Nezávislá recenze Frilla.cz – jedná se o bezpečný obchod?

28 komentářů a zkušeností: Nezávislá recenze Frilla.cz – jedná se o bezpečný obchod?

Produkty za pár korun a hlavně vše ve slevě. Tak by mohlo znít heslo v poslední době často propíraného e-shopu Frilla.cz. Je ale nákup skutečně výhodný? Nebo spíše vyhodíte peníze oknem? 

Co je Frilla?

Jedná se o e-shop, který nedisponuje příliš širokým a rozvětveným sortimentem, ale několika produkty, které se zdají být ve velmi poutavé slevě. Poslední dobou se ale na Frilla.cz a její slovinské provozovatele řítí čím dál více negativních recenzí.

Provozovatel e-shopů Frilla, Vigoshop a SuperZebra 

Jak to vypadá, má Frilla další dva sourozence – na první pohled vypadají jako kopie, nabídka zboží se zde ale mírně liší. Jedná se o Vigoshop.cz a SuperZebra.cz, které mají shodného provozovatele. 

Tím je slovinská společnosti HS plus d.o.o. se sídlem na adrese Gmajna 10, SI-1236 Trzin.

Jak kontaktovat Frilla.cz?

K dispozici by vám měli být zaměstnanci každý pracovní den od 08:00 do 16:00 

na tel. čísle +420 296849825 nebo e-mailu info@frilla.cz.

Je nákup na Frilla bezpečný?

E-shop v současné chvíli není vedený v seznamu rizikových e-shopů ČOI, což ale bohužel neznamená, že bychom vám nákup doporučili. 

Napříč internetem totiž najdete opravdu velké množství negativních recenzí zákazníků, kteří na Frilla nakoupili. Také na webu VašeStížnosti od dTestu je celá řada stížností zákazníků na e-shop Frilla a společnosti HS plus d.o.o. … 

Recenze Frilla – zkušenosti a hodnocení zákazníků

Jak už jsme naznačili, recenze na e-shop Frilla nejsou zrovna ideální, stejně jako na další dva e-shopy, jež jsme zmínili. O to podivnější je pak hodnocení na Googlu, kde má společnost HS plus d.o.o. více než 3 700 recenzí a většina z nich je kladná – dosáhli tedy 4,7 z 5 hvězdiček. Jakmile se ale kouknete do Otázek a odpovědí firmy, zjistíte, že tak růžová asi situace nebude.

Toto hodnocení pak ale vůbec nekoresponduje s Facebook stránkou Frilla, na které e-shop dosáhl pouze na 1,4 hvězdičky z 5. Neustále zde navíc přibývají negativní recenze zákazníků, kteří na e-shopu nakoupili. 

Náš tip: Recenze BezvaSport – čeká vás bezva nákup nebo zklamání?

Stejně tak nevychází hodnocení Frilla dobře ani na dalších recenzních webech, zákazníci si povětšinou stěžují. Nemůžeme tedy z hlavy dostat otázku, zda jsou recenze na Googlu reálné nebo si je “koupili” (ano, opravdu si můžete jako firma objednat od různých poskytovatelů službu, jejíž cílem je přidat vaší firmě daný počet dobrých recenzí). 

Co se zákazníkům nejčastěji na Frilla líbí?

  • levné zboží 
  • přijatelná kvalita v poměru k ceně
  • zboží dorazilo poměrně rychle

Co zákazníci nejčastěji hodnotí na Frilla negativně?

  • zboží neodpovídá očekávané kvalitě
  • objednávka přišla nekompletní
  • zboží je vadné nebo nefunguje, jak má
  • chybí doklady, záruční listy apod.
  • produkty nemají český návod (problém zejména u elektroniky)
  • reklamy jsou zavádějící a zboží ve skutečnosti nemá uvedené funkce
  • při vracení zboží musíte balíček zaslat na Slovinsko
  • za vrácené zboží nedostali peníze zpět (příp. trvalo zaslání částky příliš dlouho)
  • komunikace s e-shopem není nejrychlejší
  • zákazníci neví, jako postupovat při vrácení zboží nebo v případě reklamace

Pokud bychom to tedy shrnuli, neočekáváte-li příliš vysokou kvalitu, můžete být s produkty spokojeni. Nejspíše ale s větším nadšením nepočítejte.

Frilla reklamace

Pokud vámi zakoupený produkt nefunguje, jak by měl, můžete zboží reklamovat. Záruční doba produktů je 2 roky od dodání, případně si můžete k produktu dokoupit prodlouženou 3letou záruku. 

Zboží samozřejmě nesmí být fyzicky poškozeno a záruka se nevztahuje na běžné opotřebení. 

Záruku uplatníte zasláním e-mailu na info@frilla.cz, kde závadu stručně popíšete. Jakmile vám dorazí automatická odpověď, reagujte na ni zasláním videa, ze kterého je jasně zřejmé, že zboží nefunguje (ať už zcela nebo částečně). Díky pořízenému videu se vyhnete zasílání zboží na Slovinsko a po uznání reklamace vám bude zaslán zcela nový kus

Náš tip: Pozor na rizikový e-shop Booho.cz – varuje i ČOI!

Frilla výměna a vrácení zboží

Došlo vám zboží, které nesplnilo vaše očekávání? Od nákupu můžete bez udání odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží

Rozhodnout se pak můžete, zda si chcete vybrat jiný produkt nebo vrátit peníze zpět na účet. V případě obou variant je pro vás na stránkách Frilla připraven v sekci Právo na odstoupení od smlouvy online formulář

Po vyplnění příslušného formuláře dostanete e-mailem kód, který je nezbytné napsat na balíček, jež vracíte. V opačném případě ho společnost nemusí převzít nebo může celý proces trvat déle. Do balíčku také přidejte vytištěný podepsaný formulář o vrácení zboží.

Frilla doprava a rychlost dodání

Doba dodání zboží z Frilla je zhruba 5 – 10 dnů v závislosti na produktu a na vybraném dopravci. V objednávce u každého dopravce jasně vidíte, ke kterému datu by vám měla být zásilka nejpozději dodána

Dopravu zboží pro e-shop Frilla zajišťují Česká pošta a Balíkovna, využít tak můžete:

  • Balík do ruky
  • Balík na poštu
  • Balíkovnu
  • standardní dodávka trvá 6 – 10 dnů, zaplatíte za ni 79 Kč
  • přednostní vyřízení 5 – 6 dnů, cena 99 Kč

Za rychlejší vyřízení a odeslání objednávky si zkrátka připlatíte u každé možnosti dopravy 20 Kč. 

Náš tip: Recenze Juum – zkušenosti zákazníků. Další rizikový e-shop!

Frilla platba na e-shopu

Oceňujeme, že e-shop nabízí platbu dobírkou při převzetí, za tu si ale k ceně musíte připlatit 54 Kč. 

Pokud chcete objednávku hradit předem, můžete pomocí:

  • online platby kartou
  • pomocí PayPalu 
  • online bankovnictvím prostřednictvím PayU

Shrnutí závěrem: 

Nejedná se o podvodný e-shop a nákup vám rozmlouvat nebudeme. Počítejte ale ve většině případů s nepříliš kvalitním zbožím, které se často kazí nebo neodpovídá popisu či slíbeným funkcím. 

Co je Frilla?

Jedná se o e-shop, který nedisponuje příliš širokým a rozvětveným sortimentem, ale několika produkty, které se zdají být ve velmi poutavé slevě. Poslední dobou se ale na Frilla.cz a její slovinské provozovatele řítí čím dál více negativních recenzí. 

Je nákup na Frilla bezpečný?

I přes mnohé negativní recenze musíme uznat, že se nejedná se o podvodný e-shop a nákup vám rozmlouvat nebudeme. Počítejte ale ve většině případů s nepříliš kvalitním zbožím, které se často kazí nebo neodpovídá popisu či slíbeným funkcím.

Frilla reklamace a vrácení zboží

Pokud vámi zakoupený produkt nefunguje, jak by měl, můžete zboží reklamovat. Záruční doba produktů je 2 roky od dodání, případně si můžete k produktu dokoupit prodlouženou 3letou záruku. Pokud natočíte video, na kterém je závada zřejmá, nemusíte produkt vracet a bude vám zaslán nový kus. Od nákupu můžete bez udání odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, stačí vyplnit online formulář a postupovat dle pokynů. 

Máte také zkušenost s nákupem na Frilla.cz nebo se společností HS plus d.o.o.? Podělte se o ni s dalšími čtenáři v komentářích níže… 

Zdroje: https://frilla.cz/, https://www.google.com/search?q=hs+plus+d.o.o., https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-4177/hs-plus-d-o-o a https://www.facebook.com/Frillacz/reviews/

1/5 - (1)

28 vašich komentářů a zkušeností: Nezávislá recenze Frilla.cz – jedná se o bezpečný obchod?

  1. Dobrý den, už od 21.10. se snažím reklamovat vadný výrobek, bezvýsledně. Na telefonické lince je paní, která ne úplně dobře mluví česky a jen opakuje naučené nebo napsané fráze, aniž Vám jakkoli pomůže nebo Vás nasměruje. Na e-mailu info@frilla.cz je pouze automat, do avizovaných 1-2 dnů nikdo nereaguje. Takže vyhozené peníze.

  2. jiz mesic zadam o vraceni a penez a nic se nedeje uz ani neodepisujou na email .Vse bude resit policie i pravnik

    1. To samé se mi stalo teď při doručení zásilky, chybělo mi zboží a jeden výrobek neúplný, píšu ,volám ,telefon mi vždy vyklapnou a na zprávy neodpovídají….

  3. Mluvíte pouze s automatem, stejně i přes mail. Nefunkční zboží bylo vráceno, ale peníze ani nové zboží nedorazilo. Neustale píši maily, bez výsledku.
    Nelze se s nikým spojit. Opravdu něco šíleného . Je to typ pro televizi

  4. Dobry den, tak toto je opravdu vrchol, takto naletet podvodnikum. Po precteni stiznosti od zakazniku nemam ani silu neco s firmou resit a muzu si jen rici, ze jsem hloupa. Objednala jsem kartac MOPEX ve tvaru X, celkova castka byla 852Kc- balik do ruky. Prislo mi vsak neco, co k sobe ani nepasuje, nejedna se o zdimaci kartac, ale o metlu pro skritky, kterou na netu tato firma ani nenabizi. Prosim pozor, nenabehnete si taktez. HANBA takovym firmam!!!

  5. Již dvakrát jsem z obchodu Frilla objednávala, a sice tiskárnu k mobilu miniprint. Pokaždé dorazila včas a v pořádku, takže já mám zkušenost dobrou.

  6. Objednal jsem si koule slimebub ale přišli nějaké deky Už měsíc posílám maily i s fotodokumentací,ale nic se neděje.

  7. 1600,- za zboží které nepřišlo kompletní. Na email nikdo nereague. Všechny bych je pozavírala. Podvádí zákazníky
    Už nikdy více

    1. Moja skúsenosť je taká istá, aj keď z Frilla.sk. Z tovaru, za ktorý som zaplatila , bola len 1/4 dodaná v zásielke . Platila som 36,94 EUR, a tovar v balíčku bol len v hodnote 6,99 EUR. Doteraz žiadna odpoveď na vyriešenie reklamácie, žiadne peniaze mi neboli vrátené, aj keď som dodanú nekompletnú zásielku vrátila a žiadala odstúpenie pod zmluvy a vrátenie peňazí. HROZNÉ, koľkí sú takto podvedení??

  8. Objednala jsem si struhadlo se 3 nástavci, bohužel nefunguje a na emaily odpovídá pořád jen automaticky robot stále stejně
    Nekupujte!!!!

  9. Objednala jsem kšíry pro psa byly malé hned jsem poslala zpátky. Firma Frilla nekomunikuje ani peníze nevrátila tak že nemám nic Vladimíra

  10. Objednala jsem si polštář, který jsem vrátila a nyní čekám na peníze, ale na emaily odpovídá pouze automat a po telefonu nikdo nechce nic řešit. Na tomto shopu prosím nenakupujte!!!!

  11. Škoda, že jsem recenze nečetla dříve. Objednané zboží nedorazilo a po dovolání se mi bylo sděleno, že vše mešká i 14 dní. Nikdo nedá dopředu vědět. Jen doufám, že zboží i když s prodlevou dorazí. Obchod rozhodně nedoporučuji a už si nic od nich nekoupím.

  12. Mám stejnou zkušenost objednal jsem si zboží, které sice dorazilo, ale takový aušus jsem ještě neviděl. Zboží jsem vrátil a peníze do dneška nic. Podávám trestní oznámení.

  13. Mi objednali přišla část zboží a zbytek ne volali jsme na firma. Máme napsat na e-mail nicméně jdeme psát na českou komoru

  14. Podvodníci!!! Objednala jsem dvě kulmy, do 14 dní vrátila, dle jejich instrukcí a peníze nevrátili. Několik emailů, telefonů, chtěli podací lístek, vše dodáno, potvrzeno od pošty, že zboží převzali! Stále chodí zpět automatické emaily, že zboží nepřišlo na sklad, atd. Na telefonu mě paní položila telefon, ať se klidně obrátím na obchodní inspekci a třískla telefonem!!

  15. Objednala jsem si ksiry s vodítkem pro psa.Bylo uvedeno 2kg až do 8kg.Muj pes má 5kg,ksiry poslali ale pro štěně které má asi tak 1.5 kg.Posilat zpět nebudu jelikož peníze nevraceji. Nabídnu je někomu pro štěňátko. Jinak jsou moc pěkné.

  16. Koupila jsem malý vysavač do auta. Fungoval necelý rok a potom nešla baterie dobýt . Když jsem reklamovala, chtěli na mě zaslat foto. Když jsem se zeptala, jak mám vyfotografovat nečinnost baterie, tak pouze zopakovali, že mám zasla foto. Asi 3x jsme se dohadovali na stejné téma (vyfotit nečinnost baterie). Déle jsem to nevydržela a vysavač vyhodila. Jsem poučená a s tímto „obchodem“ nechci mít nic společného!!! Jsou to podvodníci a tzv. ŠMEJDI !!!

  17. Koupil jsem držák na mobilní telefon na řídítka motorky, v pondělí objednáno a ve středu doručeno, ale zde moje spokojenost skončila. Po rozbalení zboží to vypadalo, jako by držák už před tím někdo používal – poškrábaný a zašlý dotykový průzor držáku, ostatní je snad OK. Cena sice nízká, ale tomu odpovídá kvalita!!! Příště budu radši vybírat od jiného prověřeného e-shopu

  18. Objednala jsem prilbu na skutr a nikdy nedorazila, po vsech moznych urgencich mi nikdy nevratili penize. Druhe zbozi a taky posledni jsem objednala adventni kalendar s naramky pro deti a opet zadne zbozi a zadne penize zpet!!!! Pouze automat na emailu napiste nam co chcete resit…..na kazdou mou odpoved vzdy prijde stejny automat s odpovedi…..hmus!!! Jsou to zlodeji a podvodnici!!!!! Doufam, ze je brzy zavrou za okradani lidi!!!

  19. Dobri den objednal som brusku retazi na motor.pilu a prisla mi daka podlozka s kolieskami asi na presuvanie nabytku,Pozor su to podvodnici !!!!!

  20. Z pěti položek objednaných a zaplacených mi došly jen dvě, navíc nástavce na vodovodní baterii byly nefunkční plastové odlitky a nanospreje na opravu škrábanců na karoserii obsahovaly pouze jarovou vodu.
    Jsou to podvodníci u kterých ani nejde nic vyreklamovat!!!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *