emailech, vždy stejná odpověď – automat -zboží může dojít po 365 dnech. Už nikdy více.

  24. objednal jsem si zimní bundu před 14 dny a pořád nic asi dopadnu stejně jako ostatní,…příště si budu ověřovat recenze

  25. zbozi uhrazeno….nedoruceno, odpovedi obchodu jen vyhybave bez jakehokoli reseni. Penize nevraci. Prieavam se k seznamu poskozenych….pravni cestou

  26. Dobrý den,8.9.22 objednávka z JOOT a dnes 9.11.22 nic, psát nemá význam protože automat na druhé straně pošle Qr kod aby jste zaplatili a odkaz kde zboží je a také nic já ty syčáky šikmooké dostat do ruky!!!

  27. Dobrý den, připojuji se k hromadné žalobě. Dne 16.9.2022 jsem uhradila zboží v hodnotě 607 Kč a dnes je 14.11.2022, zboží nedoručeno.

  28. JOOT.cz není běžný e-shop a jeho prezentace na webu lze považovat jako podvodnou (tváří se, že objednané a předem zaplacené zboží expedují do 24 hodin, ale pak to může trvat týdny až měsíce).
    Mně osobně objednané zboží dorazilo po cca 1 měsíci, nicméně bez účetního dokladu, který by umožňoval jeho proplacení nebo daňové doložení. Nikdy více JOOT!

  29. Zdravím, chtěla bych se také přidat k hromadné žalobě. Zboží jsem si objednala 5.8.22 a teď mi přišlo od celníků, že mám vyplnit formulář pro celní řízení. Tak já jsem zaplatila téměř 4,500,- a ještě asi budu platit clo. No to jsem fakt vytočená.

  30. NEDOPORUČUJI!

    Objednala jsem si boty, které (nakonec) po 3 měsících přišly a úplně v pořádku.
    Jenomže o 2 velikosti menší. Tak jsem vyplnila reklamaci (vrácení zboží) – říkala jsem si, že na špatné velikosti zaslaného zboží přece není co zjišťovat.
    Musela jsem po týdnu zaslat nový e-mail, protože žádný e-mail o přijetí reklamace nepřišel (takže pozor – po vyplnění si pište čísla reklamací) a následně mi obratem přišel e-mail se zamítnutím reklamace, ale že se tedy mohu obrátit přímo na dodavatele …. v Šanghaji….
    Takže přes Joot NENAKUPOVAT!

  31. Dobrý den, stalo se mi to samé, co tady ostatní píší, objednávala jsem 5. 9. 2022 a objednávka mi přišla 11. 11. 2022, ale objednávala jsem koženou bundu a přišla mi koženková!!! Dělají z lidí pitomce, určitě se připojím k hromadné žalobě.

  32. Joot je podvodný lživý shop slibuji odeslání zboží každý pracovní den ale už nikde nepíšou že zboží je s Asie a že doba dodání je 40 dni, kdybych si to objednal na eBay tak je toto zboží o polovinu levnější s 100% jistě že ho dodtanu.Jsou to šmejdi.

  33. U mě stejná zkušenost. Objednáno 18.8.2022 zboží za 517 Kč (naštěstí), bleskem jsem hradil z banky. Doteď nic, jejich komunikace katastrofálně drzá. Podnět ČOI poslán. Jak může někdo s takovým přístupem působit v ČR ať už provozuje cokoliv? Dali mi dnes kontakty na skutečného dodavatele / prodejce, jak oni tvrdí:
    Dodavatel:
    Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd,
    IČ: 913101163423297705
    Caobao Rd 1243-315
    PSČ: 200235
    Shanghai CN
    Emailová adresa :
    yiwuwenruitrade@163.com
    Telefonní číslo :
    +8616521686383
    Psal jsem tam ale jak očekávám bude to bez reakce nebo se nestane nic. Pokud bude někdo organizovat hromadnou žalobu, rád se přidám, aby eshop zmizel z internetu a aspoň už nemohli sprostě okrádat další lidi.

  34. Vůbec to nechápu, nikdo není spokojený , ČOI dá firmu na seznam rizikových, ale nikdo nic jiného neudělá ???

    Mám u nich už 2 měsíce zaplaceno 1700,- za zboží , co patrně neuvidím.

    Jak postupovat ? Podle jejich automatického reklamačního procesu ještě není dosažená lhůta pro dodání ? Jak mohou napsat, že dodání může trvat i 60 dnů.

    Copak už ČOI nebo dTEst nehájí práva lidí ?

  35. Tak moje zásilka byla určena k proclení i kdybych prokázal, že nepodléhá DPH a clu jsou zde další poplatky a já nechci nic proclívat.
    Obchod napsal, že je celní řízení běžné, a že DPH bylo zaplaceno.
    Normální ŠMEJDI a zase se nic neděje , ČOI udělá seznam nebezpečných obchodů, je to jak by vraha dali na blacklist a nechali ho jít!!

  36. 14.9.2022 jsem si objednala pletený podzimní kabátek. Dnes 30.11.2022 dorazil, hadr, nekvalitní. Obchod rozhodně nedoporučuji !!! Hned po urgencích kdy zboží dorazí, jsem podala podnět na ČOI a nic se neděje.
    Byla prý moje chyba, že jsem si obchod neprověřila. Takže příště větší obezřetnost.

  37. Katastrofa, příšerná firma. Manžel čeká na klobouk více jak 2mesice,snad se dočká,je vážně nemocný.
    Stěžovat si u nich nemá smysl, posílají stále stejný e-mail.
    Nejlépe u nich vůbec nic nekupovat.

  38. Zboží nedoručeno, po 60 dnech mi na požadavek vrácení peněz napsali, že se doba dodání muže prodloužit na 180 dnů. Dělají z lidí blbce.
    Nekupovat u nich nic.

  39. Dobrý den,

    Bohužel jsem také naletěla, přišla jsem o 4000 KČ!!!! Přidávám se k hromadné žalobě. Právníky, ČOIKU A POLICII NA NĚ!!!! M

  40. Dobrý den asi sem možná taky naletel
    Objednal jsem si balík za 500 Kč z joot.cz
    A píše mi Česká pošta že balík jde přes clo co to znamená? Poslali mi smsku abych vyplnil zbylé údaje. Co to znamená?

  41. Je pěkné, že se tady všichni přidávají k žalobě, také bych mohla, ale řeší se to vůbec nějak nebo sem jen lidi píšou jak komentáře pod příspěvek o falešném Santa Clausovi?

  42. Dobrý den,taky jsem naletěla a ráda se přidám koupila jsem zboží 7 listopadu a dosud nepřišlo.😞

  43. Chtěla bych se připojit k hromadné žalobě. Dne 11.7.2021 jsem objednala deku. Dosud nedorazila. Dostala jsem několik odpovědí a nakonec mi poslali reklamační formulář, že vrátí peníze. Ihned po odeslání tohoto formuláře mi došla automatická odpověď, že reklamaci neuznávají, že jsem nevyplnila všechny údaje. Ale v reklamaci bylo vše doloženo i s fotografií.

  44. Dobrý den, bohužel jsem se zařadil mezi ty h….pé a naletěl jsem. Pokud někdo dává žalobu také se rád připojím. Čím nás bude více je větší šance na vrácení peněz a zákaz Joot.cz v Čr a Eu

  45. Dobrý den, bohužel stejná zkušenost. Jsem o více jak 3 tisíce lehčí a syn stále bez bot. Přidávám se také k hromadné žalobě. Peníze jsem odeslala 1.9.20022, dnes je 28.12. 2022. Mailů jsem napsala nespočetně.

  46. Joot jako další sh*t mezi e-sjopy…..

    Objednal jsem si zimní bundu, po skutečně dlouhém čekání než balík dorazí, jsem se teda nakonec dočkal a balík přišel….. po otevření byla uvnitř jen nějaká obyčejná šprcka, která se vůbec neshodovala s objednaným zbožím. Po emailu na reklamační oddělení mi asi po týdnu bylo odepsáno, že reklamace byla zamítnuta a že mám smůlu…. Vážně skvělý obchod. Nikdy víc.

  47. Dobrý den,
    to samé jak přes kopírák. Zboží údajně skladem, po zaplacení dodáme cobydup. Naštěstí jde o částku 197,-Kč , ale byl to dárek pod stromeček .Objednáno a zaplaceno 19.10.2022.
    Po urgenci ,napsali –
    „Váš balíček je již na cestě – doba dodání je standardně 5 – 40 pracovních dní od předání objednávky dodavateli. Dodací lhůta se může ve vyjímečných případech prodloužit až na 365 dní, avšak nikdy doposud nebyla delší než 3 měsíce v nejzazším případě .“
    A dnes , že peníze nemůžou vrátit .

  48. Dobrý den.JOOT.CZbyl největší omyl za posledních pár let.7.10.2022jsem si objednala Cardigan-dlouhý pletený svetr,šedé barvy.Musela jsem poště doplatit 376kč jako poplatek pro celní deklaraci.Dnes balíček došel a co v něm svetr černé barvy velikosti pro hubené 15ctileté dítě.S cardiganem to nemělo nic společného.kapsy u svetru křivé,dírky na knoflíky úzké.Prostě katastrofa.Pokud někdo bude podávat stížnost,klidně se připojím,ikdyž nevím zdali to pomůže.

  49. V žádném případě od nich nic nekupovat. Nejenže doba dodání je nehorázně dlouhá, nejsou schopni pořádně komunikovat, odpovídá pořád dokola automat, dopracovat se k reklamaci bude asi nemožné a hlavně jak slibují, že proplatí clo, které jsem musela zaplatit při převzetí kurýra, tak od té doby semnou nikdo nekomunikuje. Takové věci si můžeme koupit na Aliexpressu a při potížích je komunikace a vrácení peněz rychlá. Takže za mě Joot NE.

  50. Joot.cz i za Nas nedoporuciji, v srpnu 2022 jsem objednala dve tricka a figurky pokemonu a prisli jen pokemoni !
    Obchod nekomunikuje !!! , ..ani jedna odpoved na email jak to se zbozim vypada,zda se ho nekdy dockam.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *